Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2021, 12:00   #61
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Als de Britten, ondanks de hogere vaccinatiegraad, vrezen voor een derde golf dan krijg ik zo'n slecht voorgevoel.
VRT NWS
Dat hangt er van af of het een golf aan besmettingen (alleen) betreft, dan wel een golf aan besmettingen met een golf aan ziekenhuisopnames.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2021, 12:00   #62
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Daarnet nog een hoogbejaarde met dit weer zien fietsen met een smoelvod op. Zijn die nu zo stom of is dat aandachthoerig gedrag?!
Eigenlijk vind ik het erger als ik een frisse twintiger dat zou zien doen.
Oud 1 juni 2021, 12:00   #63
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Met wat geluk betreft dit Britse waanzinnigheid. Mensen van dat eiland functioneren anders dan wij continentalen. Laten we ook op zoiets hopen.
Ik ben daar zo zeker niet van. Eens ge "het virus kwijt zijt" moet de hysterische schrik vervangen worden door "het kan terugkomen", he. Ik denk dat dat bij ons nog erger zal zijn.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2021, 13:10   #64
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Eigenlijk vind ik het erger als ik een frisse twintiger dat zou zien doen.
Dat gebeurt. Zelfs jongeren die in een park wandelen. De laatste tijd wel minder.
Oud 1 juni 2021, 13:15   #65
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Dat gebeurt. Zelfs jongeren die in een park wandelen. De laatste tijd wel minder.
Niet lang geleden werd een Limburgse zelfs gearresteerd omdat ze in het Brusselse het waagde maskerloos te gaan in een park. Haar pols was gekneusd omdat ze agenten haar ruw behandelden wanneer ze haar in de boeien sloegen. Ordehandhavers die boos werden op een dissident, toen.

Enorm absurd eigenlijk. Die agenten zijn natuurlijk ook maar mensen en ook slachtoffer van de hysterie.

Laatst gewijzigd door Weyland : 1 juni 2021 om 13:24.
Weyland is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2021, 13:20   #66
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Mensen die de Sovjetunie hebben meegemaakt, trouwens, zullen je vertellen dat ze indirect zelf ook het Stalinisme hebben meegemaakt ook al waren ze geboren na 1953. Hoe? Via leraren en ouderlingen die de doctrine aanhingen. Maatregelen versoepelen, believers niet per se.

Laatst gewijzigd door Weyland : 1 juni 2021 om 13:21.
Oud 1 juni 2021, 13:32   #67
gunter5148

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daarnet nog een hoogbejaarde met dit weer zien fietsen met een smoelvod op. Zijn die nu zo stom of is dat aandachthoerig gedrag?!
Naam: covid-memes-4-10.jpg
Bekeken: 220
Grootte: 147,9 KB
Oud 1 juni 2021, 14:27   #68
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik ook. Het wil zeggen dat de waanzin nog altijd live and kicking is.
Afwachten hoe de politiek hiermee omgaat.
Dat experten het slechtst mogelijk scenario voorspellen weten we al langer dan vandaag.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2021, 21:51   #69
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Vandaag, nogal winderig vanuit ZO en brandende zon, al rijdende met mijn velo, 2 fanatieke mondvodaanhangers, met een minuut dertussen, tegengekomen.

Locatie: een 6 km lange slingerende intergemeentelijke weg, doorheen weilanden en met hoop en al 3 woningen en 1 of meer boerderijen en dergelijke, verspreid over heel de afstand.

De eerste wenkte me om te stoppen, en vroeg me of ik "Boer Jan" kende. Ik ken geen 1 naam daar, dus vroeg ik waarom teneinde ergens een referentie tot herkenning te weten.
Bleek een fruitkweker te moeten zijn waar ie appels wilde kopen. Ik wees terug naar de ene waarvan ik zeker wist boerderij (wegens de koeien aldaar).
Vent ernaar toe verder rijdende, ik verder in andere richting.

Een minuut later een vent in een cabriolet komt me tegenmoet gestoven, ook een mondvod dragende.

In de wide open prairie.
LOL.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2021, 10:15   #70
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Vandaag, nogal winderig vanuit ZO en brandende zon, al rijdende met mijn velo, 2 fanatieke mondvodaanhangers, met een minuut dertussen, tegengekomen.

Locatie: een 6 km lange slingerende intergemeentelijke weg, doorheen weilanden en met hoop en al 3 woningen en 1 of meer boerderijen en dergelijke, verspreid over heel de afstand.

De eerste wenkte me om te stoppen, en vroeg me of ik "Boer Jan" kende. Ik ken geen 1 naam daar, dus vroeg ik waarom teneinde ergens een referentie tot herkenning te weten.
Bleek een fruitkweker te moeten zijn waar ie appels wilde kopen. Ik wees terug naar de ene waarvan ik zeker wist boerderij (wegens de koeien aldaar).
Vent ernaar toe verder rijdende, ik verder in andere richting.

Een minuut later een vent in een cabriolet komt me tegenmoet gestoven, ook een mondvod dragende.

In de wide open prairie.
LOL.
Voor mensen, die op veiligheid gesteld zijn:
https://www.maurice.nl/wp-content/up...lt-842x474.jpg
Oud 2 juni 2021, 10:19   #71
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2021, 19:51   #72
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Spoed u , ge kunnet mss nog veranderen.
Vroeger schreef ik op dit forum altijd "contradictie in terminus". Beetje humor. Heeft wel tot gevolg dat mijn taal nogal onhygiënisch wordt.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 3 juni 2021, 14:01   #73
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het zijn echt niet alleen de hoogbejaarden die met een smoelvod op de fiets of in openlucht zichzelf belachelijk maken, ook jongeren/volwassenen zie je over de parking van winkels en alleen in de auto stappen met die mondvod op.

Maar dat is geen probleem, ze mogen zich belachelijk maken maar azijnpissers gaan dan bij terrassen geniepig achter de rug van andere klanten janken bij de horeca uitbater over motards die te kort bij elkaar en zonder mondvod in openlucht zouden staan.
De ratten zijn te laf om rechtstreeks motards aan te spreken omdat ze weten dat ze zich niet te bemoeien hebben en de kans groot is dat ze van een groep motards een toek op hun gemuilkorfde smoel zouden krijgen.

Horeca-uitbaters zouden dan deze marginale azijnpissers het schaamrood op de wangen moeten doen krijgen door hen luidkeels aan te wijzen, dat ze komen klagen over andere klanten die volgens hen niet luisteren.
Dat is de enige manier om zulke achterbakse, laffe klikspanen die beter in hun kot zouden blijven, af te leren om hun gemuilkorfde snuit in andermans zaken te steken.
Dat zijn dan dezelfde idioten die ook een boerka draagster niet durven aanspreken dat ze de wet overtreedt.
Dat is tegenwoordig de mentaliteit van de asociale, marginale, zelfhatende, vlaamse azijnpissers.
Oud 3 juni 2021, 16:39   #74
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Vaccins zullen niet helpen .... is de titel van deze draad.

Wel, 't is niet dat ik doorgaans een ongeduldige zak ben, maar ....

Oud 3 juni 2021, 16:41   #75
gunter5148

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Het zijn echt niet alleen de hoogbejaarden die met een smoelvod op de fiets of in openlucht zichzelf belachelijk maken, ook jongeren/volwassenen zie je over de parking van winkels en alleen in de auto stappen met die mondvod op.

Maar dat is geen probleem, ze mogen zich belachelijk maken maar azijnpissers gaan dan bij terrassen geniepig achter de rug van andere klanten janken bij de horeca uitbater over motards die te kort bij elkaar en zonder mondvod in openlucht zouden staan.
De ratten zijn te laf om rechtstreeks motards aan te spreken omdat ze weten dat ze zich niet te bemoeien hebben en de kans groot is dat ze van een groep motards een toek op hun gemuilkorfde smoel zouden krijgen.

Horeca-uitbaters zouden dan deze marginale azijnpissers het schaamrood op de wangen moeten doen krijgen door hen luidkeels aan te wijzen, dat ze komen klagen over andere klanten die volgens hen niet luisteren.
Dat is de enige manier om zulke achterbakse, laffe klikspanen die beter in hun kot zouden blijven, af te leren om hun gemuilkorfde snuit in andermans zaken te steken.
Dat zijn dan dezelfde idioten die ook een boerka draagster niet durven aanspreken dat ze de wet overtreedt.
Dat is tegenwoordig de mentaliteit van de asociale, marginale, zelfhatende, vlaamse azijnpissers.
ik blijf deze een goeike vinden

Naam: covid-memes-4-10.jpg
Bekeken: 150
Grootte: 147,9 KB
Oud 3 juni 2021, 17:13   #76
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
En je ziet ze vaak nog. Onderweg naar de supermarkt of winkel, denk ik. Maar het staat zeer lullig inderdaad en mensen willen toch nog presentabel blijven?

In dit weer is het ook erg comfortabel in mijn ondergoed of zelfs naakt.
Oud 3 juni 2021, 17:17   #77
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
En je ziet ze vaak nog. Onderweg naar de supermarkt of winkel, denk ik. Maar het staat zeer lullig inderdaad en mensen willen toch nog presentabel blijven?
Die zijn bezorgd over de veiligheid van hun medemens he
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 20:58   #78
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Daar is één ding dat ik probeer te vermijden, en dat is lachen met domme mensen.
Die kunnen er niet aan doen dat ze dom zijn.

Maar slimme mensen die crimineel zijn ...

Oud 3 juni 2021, 21:01   #79
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
In feite zijn we nauwelijks begonnen met vaccineren ik bedoel dan wereldwijd en het wordt al heel duidelijk dat dit een flop gaat worden
Ik vrees er voor dat September alles weer op slot zal gaan.....

Wie nu nog steeds gelooft dat dit een natuurlijk virus is moet wel heel naïef zijn als je het mij vraagt.

Het gidsland inzake vaccineren gaat alweer verstrengen en ze mogen zelfs al bijna hun eiland niet meer af

https://www.demorgen.be/nieuws/meest...t-vk~b3d5e3d2/
De cijfers bewijzen nochtans dat de vaccins wel degelijk werken. Er is bijna geen corona meer in de leeftijdsgroepen die volledig gevaccineerd zijn.

Ik laat mij alvast vaccineren.

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 3 juni 2021 om 21:02.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 21:19   #80
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Voor de gelovigen is er ook nog altijd "oude remedies".

https://www.dekroniekenvandewesthoek...gory/remedies/

Ik zou vlierbessen aanraden.

Laatst gewijzigd door Mambo : 3 juni 2021 om 21:20.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be