![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Laat jij je vaccineren? | |||
Ja, zonder meer, primair uit gezondheidsoverwegingen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 22,22% |
Ja, zonder meer, primair om terug naar normaal te kunnen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
Nee, in geen geval, ook later niet |
![]() ![]() ![]() |
6 | 33,33% |
Ja, als ik bepaalde vaccins mag uitsluiten |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,56% |
Tijdens deze vaccinatieronde (tot de zomer) nog niet |
![]() ![]() ![]() |
3 | 16,67% |
Enkel later én als ik bepaalde vaccins mag uitsluiten |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar stel ik mij ernstige vragen bij. De focus is nu iedereen zo snel mogelijk voor de eerste te vaccineren. En dan ? En dan het gratisverhaal. Dat kan toch niet blijven duren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ELK vaccin is een PREVENTIEMIDDEL, bedoeld om een ziekte te VOORKOMEN. ![]() Voor covid-19 is de gekende combinatie van hydrochloroquine het GENEESMIDDEL. Deze vaccins zouden de ziekte covid-19 moeten kunnen voorkomen. Man, man....nu maken ze van vaccins al geneesmiddelen.. ![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dees wacht zeer zeker tot volgend jaar; ik kan toch niet reizen dus......
.... val nog liever (dood)ziek dan hun vergif, xD. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() #EchtSchatjesinderdaad
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ik anti vaxxer werd:
https://m.youtube.com/watch?v=PQsVTlMsQrI
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() Ik ben blij met de vertragingen van de levering.
Het geeft ons tijd om te beseffen dat de vaccins niet werken. De maatschappelijke druk om te vaccineren zal worden opgevoerd, maar er staan 0 vrijheden tegenover. Zoals je mondmasker af laten en naar hartelust contact hebben met mensen. Je kan immers nog steeds besmet worden en je kan het waarschijnlijk nog steeds doorgeven. Het feit dat gevaccineerden geen vrijheden krijgen is veelzeggend. Ik kijk uit naar wat er gaat gebeuren zodra de eerste gevaccineerden opnieuw besmet worden met een variant, en opnieuw ziek worden. Gaan de media dit dan eerlijk toegeven, of wordt er gezwegen omdat de belangen van big pharma (iedereen moet en zal gevaccineerd worden $$$) voorop staan...
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vaccin dat je neemt zonder besmet te worden nadien is nutteloos, even nutteloos als anti biotica nemen als je geen infectie hebt. Het GROTE verschil is dat de toekomst onzekerder is dan het verleden, en men dus vaker een vaccin nutteloos zal nemen (omdat men niet WEET of men besmet zal worden) dan een klassiek middel (omdat men kan testen of het zinvol is om het te nemen). Maar de twee gebeuren: men schrijft U vaak een klassiek geneesmiddel voor "in geval van" zonder alle testen te doen om te zien of het nodig is. Wel, met een vaccin is dat hetzelfde: je neemt het "in geval van". Zoals alle geneesmiddelen hebben vaccins ook nadelen ("bijwerkingen"). En zoals met alle geneesmiddelen is nemen of niet nemen een overweging van (verwachte) baten tegenover (verwachte) nadelen. Echter, omdat vaccins bedoeld zijn om *toekomstige* infecties te behandelen, en niet verleden infecties, zijn de onzekerheden van infectie groter, maar dat is het enige principiele verschil met een klassiek geneesmiddel. Als je absoluut zeker bent dat je niet geinfecteerd zal geraken, is het nemen van een vaccin even idioot als het nemen van een klassiek geneesmiddel als je absoluut zeker bent dat je niet geinfecteerd bent. Maar de toekomst is onzekerder dan het verleden. Da's al. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geneesmiddel is curatief en geneest een 'ziekte'.
Een preventief middel geneest niet. Een condoom geneest ook geen zwangerschap hé, in tegenstelling tot een aborteerpil.
