![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslims.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://journalofethics.ama-assn.org...ildren/2010-08 https://www.theguardian.com/society/...es-children-uk
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komt wel naar hier, being a freak is the new normal. Zelfs als België zegt dat het niet mag zullen er altijd wel mensen zijn die het systeem weten omzeilen. Een kind hoeft niet betrokken te worden in dit lgbqt en transgender gedoe. Gij wilt geen religioten rond die van u. Anderen geen freakshows. Kinderen kunnen op hun eigen tijd zonder voorbeelden van deze generatie hun eigen seksualiteit ontdekken. Laten we gewoon intussen een normaal beeld uitstralen zoals we als vogeltjes gebekt zijn. Een traditioneel familiebeeld tussen moeder en vader.
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In Nederland bestaan christelijke verdelers, geloof ik. Ik ben een Vlaming die te lui is dat op te zoeken.
Laatst gewijzigd door Weyland : 24 maart 2021 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
“Liever X dan Y” ok goed voor u, maar hier geen van allebei ![]()
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gebeurt ??? De hele indoctrinatie en brainwashing van onschuldige kinderen door prdeikanten en ander religieus tuig, is gewoon niks anders.
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wel zo is is dat dit beleid seksualiteit conditioneert in de kinderlijke geest via voorbeelden die niet vanuit een traditionele gezinssituatie vertrekken. Het is al lgbqt en transgenderisme en waar de haat afspeelt polariseren op mensen die er niet eens iets mee te maken hadden. Wij gooien ze niet van gebouwen en verwelkomen ze gewoon in de kerken.
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ivm Mijne satellietontvanger & zenders blokken: Na een blind scan , alle zenders die mij niet aanstaan , die duid ik aan met de wisknop , en vervolgens ok , en nogmaals bevestigen , en foetsiedepoetsie !! Jammer genoeg moet ik dit telkens na een herscan herhalen !! Daar word ik wel gefrustreerd van !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 24 maart 2021 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en hij weet dat ik het weet.
Maar ik heb een Vader die groter is, ![]()