![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ok. En hoe kon men dat bij voorbaat weten?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Blijkbaar was die persoon inderdaad serieus door gedraaid en dat wisten ze bij het leger blijkbaar OOK blijkt NADIEN! ![]() Maar ons leger met ambtenaren- Militairen hebben niets gedaan, hebben de ogen dicht gehouden en zijn met zen allen zoals steeds rustig achter hun bureautje de tijd aan het aftellen geweest wanner ze de kazerne mochten verlaten. Want “de vakbond” had hun niet gezegd dat ze de dreigende op hol te slaande collega moesten bijstaan en zodoende deden ze NIETS! . Met het gekende resultaat. De man is uit het gewone leger patroon uitgebroken, heeft de falende militaire beveiliging bewezen door wapens mee te nemen. Heeft dreigingen gehuid die leger en politiek wakker schudde, oesche. Door zo onverwacht de ivoren torens uit hun slaap te schudden, geen tijd hadden de paraplu open te trekken waren ze knorrig en boos en betichten hem als straf van extremisme. Waar de pers en TV gretig heeft aan meegedaan. Zonder ook maar en beetje na te gaan waarom die persoon doordraaide na voordien overal ingezet geweest te zijn, ook in het buitenland in gevaarlijke omstandigheden heeft kunnen functioneren!!!!!!. Want, vooral van zijn kunnen was men zo bang dat zelfs militairen uit Duisland moesten komen helpen! Om hem het zwijgen opteleggen!?!? ![]() Net zoals de VS en Poetin, Erdogan en co klokkenluiders voor eeuwig wil breken, opsluiten, uitschakelen! Werd hier gereageerd. Maar hij heeft niets anders gedaan dan en einde aan zijn eigen leven te maken. Met voordien een inderdaad niet alledaagse schreeuw als opgeleide maar in de steek gelaten vecht-moordmachine schreeuwend om hulp! Met gans die chaotische toestand hebben de Russen of den Poetin geen schuld. Alleen zullen ze ginder in Moskou daadwerkelijk vast gesteld hebben dat het hier over gans de lijn een zootje is en dat HIER NIETS MEER FUNKTIONEERD. Men hier alleen nog geïnteresseerd is in “THUIS” op den TV en co, dit in afwachting om opnieuw op reis te mogen gaan……
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 9 oktober 2021 om 04:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men zegt dat hij doordraaide, maar hij was een van de weinigen die de situatie juist begrepen en pretendeerde te handelen zoals het hoorde, toch volgens zijn brief, als die van zijn hand was. Zo hoorde men eigenlijk in het algemeen te reageren. Maar hij was de enige.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vind jij dan dat verboden wapendracht ok is?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 oktober 2021 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 9 oktober 2021 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2!
Benieuwd wie de kosten van die gigantische politie-ontplooiing zal mogen betalen.
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Anderzijds als een slager spekslager zen woning of zen zaak verlaat en neemt zen verzameling messen en co mee ( wettelijk in de houder) of een tuinier die en bijl, boomzaag enz meeneemt zijn die dan moordenaar. zijn die dan extremist…. ![]() Hij heeft zelfmoord gepleegd ja! Maar is hij de enige militair die dat ooit gedaan heeft nadat ze door draaiden? Zich niet meer thuis voelden in hun vel en de maatschappij die hen niet begreep. Ik denk het niet, daar velen van hen na interventies in het buiten land geen vaste grond meer onder zich voelen….geen gehoor, steun of opvang vinden. Ok, de militair was volgens mij over zen kookpunt heen en heeft inderdaad een onderdeel van zijn dagdagelijkse uitrusting mee genomen, de wapens…..Pavlov of getreinde reactie van een militair die zen enige vriend, zo aangeleerd bij de ABL mee neemt zijnde zen wapen? Welke dreigingen hij heeft gemaakt echt gemaakt? Hoe en wat is nooit heel duidelijk aan de bevolking medegedeeld. Alleen dat hij voorkeuren had voor... Tja, een tot vecht-oorlogsmachine opgeleide persoon is géén verpleger of kleuterleider zeker. ![]() Wij moesten zoals steeds maar afgaan en geloven de politiek en de kranten stelden. En de militaire ivorentorens die géén schuld wilden over zich heen krijgen hebben dan de paraplu geopend en een lagere militair laten stikken en laten bestempelen als extremist. Terwijl géén enkele rechtbank hem daar toe heeft veroordeeld!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 9 oktober 2021 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |