![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat een veralgemening. Wat mij betreft was er hier vroeger in onze contreien het woord "antivaxers" nog niet uitgevonden. Wel had je een voor de volksgezondheid verwaarloosbaar aantal religieuze idioten die tegen medische ingrepen en vaccins waren.
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En daar is waarschijnlijk in de grond niks aan veranderd, maar de zotten noemen nu iedereen "antivaxxer" die ook maar twee seconden hun hysterie aan de kaak stelt.
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 21 mei 2021 om 13:09. |
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Daar krijg je strafpunten als je door het rood het straat oversteekt. Punten die op een rapportje komen en dan kunnen bepalen of je al dan niet een huis mag huren of niet. Mooie vrijheid is dat! |
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In mijn geval denk ik niet dat ik flagrant mis ben geweest, juist omdat ik mij steeds behoedde voor radicale standpunten, maar zelfs het gros van mijn vermoedens zijn achteraf juist gebleken. Waarschijnlijk is de grootste inschattingsfout die ik gemaakt heb, het idee dat men geen vaccins kon maken die zo efficiënt waren bij ouderen. Dat is omdat ik mij baseerde op gekende vaccins, en inderdaad, alle "grote" vaccin fabrikanten hebben totaal gefaald om een werkend vaccin te maken. De grote klassieke vaccin fabrikanten zijn Sanofi, Merck en GSK. Geen enkele heeft een werkend vaccin gemaakt. Op ongeveer al de rest zat ik principieel juist. |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kan je dat met een concreet voorbeeld van een "goeie wetenschapper" aantonen wat je juist bedoelt ?
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 21 mei 2021 om 15:27. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Jij kijkt geen programma's en docu's over china?
Die zijn er nochtans bij de vleet en al jarenlang. Vraag het anders eens aan bdw, die ging zelfs kennis opdoen in china over staatsslavernij om te kunnen toepassen voor als hij nog eens de kans krijgt om aan afbraakpolitiek te doen zoals vorige keer door arme schapen die hem aan de macht hielpen om de transfers af te schaffen om dan bedonderd en bestolen te worden.
|
|
|
#71 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210521_95281238 |
|
|
|
|
|
|
#72 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Het is net het omgekeerde van wat jij hier komt insinueren. Dat dit nog te weinig is voor sommigen is spijtig. “Toch is er heel veel psychologische bijstand voor militairen voor, tijdens en na de missies”, zegt Laurence Gastout, woordvoerster van VSOA-defensie. nieuwsblad Citaat:
Laatst gewijzigd door Ferre : 21 mei 2021 om 21:12. |
||
|
|
|
|
|
#73 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er is niet veel bijstand tijdens of nadien. En ook niet veel bonus pree. De accomodaties zijn rotslecht en het eten is meer het vreten niet waard.
Bij de Amerikaanse overzeese veldtochten is het heel wat beter. Die huren vaak hele hotels voor hun troepen en komen in niks te kort. Flinke bonus ook. Ook het oefenen in België is nog steeds zoals vroeger dat ze bij gebrek aan oefenmunitie zelf pang pang moeten roepen. Dat was al in de jaren 70 zo en is nog steeds zo. Hier en daar mag eens echt geschoten worden. Stond vandaag of gisteren nog in de krant trouwens dat ze pang pang roepen. En wie psychologische bijstand krijgt mag er zeker van zijn dat hij niet lang daarna thuis gezet zal worden als vrij van werken tegen pakweg 1500€ tot aan zijn pensioen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 21 mei 2021 om 22:32. |
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En toch doen ze overal alsof China een gigantische lockdown had en zo het virus heeft kunnen uitroeien, op die leugen hebben ze dan al onze maatregelen gebaseerd. Ik begin nu toch wel zin te krijgen om aandelen te kopen van een lantaarnpaal fabriek.
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo van een halve minuut passeren bij de psycholoog "was het zwaar? ja, 't is een zware job hé, allez het beste hé" ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|