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is enkel een kwestie van tijd, meer niet. Bij een vaccin gaat het genezingsproces heel snel. Bij een curatief middel gaat het trager. Maar een vaccin moet genomen worden VOOR besmetting, een curatief middel kan nog genomen worden NA besmetting. Een vaccin belet de besmetting niet. Het maakt gewoon dat die veel en veel sneller beëindigd wordt, dan wanneer je een curatief middel neemt. Met een vaccin duurt de besmetting misschien een halve dag of zo, met een curatief middel een week of twee. Een condoom is een verkeerd voorbeeld, dat is zoals "een masker opzetten", he. Bij een vaccin word je wel degelijk besmet: het virus dringt je lichaam binnen. Het wordt echter veel en veel sneller aangevallen door uw immuunsysteem dank zij uw vaccin en uw besmetting wordt heel heel snel "genezen". Een masker opzetten is niet zoals een vaccin: het belet dat je in contact komt met het virus. Er is dan nooit een besmetting. Laatst gewijzigd door patrickve : 31 januari 2021 om 07:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een niet onbelangrijk verschil. ![]()
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aantal vaccinatiedoden in Zweden stijgt naar 43 Zahl der Impf-Toten in Schweden steigt auf 43 Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showthread.php?t=257308
![]() |
![]() |
#78 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het klassieke vaccin, dat het verzwakt virus bevat, maakt van een gezonde mens een besmette mens met het risico op ziek worden. Een geneesmiddel maakt van een zieke mens weer een gezonde mens. Vectorvaccin = bedoeld als preventiemiddel terwijl het de ziekteverwekker bevat Geneesmiddel = bedoeld om te genezen van een ziekte door een ziekteverwekker die je reeds binnen hebt. Citaat:
Met de mRNA vaccins van nu wordt je ook altijd besmet maar je weet niet eens met wát en het verandert ook nog eens je menselijk genoom/DNA Op dit punt heb je gelijk dat het nemen van zowel het klassiek vaccin als dit experimenteel vaccin even nutteloos is als antibiotica nemen als je geen infectie hebt, net zoals het zinloos is om pijnstillers te nemen voor ingeval je ooit pijn zou kunnen gaan krijgen. Door vaccins kun je wel ziek worden en zelfs van doodgaan maar het heeft niks te maken met het genezen van een ziekte. Citaat:
Een vaccin dient voor "in geval van" om te voorkomen dat men ziek zou worden en is dus geen geneesmiddel maar een preventiemiddel met het risico als gezonde mens om net ziek te worden of door het virus of door nevenwerkingen. Citaat:
En homeopatische geneesmiddelen genezen en hebben helemaal géén bijwerkingen. Bij vaccins werd hun werking nog nooit wetenschappelijk bewezen en worden bijwerkingen onder de mat geveegd, ontkend en nu zelfs toegegeven dat nevenwerkingen onbekend zijn omdat mRNA vaccins nog nooit op de mensheid werd gebruikt. Citaat:
Vaccins zijn dus preventie, geen geneesmiddel want voor een geneesmiddel moet je ziek zijn en gevaccineerden mogen zelfs niet ziek zijn voor vaccinatie. Citaat:
Het nemen van een vaccin om te voorkomen dat je ziek zou gaan worden, dus ter preventie van een ziekte, het is nutteloos en gevaarlijk, zeker als de nevenwerkingen van een experimenteel vaccin niet eens gekend zijn. Het nemen van een geneesmiddel wordt enkel gedaan om te genezen als men al ziek is. Men neemt een geneesmiddel als men al ziek is om terug gezond te worden. Men neemt, gezond, een vaccin uit angst om ziek te kunnen worden met het risico om dan pas ziek te worden. Da's al.
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Vaccins zorgen dus niet voor een 'gezonde toestand' want die is er al VOOR vaccinatie, vaccins kunnen er wel voor zorgen dat je als gezonde mens ZIEK wordt.
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kuch zoveel je wil, als genezen getuigenissen je niet kunnen overtuigen dan is elke discussie zinloos. Feiten versus geloof. ![]()
![]() |