![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ezel = 3e keer dezelfde steen? Absoluut.
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In hoeverre bent U zeker dat er op uw metro of bus geen jongeren zitten die besmet zijn ? In hoeverre weet U wat die jongeren op uw bus of trein zijn gaan uitsteken of insteken ? Zouden we de mensen die met de bus of tram en trein gaan werken dan niet beter thuis laten ? Weet U wel welk risico die mensen alle dagen nemen om te gaan werken ? Het blijft me verbazen dat blijkbaar alleen wie in een vliegtuig zit besmettelijk kan zijn ....Een trein bus of tram is nochtans veel minder hygiënisch. Maar het is een beetje zoals met het voetbalverhaaltje .....een feestje mag niet maar duizenden voetbalgekken die mekaar liggen af te likken en te bepotelen zijn blijkbaar geen probleem voor besmettingen. Ziet u een beetje het absurde in van al die verhaaltjes ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Amerikaans netwerk vroeg aan iemand van een vaccin firma (ik denk phizer) of die 3e spuit geen money grab was. Zijn antwoord ging ongeveer als volgt: "we willen nu enkel de zwakke mensen van de eerste ronde een 3e spuit geven om hun immuniteit terug op peil te brengen, dat gaat over 20-30 miljoen dosissen in de VS. Dat valt in het niets bij de 4 miljard dosissen die we volgend jaar wereldwijd gaan leveren, dus dit is geen ordinaire money grab." Ik laat dit even inzinken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1. Dit is een infectieziekte, de schuldvraag zou hier niet mogen spelen, er is hier geen opzet in het apel. 2.Als er dan toch op verantwoordelijkheden gewezen moet worden dan toch vooral die van de eigen verantwoordelijkheid: er zelf voor zorgen dat je niet besmet geraakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor mij is het simpel: als je je ziek voelt blijf je binnen, en anders leef je gewoon (covid maakt daarbij niks uit). Laatst gewijzigd door alpina : 27 juli 2021 om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bent u toevallig gepensioneerd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Als regels debiel zijn dan ga ik die inderdaad niet volgen. Ik heb geen hersenen gekregen om de capriolen van anderen blind op te volgen!
Laatst gewijzigd door alpina : 27 juli 2021 om 09:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Regels die ingaan tegen onze burgerrechten moeten niet nageleefd worden. Dat u zich als een schaapje wenst te gedragen is uw goed recht, maar je moet niet verwachten dat iedereen dat gaat doen hé.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vermoed dat heldendom darwinistisch gezien niet echt veel positieve resultaten oplevert.
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Net zoals om de weg overigens.
![]() |
![]() |
#78 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik snap niet waarom er dan zo'n spel werd gemaakt van de nazi-aanhangers die ook gewoon de regels opvolgden. De leider had toch beslist dat alle joden vergast moesten worden, en regels dienen om gevolgd te worden. Dus joden die hun verzet hebben tegen hun vergassing werden met recht en rede bestraft. De regels gelden voor iedereen.
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En alle maatregelen zijn nog steeds onwettig want er werd nog steeds geen medische noodzaak door de regering aangetoond met wetenschappelijk bewezen feiten om noodmaatregelen te MOGEN nemen. Als gevolg van ongeoorloofde, onwettige maatregelen zijn de boetes, enkel om gehoorzaamheid te kunnen afdwingen, dan ook ONWETTIG en zijn rechters dan ook verplicht om die boetes te vernietigen...wat ze dan ook doen trouwens!!!...en ze kunnen ook niet anders want er werd immers geen enkele WET overtreden, énkel ongeoorloofde, onwettige regeltjes. Uit angst voor boetes en slaafs onwettige regeltjes gehoorzamen die niet beboet kunnen worden, dat hebben psychopaten mooi uitgekiend, dat moeten we ze nageven.. ![]()
![]() |