![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Logica wordt volledig overboord gegooid. Zolang men het eigen gelijk maar kan 'bewijzen'. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 13 december 2021 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen KAN met covid op IC belanden is voor die mensen in hun heel heel beperkte cognitieve ruimte gelijkgesteld aan iedereen ZAL op IC belanden ; het vaccin KAN U van IC opname beschermen is voor die mensen hetzelfde als "het vaccin ZAL U van IC opname beschermen". Met de beperkte mentale inspanning waartoe die medeburgers dan in staat zijn, komt dat neer op "elke niet-gevaccineerde komt op IC terecht en gaat 26000 Euro kosten, en elke gevaccineerde zal daarvan absoluut beschermd zijn en dat voor 60 Euro". Tot mijn grote ontstentenis had ik over 't laatst nog een discussie met mijn chef, nochtans een heel bekwame gast voor de rest, die ook gloeiend tegen alle gemaatregel is, maar over vaccins hebben wij een verschillende mening. Toen ik stelde dat vaccins uiteraard goeie dingen zijn voor mensen zoals hij en ik, die een behoorlijke kans op lelijke covid hebben, maar dat er ergens een spil leeftijd is, rond de 25 of 30 of 20 of weet ik veel, waarbij de risico's van het ongekende of van de bijwerkingen van vaccinatie, vergelijkbaar of groter worden dan de risico's van covid, sloeg hij iets uit zijn botten waarvan ik achterover viel: "jamaar, moest ik nu 25 jaar zijn en ZEKER zijn dat ik een goeie gezondheid heb, en dus ZEKER ZIJN dat ik gene lelijke covid kan opdoen, ja dan hebt ge gelijk. Maar aangezien ik dat niet kan weten, en toch misschien lelijke covid opdoen, geef mij dan maar een vaccin, ook al weet ik ook niet of ik daar lelijke bijwerkingen van zal hebben". Zelfs die gast is niet in staat om te beseffen dat er twee risico's zijn om met elkaar af te wegen, en dat er geen zekerheden zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 december 2021 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als er "iets" is, dan is dat er, ook zonder pausen, bisschoppen en priesters die "geloof" eisen op straffe van....
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Khil roept zelfs al op tot geweld. Hij kan het ook niet verkroppen dat hij gelijk krijgt maar geen gelijk heeft.
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Ah ja, lantaarnpalen
![]() maar da's iets anders dan oproepen tot geweld tegen burgers.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 december 2021 om 14:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Een perfect voorbeeld hoe angst gezaaid wordt;
https://news.sky.com/story/covid-19-...-says-12494875 Er is 1 dode te betreuren. 1. dixit den Boris; "So I think the idea that this is somehow a milder version of the virus, I think that's something we need to set on one side and just recognise the sheer pace at which it accelerates through the population. So the best thing we can do is all get our boosters."
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ideaal toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de 1001 predikanten die ik hoorde of zag kan ik ze op 1 hand tellen die zich oriënteerde op doctrine.
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Anders gezegd, een virus dat "dodelijker" wordt roeit uiteindelijk zichzelf uit, en verdwijnt. Met of zonder "maatregelen." Of begrijp ik dat verkeerd? of zie deze link, waarin bevestigd wordt dat de "omicron" variant besmettelijker en milder is. https://twitter.com/pieterstreicher/...43320092102659
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Dat zijn de nieuwe virtuele pianisten. Daar moogt ge wél op schieten?
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn DE gediplomeerde wetenschappers & virologen , alaaf , alaaf !!
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 december 2021 om 18:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meestal is het argument eerder: als je heel licht ziek bent, ga je je dat niet aantrekken, en geef je dat virusje vrolijk door. Als je zwaarder ziek bent, lig je in je bed en komt niemand het opdoen. Als dusdanig is het een voordeel voor een virus om U slecht licht ziek te maken zodat je het vrolijk doorgeeft, en actief blijft. Maar als men systematisch mensen die licht ziek zijn thuis gaat zetten ZOALS zware zieken, is dat voordeel weg. Ook is het zo dat als je EERST een week licht ziek bent, en pas nadien zwaar ziek wordt, dat virus ook gezellig kan propageren. Het zijn enkel virussen die U direct buiten westen slaan die zichzelf miserie aandoen, in normale omstandigheden. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 december 2021 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach kom ,zo gaat het altijd ,diegenen die zulks posten denken er echt niet verder bij na ,De wet van het grootste getal van de twee die ze geven primeert in hun ogen ,over een totaal plaatje wordt helaas niet nagedacht...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 december 2021 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |