Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 oktober 2021, 23:06   #61
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Er is dan ook wel enig verschil tussen de Limburgse bossen en het centrum van Avelgem.

https://www.demorgen.be/nieuws/terwi...ing~b98233b39/

Ik hoorde dat het negen uur duurde voor men hem gevonden had, en nu zeg jij dat hij op de bank voor het politiebureel zat.
Oud 8 oktober 2021, 23:38   #62
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hoe je het ook draait of keert. Die gevaarlijke Belgische militair heeft zich op geen énkele moment gevaarlijk getoond.
Ok. En hoe kon men dat bij voorbaat weten?
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2021, 04:37   #63
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hoe je het ook draait of keert. Die gevaarlijke Belgische militair heeft zich op geen énkele moment gevaarlijk getoond. Hij heeft België wél goed te kijk gezet.
Inderdaad ik zie het ook zo. Het Belgische leger heeft de mens opgeleid tot vecht-moordmachine en nadien duidelijk verwaarloost, waardoor en tikkende tijdbom zat te broeden.

Blijkbaar was die persoon inderdaad serieus door gedraaid en dat wisten ze bij het leger blijkbaar OOK blijkt NADIEN!

Maar ons leger met ambtenaren- Militairen hebben niets gedaan, hebben de ogen dicht gehouden en zijn met zen allen zoals steeds rustig achter hun bureautje de tijd aan het aftellen geweest wanner ze de kazerne mochten verlaten.

Want “de vakbond” had hun niet gezegd dat ze de dreigende op hol te slaande collega moesten bijstaan en zodoende deden ze NIETS! . Met het gekende resultaat.

De man is uit het gewone leger patroon uitgebroken,

heeft de falende militaire beveiliging bewezen door wapens mee te nemen.

Heeft dreigingen gehuid die leger en politiek wakker schudde, oesche.

Door zo onverwacht de ivoren torens uit hun slaap te schudden, geen tijd hadden de paraplu open te trekken waren ze knorrig en boos en betichten hem als straf van extremisme.

Waar de pers en TV gretig heeft aan meegedaan. Zonder ook maar en beetje na te gaan waarom die persoon doordraaide na voordien overal ingezet geweest te zijn, ook in het buitenland in gevaarlijke omstandigheden heeft kunnen functioneren!!!!!!.

Want, vooral van zijn kunnen was men zo bang dat zelfs militairen uit Duisland moesten komen helpen! Om hem het zwijgen opteleggen!?!?

Net zoals de VS en Poetin, Erdogan en co klokkenluiders voor eeuwig wil breken, opsluiten, uitschakelen! Werd hier gereageerd.

Maar hij heeft niets anders gedaan dan en einde aan zijn eigen leven te maken. Met voordien een inderdaad niet alledaagse schreeuw als opgeleide maar in de steek gelaten vecht-moordmachine schreeuwend om hulp!

Met gans die chaotische toestand hebben de Russen of den Poetin geen schuld.

Alleen zullen ze ginder in Moskou daadwerkelijk vast gesteld hebben dat het hier over gans de lijn een zootje is en dat HIER NIETS MEER FUNKTIONEERD.

Men hier alleen nog geïnteresseerd is in “THUIS” op den TV en co, dit in afwachting om opnieuw op reis te mogen gaan……
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 9 oktober 2021 om 04:57.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2021, 05:24   #64
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Ok. En hoe kon men dat bij voorbaat weten?
Het is niet omdat men het op voorhand niet kon weten, dat men achteraf niet mis was. Men kan op voorhand ook niet weten of De Croo een Reptilian is of niet he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2021, 05:26   #65
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Men zegt dat hij doordraaide, maar hij was een van de weinigen die de situatie juist begrepen en pretendeerde te handelen zoals het hoorde, toch volgens zijn brief, als die van zijn hand was. Zo hoorde men eigenlijk in het algemeen te reageren. Maar hij was de enige.
Oud 9 oktober 2021, 10:05   #66
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het is niet omdat men het op voorhand niet kon weten, dat men achteraf niet mis was. Men kan op voorhand ook niet weten of De Croo een Reptilian is of niet he.
Vind jij dan dat verboden wapendracht ok is?
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2021, 10:14   #67
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Reptilian doet mij zo aan de serie V denken

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 oktober 2021 om 10:16.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2021, 10:53   #68
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Er is dan ook wel enig verschil tussen de Limburgse bossen en het centrum van Avelgem.

https://www.demorgen.be/nieuws/terwi...ing~b98233b39/

Ik heb medelijden met die gast en zijn ouders.
Support the country you live in or live in the country you support.

Laatst gewijzigd door Libro : 9 oktober 2021 om 10:57.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2021, 11:12   #69
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Ik heb medelijden met die gast en zijn ouders.
2!

Benieuwd wie de kosten van die gigantische politie-ontplooiing zal mogen betalen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2021, 11:36   #70
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Vind jij dan dat verboden wapendracht ok is?
Ja. Ik ben tegen dat verbod. Ik vind dat iedereen altijd zwaarbewapend zou moeten rondlopen.
Oud 9 oktober 2021, 19:10   #71
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja. Ik ben tegen dat verbod. Ik vind dat iedereen altijd zwaarbewapend zou moeten rondlopen.
Waarom die wapens? Voor de krokodillen, de leeuwen, tijgers…. Die hier rondlopen?

Anderzijds als een slager spekslager zen woning of zen zaak verlaat en neemt zen verzameling messen en co mee ( wettelijk in de houder) of een tuinier die en bijl, boomzaag enz meeneemt zijn die dan moordenaar. zijn die dan extremist….

Hij heeft zelfmoord gepleegd ja! Maar is hij de enige militair die dat ooit gedaan heeft nadat ze door draaiden? Zich niet meer thuis voelden in hun vel en de maatschappij die hen niet begreep.

Ik denk het niet, daar velen van hen na interventies in het buiten land geen vaste grond meer onder zich voelen….geen gehoor, steun of opvang vinden.

Ok, de militair was volgens mij over zen kookpunt heen en heeft inderdaad een onderdeel van zijn dagdagelijkse uitrusting mee genomen, de wapens…..Pavlov of getreinde reactie van een militair die zen enige vriend, zo aangeleerd bij de ABL mee neemt zijnde zen wapen?

Welke dreigingen hij heeft gemaakt echt gemaakt? Hoe en wat is nooit heel duidelijk aan de bevolking medegedeeld. Alleen dat hij voorkeuren had voor...

Tja, een tot vecht-oorlogsmachine opgeleide persoon is géén verpleger of kleuterleider zeker.

Wij moesten zoals steeds maar afgaan en geloven de politiek en de kranten stelden. En de militaire ivorentorens die géén schuld wilden over zich heen krijgen hebben dan de paraplu geopend en een lagere militair laten stikken en laten bestempelen als extremist.

Terwijl géén enkele rechtbank hem daar toe heeft veroordeeld!
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 9 oktober 2021 om 19:19.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be