![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het één rijmt niet bepaald met het andere. Alles staat in het teken van veiligheid. Gehoorzamend en braaf. Niet direct het beeld dat men verwacht van een rebel die risico's neemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 november 2021 om 05:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Per slot van rekening, buiten die app tonen en een masker dragen scheelt mijn leven weinig met dat van vroeger buiten beperking natuurlijk van ex EU reizen. Ik volg die nieuwe regels pragmatisch op zo niet kan ik thuis op mijn kas zitten fretten of vele zaken uit mijn leven verbannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik heb zo het vermoeden dat u de maatregelen gewoon toejuicht. In het andere geval zou u een zeer slaafs persoon zijn, en dat valt zeer moeilijk te verenigen met het beeld van uzelf als bedrijfsleider dat u hier probeert op te hangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 9 november 2021 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() U bent dus gewoon van het principe befehl ist befehl. Niet nadenken, geen vragen stellen, niet tegenwerken, gewoon slaafs gehoorzamen.
Ik kan me wel voorstellen dat dat eigenlijk heel aangenaam is als je dat kunt. |
![]() |
![]() |