![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat betreft psychologen en pegagogen, vind ik wel dat deze meer bij het expertise-comité zouden betrokken moeten worden. Dus neen. Ik moet maar één keer kotsen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoorde daarjuist dat een gevaccineerd kind minder kans maakt om besmettelijk te zijn dan een gevaccineerde volwassene.
Is dat zo ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Schepen
|
![]() Ik hoorde gisteren de Nederlandse staatsviroloog Ab Osterhaus in een talkshow (OP 1) uitkramen:
"Ik stel voor om alle scholen te sluiten en deze pas te heropenen als alle kinderen gevaccineerd zijn..."
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daar waar je gelezen hebt dat 2.500.000 Belgen vorig jaar gingen gestorven zijn zonder de maatregelen van de Overheid?
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zolang er genoeg mensen zoals jij zijn die het beleid blindelings steunen zonder ook maar een kritische vraag te stellen zal dat spelletje blijven duren. Chance voor jou en je clubje is de overgrote meerderheid te dom en naief om los te lopen.
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is niet duidelijk of dat komt omdat die recenter ingeent zijn, dan wel omdat kinderen een betere immuunreactie hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mensen die zegden dat het vaccin besmettingen stopte ? Die stelden dat het vaccin zo goed als voor 100% zware ziekte tegenging ? Die mensen die stelden dat met 60% van de bevolking gevaccineerd (wat nog een ENORME PRESTATIE LEEK vorig jaar om dat te bereiken) er duurzame groepsimmuniteit tegen corona zou zijn ? Die mensen die stelden dat vaccin immuniteit veel duurzamer is dan natuurlijke immuniteit ? Al die dingen die nu ontegensprekelijk fout gebleken zijn ? Die volgde jij ? Die kwiebussen die ongeveer iedere keer zever volgehouden hebben, terwijl dat hier toen al gezegd werd ? Nee. 99% van de medisch biologische wereld is niet zo enorm fout geweest. Enkel maar die kleine groep TV kwakzalvers die gij volgt en waarvan gij DENKT dat dat 99% van de medisch biologische wereld is, omdat gij in de verste verte geen idee hebt wat die wereld is. Gij leest immers geen wetenschappelijke publicaties (dat IS die wereld, die publicaties). Laatst gewijzigd door patrickve : 26 november 2021 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() Maw de testen zijn te jong om enige conclusive te trekken he. Zoals steeds sinds het begin van de pandemie wordt er gegokt. Maar ik wil niet dat er met mijn kinderen gegokt wordt...
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zien in de UK dat bij alle groepen boven de 30 jaar de vaccins geen besmettingen tegen houden. Bij de 20-30 is dat een klein effect, bij de 12-18 is dat een enorm effect. Daarentegen, in Belgie zien we dat het enkel bij 65+ is dat besmettingen totaal niet tegengehouden worden, en in de groep 18-65 is er nog een klein positief effect van vaccinatie. Maar wij zijn later begonnen met vaccineren dan in de UK. Het is voorlopig nog koffiedik kijken, maar ik zou er toch niet enorm veel op verwedden dat die rem bij kinderen heel lang gaat duren ook niet. Natuurlijk, eens we om de 4 maanden gaan herprikken, kan dat veranderen. Tenzij door toenemend prikken, de effecten korter en korter worden natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij verbaast het echter dat blijkbaar niemand zich de vraag stelt wat de mogelijke gevolgen zullen zijn van dat herhaaldelijk inspuiten van vaccins op het menselijke lichaam, maar ook op de verdere ontwikkeling van het virus. Als je nu leest hoe er in Zuid-Afrika varianten opduiken waarvan het grootste deel zich ent op de spike-eiwitten, dan moet men toch de vraag of bepaalde vaccins de mutatie juist niet aanzwengelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is iets wat ik hier al sinds februari zit aan te kondigen, en waar ik met honger op zit te wachten. Ik was tot nu toe heel teleurgesteld hierover, maar zoals je ziet is er hoop voor een nog veel hardere afgang ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat deze "vaccins" enkel maar deftig hun ding doen tijdens de "acute" fase, en dat de geheugenwerking nergens op trekt. Dus moet je constant het lichaam in een acute fase brengen, waarbij je een stevige toename van antilichamen hebt. Die nemen dan sterk af in de komende maanden, om na een zekere tijd op hun "geheugen" niveau te komen, waarvan we vaststellen dat dat niet goed werkt. Maar die acute fase duurt dus maar enkele maanden he.
De mop is dat dat exact het verhaaltje is dat Van Damme vertelde over natuurlijke immuniteit, en waarom die "niet lang meeging in tegenstelling tot het vaccin". Ik zet "vaccin" tussen aanhalingstekens, omdat de echte werking van vaccins normaal op de geheugenwerking is gebaseerd. Als we het hier moeten hebben van de acute fase alleen, dan is het niet echt een vaccin meer, maar gewoon een "nep besmetting" waarvan we ons eigenlijk niet om enige geheugenwerking bekommeren. Het kan zelfs zijn dat 4 maanden nog wat lang is. Maar de meeste metingen van vaccin efficienties leken toch wel pas na 4-5 maanden beginnen te vallen. En het kan zelfs zijn dat dat niet door de vaccins komt, maar dat dat een eigenschap van corona virussen is, dat die enkel maar tegengehouden worden door heel hoge neutralizatie titers. Het was al geweten van corona virussen dat die kunnen herbesmetten na 6 maanden. Als dat zo is, dan is er niks aan te doen, om de 4 - 6 maanden zal men een echte of een nep (pikuur) besmetting moeten opdoen als men een "beschermde" bevolking wil. Daarentegen, de bescherming tegen zware ziekte kan misschien beter komen van geheugenwerking. Daar is het eigenlijk teleurstellend dat het bij deze vaccins zo rap afloopt. Dat wil toch zeggen dat hun geheugenwerking maar flauw is. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 november 2021 om 09:42. |
![]() |
![]() |