![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Wanneer stopt de mondmaskerdwang voor gewone burgers ? | |||
In september |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Met nieuwjaar. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,33% |
Volgende zomer |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Einde 2022 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ergens in 2023 of 2024 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,33% |
Ergens tussen 2025 en 2027 (voor Fred) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,17% |
Rond 2030 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,17% |
Na 2035 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,33% |
Nooit meer |
![]() ![]() ![]() |
16 | 66,67% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat ik denk: Als ze het zelf nuttig vinden een onderbroek te dragen wel, anders dragen ze geen onderbroek en indien het verplicht zou zijn een onderbroek te dragen zouden ze het inderdaad wekenlang in dezelfde onderbroek lopen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Daar gaat het niet over. De regering wil de indruk wekken dat ze iets doen. Mondmaskerplicht weer invoeren past perfect in dat plaatje. Het kost niets en is heel gemakkelijk te doen. Politici houden van dergelijke simplistiche "signalen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vroeg me af of het niet veiliger zou zijn mocht die bedienen zonder dat mondmasker. Wat is me daar nog veilig aan ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IEDEREEN gaat vroeg of laat corona opdoen. Het concept "veilig" bestaat niet in die context. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Zou men nu echt de bevolking nog een derde keer meekrijgen? Wat moet er in vredesnaam gebeuren voordat de bevolking 'nee' zegt? Is de inflatie nog niet hoog genoeg? De schade aan het onderwijs? De faillissementen? Wat is er nodig?
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
75% van de mensen vandaag in de supermarkt zet da gewoon terug spontaan op. Het personeel ook. Er is een constante brainwashing bezig op alle media. Plus, vergeet niet, de mensen die 2 maal het vaccin namen, gaan zich ergens op moeten afreageren he, en dat zijn diegene die niet meegaan in het narratief want die gaan nu ook da masker niet opzetten he. Die Wochenschau werkt hoor.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In UGent geldt een mondmaskerplicht terwijl de studenten buiten feesten zonder mondmasker.
De geloofwaardigheid bevindt zich onder het vriespunt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En jij stond hier vanaf het begin voor te juichen. Ik begin meer en meer voor de euthansie van bejaarden te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een duidelijk signaal dat er inderdaad iets serieus verkeerd is gelopen met ons onderwijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben ze die duizenden klimaat betogers verleden week gevraagd naar hun CST ? ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 oktober 2021 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen zie ik de relevantie er niet meer van in. Ik heb geen probleem met wie voorzichtig denkt te moeten zijn en er toch een opzet, wat ik trouwens de laatste tijd vaststel. Wat die gasten van UGent bezielt snap ik niet. Het leven speelt zich niet enkel af binnen de universiteit. Morgen komt het overlegcomité vervroegd bijeen. Wedden dat ze de mondmaskerplicht in de winkels gaan invoeren. En dat terwijl we op café kunnen feesten dat de stukken er vanaf vliegen. Het is lachwekkend. Woensdag komen de onderwijsmensen bijeen, als ik me niet vergis. Wedden dat ze de mondmaskers terug gaan invoeren, tot in de lagere school. Het is gewoonweg niet coherent. Er zijn te veel tegenstrijdigheden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |