![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het blijven hameren op "positieve communicatie over vaccinatie" wil zeggen dat ze niet door hebben dat het Grote Ferguson Plan op zijn gat ligt, of dat ze willen doen alsof er nog hoop is daarvoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dixit Albert Bourla. Ik weet niet of ik de ceo van Pfizer moet geloven of jou.
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Niet in elke taal bestaat die nuance.
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij heeft geen voorkennis, hij stelt zich geen vragen, hij is niet van plan zelf enige kennis op te doen, hij gaat enkel uit van een blind geloof in anderen. Typisch het gedrag van een bejaarde. Niet toevallig richten de meeste scammers en oplichters zich op die doelgroep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Maar gezagsconformiteit, dat is wél jouw ding hé.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 16 november 2021 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
En daar begint Von Ranzig liever niet aan. Gelekt of niet is naast de kwestie. De kostprijs van de maatregelen is exponentieel hoger dan de opbrengst ervan.
![]() |
![]() |
#71 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ook dit: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zie je ook: er staan geen logische afleidingen in he. Laatst gewijzigd door patrickve : 17 november 2021 om 05:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga eens moeten opzoeken hoeveel keer onze bekende "experts" al opgeroepen zijn in commissies van al onze parlementen,niet om "aangevallen" te worden maar om ,direct uit hun mond,tekst en uitleg te verkrijgen over aspecten van deze "crisis";liefts nog VOOR de pers....
Ik vrees een erg beperkt aantal keren.Burger kelt lijkt helemaal niet "vertegenwoordigd" te zijn in deze. De pers,daar lees je het het eerst......maar dan vermoedelijk serieus uit context en misschien zelfs oncorrect. Het interesseert al onze "volksvertegenwoordigers" feitelijk geen zak,dat is wel duidelijk.Hun vergoeding komt toch,of ze veel volksvertegenwoordiging doen of niet.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 17 november 2021 om 06:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang het in je kraampje past ga jij mee. Past het er niet in blijf je stokstijf staan. Je lijkt wel een Kloon van BDW. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 november 2021 om 06:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja, je mag gerust de CEO van Pfizer geloven, maar je moet natuurlijk niet gaan liegen door dingen te gaan beweren die hij niet gezegd heeft. Wees gerust Albert Bourla zegt net hetzelfde als ik. Een mrna vaccin verandert het DNA van de ontvanger NIET.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://motivationbarometer.com/wp-c...RAPPORT-35.pdf
1) Schaf de term ‘Covid Safe Ticket’ af. Het wekt de foute indruk dat een corona pass een vrijgeleide vormt voor nauwere contacten. Gebruik systematisch de term ‘corona pass’. 2) Zorg voor een duidelijk, coherent en nieuw winterplan: • Zorg voor voorspelbaarheid: geef aan wat de kritische drempel is om tot verstrengingen over te gaan. • Concretiseer welke bijkomende maatregelen zich op die ogenblikken kunnen opdringen. • Geef concreet aan wanneer een derde prik voor de bevolking wordt voorzien en wat de toegevoegde waarde ervan is. 3) Veeleer dan telewerk vrijblijvend aan te bevelen, is het belangrijk om een heldere regel te communiceren, met enige ruimte voor flexibiliteit. Draag mensen bijvoorbeeld op om minstens 3 of 4 dagen aan telewerk te doen, waarbij ze zelf de dagen op het werk kunnen bepalen, wat hun jobtevredenheid ten goede komt en de verbondenheid met collega’s helpt vrijwaren. 4) Leer de bevolking denken in termen van kansen in plaats van in binaire termen. De kans op besmetting na vaccinatie, na een boosterprik of na binnenkomst met een corona pass is kleiner, maar niet tot nul gereduceerd. Uitspraken zoals ‘het rijk van de vrijheid’ of ‘het is over’ geven de foute indruk dat de kans op ernstige besmetting onbestaande wordt. 5) Investeer in visuele communicatie waarbij de gunstige impact van het eigen gedrag aanschouwelijk wordt gemaakt. Dit vergt volgehouden communicatie zodat mensen zich in elke omstandigheid beter kunnen voorstellen hoe snel het virus zich in een gemeenschap kan verspreiden. Zowel de overheden als de media kunnen hier een belangrijke rol in spelen. 6) Benadruk steeds dat slechts een combinatie van diverse veiligheidsmaatregelen de veiligheid verhoogt. Het gaat niet om een of-of, maar om een én-én verhaal. Communiceer over het ‘waarom’: geef concreet (met cijfers, visuals) aan wat de toegevoegde waarde is van mondmaskers en afstand houden als men met een corona pass een evenement bijwoont. 7) Communiceer continu en expliciet over de effectiviteit van vaccinatie. Geef aan in de dagelijkse coronacijfers hoeveel procent minder kans men heeft om als gevaccineerde in het ziekenhuis of intensieve zorgen te belanden. Zo groeit het geloof in de meerwaarde van het vaccin en kan het risicobesef bij ongevaccineerden toenemen. Deze twee factoren dragen bij aan een verhoogde vaccinatiebereidheid. 8) Toon projecties van hoe de huidige situatie er zou uitzien op intensieve zorg zonder grootschalige vaccinatie of hoe deze er kan uitzien in de toekomst als de bevolking een boostervaccin weigert. Dit versterkt het geloof in de effectiviteit van het vaccin. 9) Deel getuigenissen van vaccin-kritische personen die na besmetting beslisten om zich toch te laten vaccineren. De motiverende kracht van gelijkgezinden is groter om personen die tegen vaccinatie zijn over de streep te trekken. Benadruk dat de voordelen niet alleen henzelf betreffen, maar ook hun omgeving. 10) Maak concreet (grafisch) duidelijk dat vaccinatie een meerwaarde blijft, zelfs indien men eerder besmet raakte. Deze informatie is cruciaal om eerder besmette, maar ongevaccineerde personen aan te moedigen tot vaccinatie. Bovenstaande 10 aanbevelingen zijn uit het motivatierapport opgesteld onder supervisie van Maarten Vansteenkiste. Al zijn 35 motivatierapporten zijn stuk voor stuk publieke publicaties en eenvoudig terug te vinden op de website motivationbarometer.com. Maarten Vansteenkiste maakt ook deel uit van de GEMS net als tal van andere verklaarde experten. Velen van hen hebben juist de neiging om hun publicaties te publiceren. Er is gekozen om gebruikt te maken van de het platform fed.be van de kanselarij om het document te verspreiden. De link naar het document is obscuur maar wordt gretig gedeeld. Het is nogal van de pot gerukt van meneer Van Ranst om naar de politiek te wijzen voor het "lekken" van het document. Als meneer Van Ranst een ernstig viroloog was zou hij net als Maarten Van Steenkiste zijn documenten die bijgedragen hebben tot het GEMS rapport publiceren. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 17 november 2021 om 09:33. |
![]() |
![]() |