![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans waren er vorig jaar zelfs 5 keer meer niet-covid begrafenissen dan covid begrafenissen he. In welke mate is een covid begrafenis veel dramatischer dan die 5 keer vaker voorkomende niet-covid begrafenissen van alle tijden ? En eerlijk gezegd, in zo een ziekenhuis, hoeveel mensen liggen daar ? En hoeveel mensen liggen er NIET in het ziekenhuis ? Welke groep is het belangrijkste denkt ge ? Dat gezegd, vorig jaar zegde men mij dat ook al. Ik had een heel eenvoudige methode om die overvolle ziekenhuizen direct terug leeg te maken met een overschot van bedden. Mijn enige werktuig daarvoor was een voorhamer. Mijn voorstel om het volle-ziekenhuizen probleem snel op te lossen was blijkbaar weer niet goed genoeg. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 november 2021 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan uw reactie te zien bent u volledig mee. Dank u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Henri1 is een zéér gelovig man, Mr. Van Den Berghe. Hij heeft een kamer thuis ingericht waar hij god Von Ranzig elke dag 3 keer aanbidt.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 22 november 2021 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...89&postcount=1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, een ketter in de kerk van het covid sanitaire dictaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]()
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Waarom zullen injecties, lockdowns en maskeringen nooit meer ophouden denkt U? Waarom moeten kerkgangers ter communie BLIJVEN gaan?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 22 november 2021 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
- covid without symptoms, long term health risks exist - Multisystem Inflammatory Syndrome in Children (MIS-C) - probably no herd immunity possible without vaccination of children (vaccin maakt je minder besmettelijk, ook bij kinderen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vaccinatie van kinderen is zelfs niet nodig om de kinderen te beschermen. De oudjes zijn gevaccineerd en aldus "beschermd". Laatst gewijzigd door Rudy : 22 november 2021 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje eerlijk zijn als u zaken citeert. Hier het volledige dat al weer een ander perspectief biedt. Let ook op woorden als "estimates". Dit is dus een extrapolatie. Geen totaalmeting.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Artikel was eerder reeds gelinkt. Heb gewoon geantwoord met wat ik onthouden had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anthony Fauci is van hetzelfde bedje ziek
“Wanneer al je familieleden gevaccineerd zijn, moet dat mondmasker echt niet dragen”, zei Fauci op CNN. “Dat is toch wat ik ga doen met mijn familie.” https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211122_97099042 Als je niet zeker bent of je tafelgenoten gevaccineerd zijn of niet of wanneer je de feestdagen in het buitenland doorbrengt, hou je het mondmasker volgens Fauci toch beter op. “Vaccineer je en geniet van heel makkelijke feestdagen. En als je niet gevaccineerd bent, wees dan heel voorzichtig”, zei hij. “Laat je testen voor je samenkomt, maar dat is geen alternatief voor je laten vaccineren. Het vaccin is een veiligheidsnet dat elke angst kan wegnemen over wat je wel en niet kan doen. Haal de prik en je kan weer genieten van normale interacties met je familie en anderen.” |
![]() |
![]() |