![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Had men in de zomer, ipv vaccins te verspillen aan de jongeren, die risicopatienten nogmaals gevaccineerd, dan zaten we nu niet aan te gapen tegen een lockdown, en moesten we nu niet 'alle tandjes bijsteken" om "kerstmis te redden"
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Het lijkt wel dat ze een zodanige pandoering hebben gekregen dat ze hun wetenschappelijke bescheidenheid, na anderhalf jaar arrogant kwakzalver geweest te zijn, een heel klein beetje aan het herontdekken zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In zo'n wirwar gesprek van de zeverende dag, waar je constant onderbroken wordt, krijg je niet de tijd om jezelf te nuanceren. Maar ja, wat baten kaars en bril ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kwakzalver die hem tegensprak kon dat blijkbaar wel.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 november 2021 om 15:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Parlementslid
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Ferre : 30 november 2021 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt mij nu exact de beschrijving van de waanzinnige TV experten he. Ik duid gewoon die waanzin, die pretentie, die incoherenties en die onwetenschappelijkheid. Nu al anderhalf jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() tegen wie had hij het? Hij heeft ondertussen zijn post gedelete
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementslid
|
![]() Reactie op Patrick. Maar idd gedelete want zo'n reactie draagt niets bij.
Laatst gewijzigd door Ferre : 30 november 2021 om 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms hebben bekwame proffen niet zo'n stoute muil, die vaak wel nodig is in media die ongeduldig zijn, of die nodig is tegenover luidruchtige idioten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
gij zijt hier al rap de pedalen aan't verliezen, nu u het logsich debat OOK verliest. Er gingen er al veeeele voor u hoor, als het een troost mag zijn. en dan raprap de post deleten....
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 1 december 2021 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |