![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Emmery die zit te emmeren over wat hij in de beerputten van de sociale media heeft zien ronddobberen. En ook nog wat commentaren op het BMJ-artikel sprokkelt. Dit alles natuurlijk op een sussend toontje. Zoals Walvader al zei: "Wij van WC-eend". Maar een factcheck is het niet: nergens wordt het waarheidsgehalte van de elementen in dat BMJ-artikel gecontroleerd. Dat zou Emmery ook helemaal niet kunnen. De sociale media zijn nu eenmaal de wei waarin hij graast. En waar hij ook zijn gevoeg doet. Garbage in, garbage out. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De uitleg van Tim Pauwels daarover niet gelezen? Ok. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dr Campbell bespreekt de zaak grondig in z’n dagelijkse Covid update, hij durft niet te zeggen dat de studie moet ingetrokken worden maar is duidelijk niet blij met dit alles. Hij legt zijn vertrouwen in de British Medical Journal die de studie niet ingetrokken heeft maar verwacht wel vlug een statement waarom ze hun vertrouwen behouden.
20 minuten analyse https://youtu.be/THv33zWykJc |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Tim Pauwels is de ombudsman van VRT die dat debat nadien geevaludder heeft :
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/02...ie-uitnodigen/ Er was ook een latere bijdrage, waarin werd vermeld (en aangetoond) dat Pierre Van Damme zijn (foutieve) uitspraken mbt. besmettingen en lymfenknopen later gecorrigeerd heeft (in een ander VRT programma, waarschijnlijk Ter Zake), maar dat vind ik niet direct terug. Mogelijk werd dat vermeld in een video, niet in een artikel. Video's doorzoeken zonder transciptie is niet evident. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lekker bang zijn voor een prikje.
Hahahahahaha |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Op deze CDC pagina vind ik wel 11.1% diarree bij 18-55 jaar, maar ook 11.7% in de controlegroep. Voor overgeven komt het percentage bij een paar leeftijdscategorieën boven dat van de controlegroep uit, maar met kleine N. Als bron geven ze de FDA. Dat kunnen dus gerust Pfizer sjoemelresultaten zijn die ze gewoon hebben ge-copy/paste. Heb je weet van onafhankelijke studies die >10% diarree hebben vastgesteld als bijwerking? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is een feit dat het spul niet werkt zoals zou moeten. Na drie keer spuiten geraken sommigen nog ziek. Als ik drie keer terug moest naar de slager omdat de 2 vorige steaks groen zagen en er aan de derde ook een reukje was dan veranderde ik van slager.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is dus een bovenlimiet, in realiteit zal het meer zijn, maar geen maal 10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bewijst dat dan dat muurpluggen en schroefhaken niet werken zoals zou moeten? Laatst gewijzigd door parcifal : 7 november 2021 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel bijzonder triestig dat we in Vlaanderen zoveel medisch-kritische capaciteit hebben, die dan nog gelukkig geconcentreerd zit op dit forum, maar dat die er niet in slagen om geloofwaardig over te komen.
Bijzonder triest. Voor 50 jaar geleden hadden we zo enorme militaire capaciteiten. Verschillende mensen waren even capabel als Napoleon. Toen zaten die verzameld in de zothuizen. Tuuuut.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 7 november 2021 om 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik verwacht van een publieke omroep (voor zover die nog een bestaansreden heeft) dat die in staat is om het nieuws gewoon te rapporteren zonder daar ongevraagd haar eigen mening overheen te schilderen. Er is een voorafgaande chronologie die maakt dat het BMJ artikel op zijn minst nieuwswaardig (zoniet wereldschokkend) is:
|
|
![]() |
![]() |