![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze worden wel geblinddoekt want als ze de spuit zien doen ze in hun broek. Dat is niet netjes en het stinkt ook nog. Ze gaan de prikcentra beetje anders moeten inrichten denk ik. Meer verluchting en ook nog kotszakjes of zo. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Portugal reimposes rules as COVID-19 cases rise Laatst gewijzigd door alpina : 2 december 2021 om 01:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Intussen is de situatie daar geheel anders. Nee, Portugal is geen voorbeeld.
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In alle geval: uw QR code bevat info over welk vaccin je wanneer hebt gekregen, inclusief een "vervaldatum". En aangezien iemand die besmet is gewoon die initiële QR code kan blijven gebruiken zal die ook nog altijd groen zijn. Bij de app zit het mogelijk anders in elkaar aangezien ik vermoed dat die ergens periodiek een refresh doet van die code. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Velen snappen dat niet. Ze denken dat de wetenschapper de pastoor vervangt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Franse appje werkt anders: het is een appje waar je GEEN persoonlijke gegevens invoert. Het heeft toegang tot uw camera en je kan daar dus papieren corona pasjes mee flashen. Ik heb op mijn telefoon alle QR codes van mensen in de familie geflashed, waaronder de mijne, die van mijn vrouw, van mijn oudste zoon, van mijn schoonma en zo voort. Ik heb dus gewoon een "boekje" met al die QR codes. (ik vraag mij af of ik daar andere dan Franse QR codes mee kan flashen, vandaar mijn vraag: zou iemand het Franse appje kunnen afladen, en daar zijn Belgische QR code eens mee kunnen flashen, om te zien of die ook kan opgeslagen worden ?). Het Franse appje heet "tousanticovid". En daar besef je dus dat dat gewoon een statisch beeld is. Een dat onmogelijk kan veranderen als je ook een positieve test zou hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
als-gevaccineerde-toch-positief-getest-11-dagen-lang-rood-scher/ Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Kleurt inderdaad rood. Ook screenshots van de code die ik al voor mijn besmetting had genomen. Dus de scan app zal af en toe updaten naar een database.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Evolutie ofzo. Of heb je die niet? Ik plak ff uit die link: Portugal reported 3,773 new cases on Wednesday, the highest daily figure in four months, before dropping to 3,150 on Thursday. Deaths, however, remain far below levels seen in January, when the country faced its toughest battle against COVID-19. Meer bevestiging had ik ook niet verwacht. Laatst gewijzigd door Micele : 2 december 2021 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar blijkbaar heeft dat lagere aantal doden niet het minste belang: men gaat toch weer maatregelen. Je zou denken dat men nu tevreden is met zo weinig doden, maar het blijkt nu dat minder doden helemaal geen probleem oplost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze maar haast maken met de verplichting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Ferre : 2 december 2021 om 09:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is dus Schindler's list. Is er ergens een server adres voor die lijst van slechte certificaten ? Ik vraag mij af of die beschrijving klopt. Want ik vraag mij af of ze het daar niet hebben zonder het te beseffen over SLEUTEL certificaten, niet over pasjes-nummers. Zoals je ook andere public-key certificaten kan revoken. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 december 2021 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |