Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Bent u die multiculturele maatschappij BEU ?
JA 153 64,83%
neen 83 35,17%
Aantal stemmers: 236. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 12 december 2004, 23:33   #61
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Vergas me dan...? Aspirant-nazi...
Zeg ventje, bespaar me uw dwaze zever. Opzij! Ik spreek alleen met grote mensen.
Oud 13 december 2004, 00:04   #62
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
In moslimlanden zijn er ook al mannen vermoord omdat ze homo-seksueel waren. Ik kan me niet herinneren dat hier in Vlaanderen ooit een priester heeft opgeroepen om homo's van daken te smijten, sommige imams daarentegen... 8)
En hoeveel homoseksuelen zijn er hier in Vlaanderen al van daken gesmeten ten gevolgen van die oproepen door imams?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2004, 00:17   #63
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
En hoeveel homoseksuelen zijn er hier in Vlaanderen al van daken gesmeten ten gevolgen van die oproepen door imams?
Ga jij er dan zitten op wachten tot de eerste flikker zijn hoofd kraakt op de straatstenen? Natuurlijk doe je dat... gevangen in uw naiëf optimisme dat zo eigen is aan multiculturele zeikprofeten. Uw eigen dwaasheid wordt misschien ooit uw ondergang.
Oud 13 december 2004, 00:31   #64
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ga jij er dan zitten op wachten tot de eerste flikker zijn hoofd kraakt op de straatstenen? Natuurlijk doe je dat... gevangen in uw naiëf optimisme dat zo eigen is aan multiculturele zeikprofeten. Uw eigen dwaasheid wordt misschien ooit uw ondergang.
Tja, ik ben niet zoals jij. Ik veroordeel niemand om iets wat hij ooit misschien wel eens zou kunnen doen.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 13 december 2004, 00:44   #65
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Tja, ik ben niet zoals jij. Ik veroordeel niemand om iets wat hij ooit misschien wel eens zou kunnen doen.
Je laat je liever leiden door dom en blind naïf optimisme, terwijl er duidelijk tekenen aan de wand zijn dat het met dat multiculturele gezeik de verkeerde kant op gaat. Ik ga niet zitten wachten tot hele boel in elkaar stort om dan te beseffen dat we er eigenlijk niks aan gedaan hebben om dit tegen te houden terwijl het nog kon. Zoals je zelf al zei: ik ben niet zoals jij... al kan ik zeggen dat ik dit tot op de dag van vandaag nog op geen enkel moment heb spijtig gevonden.

Laatst gewijzigd door Weisse Wolf : 13 december 2004 om 00:50.
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2004, 02:22   #66
Najim
Partijlid

Najim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeg ventje, bespaar me uw dwaze zever. Opzij! Ik spreek alleen met grote mensen.
Dát is wat het Vlaams Belang ook over jou denkt (en tegen jou zegt), en daarom dat je alleen maar de Blokkrantjes mag ronddragen als een draagezel (verder ben je voor hen niet van belang). Dit doe je dan vooral 's nachts zodat niemand je kan betrappen.

'k ga slapen, want moet om 07:00u weg...welterusten VB-draagezel
Oud 13 december 2004, 05:46   #67
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je laat je liever leiden door dom en blind naïf optimisme, terwijl er duidelijk tekenen aan de wand zijn dat het met dat multiculturele gezeik de verkeerde kant op gaat. Ik ga niet zitten wachten tot hele boel in elkaar stort om dan te beseffen dat we er eigenlijk niks aan gedaan hebben om dit tegen te houden terwijl het nog kon. Zoals je zelf al zei: ik ben niet zoals jij... al kan ik zeggen dat ik dit tot op de dag van vandaag nog op geen enkel moment heb spijtig gevonden.
Nee, ik laat me liever leiden door feiten. Jij ziet tekenen aan de wand dat het de verkeerde kant opgaat, ik niet. Ik zie een nieuw samengestelde samenleving waar iedereen een beetje moeite moet doen zich aan te passen. Met een "zij moeten zich aanpassen aan ons"-mentaliteit kom je er niet meer; zo werkt een samenleving niet. Ook jij zal je moeten aanpassen, of je dat nu graag wil of niet. Extremisme is zoals altijd uit den boze. Langs BEIDE kanten!

Citaat:
Oud 13 december 2004, 06:49   #68
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
(...)
Zijn droom was om ooit een relatie te beginnen met een homo die bovendien een zoon van 18 had...
Enige reactie hierop van de homo's op dit forum, graag?
Tja...
Ziekelijk...
Moet kunnen...
?
Oud 13 december 2004, 07:09   #69
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

In moslimlanden worden homo's ook eerst uitvoering gefolterd. Zo heb ik eens een artikel gelezen over zulke slachtoffers in Egypte bijvoorbeeld. Ik wil me niet moeien met de discussie, maar christenfundamentalisme is van een zeldzame aard hier in Vlaanderen wat van moslimfundamentalisme niet gezegd kan worden.
Hoogstens in de VS komen ze met stellingen af als: "God created Adam and Eve, nót Adam and Steve!" en "It's okay to be gay, not to act gay!". In Vlaanderen daarentegen zijn christenen vrij liberaaldenkend en in het onderwijs heeft men het ook uitvoerig over homoseksualiteit tijdens de lessen (zowel katholieke als protestantse) Godsdienst.

http://archiviofoto.blog.excite.it/permalink/176818
http://www.iglhrc.org/site/iglhrc/se...d=5&detail=474
http://www.q.co.za/2001/2002/03/28-egypt.html

Tevens moet men ook in acht nemen dat er ook van die wansmakelijke moslimrapnummers bestaan waarin hoog gespot wordt met de dood van Pim Fortuyn omtrend zijn homoseksualiteit.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 13 december 2004 om 07:23.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2004, 07:48   #70
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, ik laat me liever leiden door feiten. Jij ziet tekenen aan de wand dat het de verkeerde kant opgaat, ik niet. Ik zie een nieuw samengestelde samenleving waar iedereen een beetje moeite moet doen zich aan te passen. Met een "zij moeten zich aanpassen aan ons"-mentaliteit kom je er niet meer; zo werkt een samenleving niet. Ook jij zal je moeten aanpassen, of je dat nu graag wil of niet. Extremisme is zoals altijd uit den boze. Langs BEIDE kanten!
Je laat je leiden door feiten maar je kiest enkel de feiten eruit die in jou plaatje passen. Sommige feiten wil je niet eens voor ogen zien.

En het stukje wat je zegt van iedereen aanpassen is onzin. Het aanpassen waar de gewone burger het over heeft is gewoon het opvolgen van de wetten en normen. Al de rest interresseerd hen niet. Als je ergens 10 km/h te snel rijd krijg je een flinke boete, roof je iemand zijn auto leeg, krijg je een nacht gratis eten en onderdak en mag je zonder problemen de dag erna weer los rondlopen, laat staan degene die ze dezelfde dag nog terug vrijlaten.
Criminaliteit moet gewoonweg beter aangepakt worden en met moet ook eens wat meer naar gerechtigheid gaan kijken.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2004, 08:27   #71
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djeeuw
In moslimlanden worden homo's ook eerst uitvoering gefolterd. Zo heb ik eens een artikel gelezen over zulke slachtoffers in Egypte bijvoorbeeld. Ik wil me niet moeien met de discussie, maar christenfundamentalisme is van een zeldzame aard hier in Vlaanderen wat van moslimfundamentalisme niet gezegd kan worden.
Hoogstens in de VS komen ze met stellingen af als: "God created Adam and Eve, nót Adam and Steve!" en "It's okay to be gay, not to act gay!". In Vlaanderen daarentegen zijn christenen vrij liberaaldenkend en in het onderwijs heeft men het ook uitvoerig over homoseksualiteit tijdens de lessen (zowel katholieke als protestantse) Godsdienst.

http://archiviofoto.blog.excite.it/permalink/176818
http://www.iglhrc.org/site/iglhrc/se...d=5&detail=474
http://www.q.co.za/2001/2002/03/28-egypt.html
Lees dan maar eens de bijdragen van een aantal "christenen" die deze fora frekwenteren. Ik raad je vooral de christen-fundamentalistische bijdragen van Jan Van den Berghe aan met betrekking tot homoseksualiteit.

Citaat:
Tevens moet men ook in acht nemen dat er ook van die wansmakelijke moslimrapnummers bestaan waarin hoog gespot wordt met de dood van Pim Fortuyn omtrend zijn homoseksualiteit.
Over die wansmakelijke Jamaïcaanse rapnummers waarin opgeroepen wordt om homo's te doden, heb je niets te vertellen?

Citaat:
Oud 13 december 2004, 09:22   #72
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Lees dan maar eens de bijdragen van een aantal "christenen" die deze fora frekwenteren. Ik raad je vooral de christen-fundamentalistische bijdragen van Jan Van den Berghe aan met betrekking tot homoseksualiteit.
Met Jan van den Berghe ga ik dus ook niet akkoord, doch merk ik geen doodswensen jegens homoseksuelen bij hem op. Wel wil hij homoseksuelen tot het heterodom bekeren (wat ik als onmogelijk bezie).
Hoe dan ook ga ik wél akkoord met het feit dat homoseksualiteit een afwijking is (in dien neutrale, niet-pejoratieve betekenis) al is het gegeven taal een relatief gegeven dat door ieder ander mens ook op een verschillende manier geïnterpreteerd wordt. Op diezelfde manier is bijvoorbeeld een bijzondere aantrekkingskracht tot de voeten van een persoon ook een afwijking, toch geen bedreiging voor onze samenleving.

