Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Voorstander van legalisering op zijn Tegendraad ?
JA 8 47,06%
NEEN 9 52,94%
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 17 december 2004, 16:31   #61
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Ge moet de peren in een foef steken. Die van jullie moeke bijvoorbeeld.

En verder niks, ?

nie wa suiker of siroop, ? en hoe lang moete ze er in laten steken voor ge ze kunt consumeren...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2004, 16:31   #62
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

kut met peren...
geef mij maar een pruim...

bwa die van mijn moeder is wa lastig want het mens is al meer dan 20 jaar dood dus daar zal nie veel meer van over zijn denk ik... das kut natuurlijk
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2004, 16:32   #63
Tegendradigaard

Standaard

'k hem ne spannende poll ineengestoken trouwens he...
het is precies een nek aan nek race van slakken....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 17 december 2004, 16:34   #64
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Naam en adres en alle gegevens worden genoteerd per aankoop....daar ben ik tegen, maar met de rest ben ik akkoord.

Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 17 december 2004 om 16:38.
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2004, 16:40   #65
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
Naam en adres en alle gegevens worden genoteerd per aankoop....daar ben ik tegen, maar met de rest ben akkoord.
Jamaar Willem we moeten toch weten wie lid is van de club euh de sociale zekerheidskas van zijn keuze he...
men moet namelijk ook de mensen de keuze geven om te stoppen ook he. Vandaar dat men bij iedere aankoop zich moet laten inscannen.
Laat mij zeggen dat iemand die 5 jaar geen aankoop doet van alcohol, tabak, drugs of anarchisme terug naar de gewone sociale zekerheid kan overgaan.

de hoeveelheid van de aankoop is wel enigszins nodig omdat bvb als je 1 fles whisky koopt dan betaal je bvb 10 euro aan de ASZ (in de aankoopprijs inbegrepen he) en dus moet die 10 euro op de juiste rekening komen he...

idem met drugs he. Per XTC tablet bvb 5 euro aan taks dan moet je die taks op de rekening van de DSZ doorstorten als winkelier.

Zo zou je kunnen zeggen dat de staat je "gedrag" kan analiseren... das juist. Maar daartegenover staat natuurlijk wel dat je vrij drugs kan gebruiken he. Iedere medaille heeft nu eenmaal een keerzijde...

Oud 20 december 2004, 20:05   #66
Tegendradigaard

Standaard

Der is geen speld tussen mijn subliem voorstel te krijgen denk ik...

Oud 23 december 2004, 10:15   #67
Tegendradigaard

Standaard

Zal mijn voorstel het druggebruik aan moedigen ?
Ik denk het niet. Want dat mensen gebruiken hangt toch vooral af van de ingesteldheid van de gebruiker. Men zal altijd mensen hebben die gebruiken en die geen overlast geven en men zal altijd mensen hebben die gebruiken en wel overlast geven.
Maar ik denk niet dat die groep zal veranderen. Men zal ook altijd een grote hoop mensen hebben die met een grote boog ver om alle soorten drugs heen lopen.

Oud 23 december 2004, 10:31   #68
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Zal mijn voorstel het druggebruik aan moedigen ?
Ik denk het niet. Want dat mensen gebruiken hangt toch vooral af van de ingesteldheid van de gebruiker. Men zal altijd mensen hebben die gebruiken en die geen overlast geven en men zal altijd mensen hebben die gebruiken en wel overlast geven.
Maar ik denk niet dat die groep zal veranderen. Men zal ook altijd een grote hoop mensen hebben die met een grote boog ver om alle soorten drugs heen lopen.
Je probeert je item nog wat in de actualiteit te houden maar ik denk dat je programma reeds uitgemolken is. Tijd voor een aanpassing of een uitbreiding dringt zich op.

ofwel is er een nieuwe lading drugs toegekomen en liggen de verslaafden nu stoned in de goot denkende dat ze op een tropisch eiland liggen 8)
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 14:07   #69
Top Dog
Banneling

Top Dog's schermafbeelding

Standaard

Top Dog is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be