Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 november 2021, 20:48   #61
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Je weet dus wél dat het verder geregistreerd wordt. Hoe kan men anders overmorgen nagaan of de bezoekers die dag dezelfde mensen zijn als de dag ervoor?
Dat is wat ik logischerwijze verwacht.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2021, 04:48   #62
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Pour vivre heureux, vivons dangeureusement.
Ik doe mijn plicht, vaccinaties, booster(s), masker indien nodig, gedragen en her-her dragen), app indien vereist, formulieren indien nodig. Ik zeik daar allemaal niet over. Voor de rest boer ik er op los.
Het één rijmt niet bepaald met het andere. Alles staat in het teken van veiligheid. Gehoorzamend en braaf. Niet direct het beeld dat men verwacht van een rebel die risico's neemt.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2021, 05:01   #63
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy;9809653[B
]Wie ernstig ziek is en in het ziekenhuis ligt kan best wat bezoek gebruiken hoor.[/b]
Dat kan je moeilijk vergelijken met wie gezond is en thuis de ganse dag door het venster zit te kijken.
Ik kan mij best inbeelden dat wie ziek is en thuis kan worden verzorgd, daar ook voor opteert. Thuis heb je geen CST nodig.
Lijkt me nogal persoonsgebonden. Van mezelf weet ik dat wanneer ik goed ziek ben ik liever heb ze me niet te veel komen ambeteren. (afin eigenlijk ook niet wanneer ik me kerngezond voel)

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 november 2021 om 05:02.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2021, 12:39   #64
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Het één rijmt niet bepaald met het andere. Alles staat in het teken van veiligheid. Gehoorzamend en braaf. Niet direct het beeld dat men verwacht van een rebel die risico's neemt.
Wat moet ik doen? Zonder masker de winkel binnen gaan en keet schoppen. In de restaurant de uitbater uitschelden omdat hij mijn app vraagt en de andere klanten onwennig maken? Die uitbater riskeert een zware boete en zelfs sluiting. Of de grote held achter mijn klavier uithangen maar uiteindelijk toch braaf de regeltjes volgen.
Per slot van rekening, buiten die app tonen en een masker dragen scheelt mijn leven weinig met dat van vroeger buiten beperking natuurlijk van ex EU reizen. Ik volg die nieuwe regels pragmatisch op zo niet kan ik thuis op mijn kas zitten fretten of vele zaken uit mijn leven verbannen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2021, 13:10   #65
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat moet ik doen? Zonder masker de winkel binnen gaan en keet schoppen.
Nee. Niet meer naar de winkel gaan.

Citaat:
In de restaurant de uitbater uitschelden omdat hij mijn app vraagt en de andere klanten onwennig maken?
Nee. Niet meer op restaurant gaan.

Citaat:
Die uitbater riskeert een zware boete en zelfs sluiting. Of de grote held achter mijn klavier uithangen maar uiteindelijk toch braaf de regeltjes volgen.
Nee. Gewoon alles wat je kan waar zo een ding gevraagd wordt, boycotten.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2021, 14:33   #66
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat moet ik doen? Zonder masker de winkel binnen gaan en keet schoppen. In de restaurant de uitbater uitschelden omdat hij mijn app vraagt en de andere klanten onwennig maken? Die uitbater riskeert een zware boete en zelfs sluiting. Of de grote held achter mijn klavier uithangen maar uiteindelijk toch braaf de regeltjes volgen.
Per slot van rekening, buiten die app tonen en een masker dragen scheelt mijn leven weinig met dat van vroeger buiten beperking natuurlijk van ex EU reizen. Ik volg die nieuwe regels pragmatisch op zo niet kan ik thuis op mijn kas zitten fretten of vele zaken uit mijn leven verbannen.
Protesteren op zoveel mogelijke manieren, en mensen aanzetten te protesteren op zoveel mogelijk manieren.

Maar ik heb zo het vermoeden dat u de maatregelen gewoon toejuicht. In het andere geval zou u een zeer slaafs persoon zijn, en dat valt zeer moeilijk te verenigen met het beeld van uzelf als bedrijfsleider dat u hier probeert op te hangen.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2021, 18:30   #67
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Protesteren op zoveel mogelijke manieren, en mensen aanzetten te protesteren op zoveel mogelijk manieren.

Maar ik heb zo het vermoeden dat u de maatregelen gewoon toejuicht. In het andere geval zou u een zeer slaafs persoon zijn, en dat valt zeer moeilijk te verenigen met het beeld van uzelf als bedrijfsleider dat u hier probeert op te hangen.
Ik juich gewoon niets toe grote klavierheld.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 9 november 2021 om 18:33.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2021, 05:51   #68
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik juich gewoon niets toe grote klavierheld.
U bent dus gewoon van het principe befehl ist befehl. Niet nadenken, geen vragen stellen, niet tegenwerken, gewoon slaafs gehoorzamen.

Ik kan me wel voorstellen dat dat eigenlijk heel aangenaam is als je dat kunt.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be