Desondanks ga ik akkoord dat men een ander voorbeeld dan pedofillie moest opgeven als het ging over afwijkingen, dan zou een persoon het woord "afwijking" ook niet zo negatief opgevat hebben in deze discussie http://forum.politics.be/showthread....moseksualiteit. Van de meeste mensen zijn diens afwijkingen ook onbekend en blijven ze ook zo, tenzij ze cruciaal zijn om leefbaar te kunnen leven.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2004, 09:54   #73
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met Jan van den Berghe ga ik dus ook niet akkoord, doch merk ik geen doodswensen jegens homoseksuelen bij hem op. Wel wil hij homoseksuelen tot het heterodom bekeren (wat ik als onmogelijk bezie).
Hoe dan ook ga ik wél akkoord met het feit dat homoseksualiteit een afwijking is (in dien neutrale, niet-pejoratieve betekenis) al is het gegeven taal een relatief gegeven dat door ieder ander mens ook op een verschillende manier geïnterpreteerd wordt. Op diezelfde manier is bijvoorbeeld een bijzondere aantrekkingskracht tot de voeten van een persoon ook een afwijking, toch geen bedreiging voor onze samenleving.

Desondanks ga ik akkoord dat men een ander voorbeeld dan pedofillie moest opgeven als het ging over afwijkingen, dan zou een persoon het woord "afwijking" ook niet zo negatief opgevat hebben in deze discussie http://forum.politics.be/showthread....moseksualiteit. Van de meeste mensen zijn diens afwijkingen ook onbekend en blijven ze ook zo, tenzij ze cruciaal zijn om leefbaar te kunnen leven.
Het probleem met de christen-fundamentalisten in dit land is veel accuter dan dat met de moslim-fundamentalisten. Immers zijn die christen-fundamentalisten geïnfiltreerd in grote politieke partijen van waaruit ze gelijke rechten voor holebi's proberen ongedaan te maken of proberen af te remmen.

Citaat:
Oud 13 december 2004, 11:01   #74
SethMoN
Provinciaal Statenlid

SethMoN's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar SethMoN
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door julius
zeg moslimmeke; ZIJ MAAR DIK CONTENT dat de nazi's dat joods ongedierte deftig hebben aangepakt.
In de twee jodenlanden US en israel zult ge als tapijtaanbidder wel een pak slechter af zijn he!!

jaloers omdat wij de joden wel aankonden en uw soort maar keer op keer op zijn bakkes krijgt he ?

onderspit ? ja er is geen duizend jarig rijk gekomen ja...
Maar de andere helft van het plan : het joodse gespuis uit europa krijgen..
Hoeveel joden VOOR 1940 ? en hoeveel NA 1940 ? lijkt mij een dik succes ! 8)

en dat was wel degelijk een VISIE...zelf toen al duidelijk was dat het pleit niet meer gewonnen kon worden tegen ( hum alleen maar GB, Canada , US én Rusland) bleven de plichtsgetrouwe mensen hun werk doen met het jodenprobleem....
DAT IS PAS TOEWIJDING !!!! en als ge iets tegen nazi's hebt, wel gaat dan maar in jodenland wonen! salut en de kost.
Je bent gewoon een ziekelijk manneke. Woon samen met EXTREEM, wolf, Wreker, Zuiveraar en Jan van den Berghe op een ongekend eilandje ergens in de Stille Zuidzee en richt daar jullie fascistisch regimetje maar op. Ik vrees wel dat jullie elkaar zouden uitmoorden na enkele daagjes. Pss... pakt ook alvast maar pottekes vaseline mee...

Laatst gewijzigd door SethMoN : 13 december 2004 om 11:03.
SethMoN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2004, 11:04   #75
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Extremisme is soms de enige weg om te verkrijgen waar je recht op hebt. Wij wachten af, de dag dat de boel onploft zullen wij toeslaan.
Oud 13 december 2004, 11:19   #76
SethMoN
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Extremisme is soms de enige weg om te verkrijgen waar je recht op hebt. Wij wachten af, de dag dat de boel onploft zullen wij toeslaan.
en wie zijn die 'wij'? Die hersenloze gasten met hun kletskopkes en geile bottinekes die heimwee hebben naar het Dritte Reich van hun Adolfke. Extremisme heeft nog nooit of te nimmer geleid naar oplossingen. Als ik me niet vergis heeft de democratie gezegevierd tegen zowel het communisme als het nazisme, beide extreme regimes, in Europa.
Oud 13 december 2004, 11:24   #77
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SethMoN
en wie zijn die 'wij'? Die hersenloze gasten met hun kletskopkes en geile bottinekes die heimwee hebben naar het Dritte Reich van hun Adolfke. Extremisme heeft nog nooit of te nimmer geleid naar oplossingen. Als ik me niet vergis heeft de democratie gezegevierd tegen zowel het communisme als het nazisme, beide extreme regimes, in Europa.
De tijd van kaalkoppen met bottinekes is reeds lang voorbij.
Oud 13 december 2004, 11:25   #78
SethMoN
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
De tijd van kaalkoppen met bottinekes is reeds lang voorbij.
Dus het hersenloze is gebleven .
Oud 13 december 2004, 11:30   #79
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Ik denk dat onze multikul-adepten het hersenloze hebben overgenomen.
Oud 13 december 2004, 12:06   #80
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be