![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen zij dat wettelijk wel doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoe milieuvriendelijk is dat eigenlijk zo'n chemische fabriek waar ze batterijen maken? Laatst gewijzigd door discuz : 20 oktober 2021 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat een vreselijke attitude en wat een vernederende vertoning dat toch moet zijn zeg, bah! Ik zie de top van Volvo nog vragen of Meneer Jambon en de andere excellenties het liedje van Pippi Langkous elk in hun taal kunnen zingen, om 's avonds aan hun partner te tonen. Gewoon om even duidelijk te maken hoe de machtsverhoudingen juist liggen in dat soort 'gesprekken'. Hoe ging het ook alweer? "Twee maal drie is vier / Wiede wiede wie en twee is negen / Richt de wereld in wiede wiede naar mijn eigen zin" ![]() Laatst gewijzigd door discuz : 20 oktober 2021 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik snap hem niet, sorry.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Hoeveel korting op hun elektriciteitsrekening heeft Jambon de Zweden beloofd, denk je? Hoeveel Zweedse bossen gaan we daarvoor opstoken? Maak u geen zorgen, hoor ik Jambon al zeggen met een valse grijns, wij leggen onze bevolking wel op wanneer ze hun wasmachine en koffiezet mogen opzetten. Laatst gewijzigd door discuz : 20 oktober 2021 om 19:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Goe bezig, wat is het probleem als het allemaal groene stroom is en de gezinnen betalen het dubbele van wat ze nu betalen, hoor ik Jambon al zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het loopt weer volledig uit de hand, gelukkig ben ik wel zo slim geweest om in de maand oktober blijvend bepaalde corona maatregelen te blijven volgen. Achteraf jammeren is te laat.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge begint het te snappen. Ge moet Uzelf beschermen, niet anderen lastig vallen. Blijf in uw kot. Maar ga niet eisen dat de anderen in hun kot blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het rijbewijs beschermt niet tegen regen.
Het vaccin beschermt niet tegen stijgende corona besmetting cijfers en tegen *andere* corona zwaar zieken en doden. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 oktober 2021 om 06:08. |
![]() |
![]() |