![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gent heeft mathias als burgemeester gekozen om van watteeuw de groene schepen vanaf te zijn. Blijkt achteraf dat de groene schepen Watteeuw over alle bevoegdheden super schepenen is en Mathias de Clerck als liberaal daar zo een beetje zit te zitten. Nu ja hun pree komt op hun rekening en après moi le déluge.
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ook steeds minder bedrijven willen nog klanten in Gent bedienen. Voor de politici uit Gent is dat echter geen probleem, want hun kiesvee in het centrum bestaat vooral uit studenten. Er gaat politiek dus niets veranderen, zolang de cafés bier krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze schepen Philip Watteeuw had weer eens ergens midden in een straat zomaar paaltjes op de rijweg gezet en dinsdagavond kreeg hij op zijn donder in het stadhuis van open VLD en vooruit.
Zijn eigen partners! Stond in het nieuwsblad gedurende 10 minuten en daarna werd de tekst al vervangen door wat gemoedelijke blabla. Gent is gewoon gek met hun verkeer. Echt gatachterlijke zever.
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel dat mobiliteitsplan is een farce en met idioten zoals watteeuw zal daar niet snel verandering in komen. Je hebt autoluwe steden die goed georganiseerd zijn en dan heb je ook gent. Een administratieve mallemolen zonder enige vorm van logica.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ziedaar hij wil er "nog" een fietsstalling er bovenop. Nu aan de andere kant van de veldstraat.
Voor wie het weet er is al een grote fietsstal aan de andere kant, en de straat er achter kunnen er ook 500 staan en in het midden van de veldstraat is er in de hoornstraat ook al plaats gemaakt voor 500 of meer. https://www.hln.be/gent/ondergrondse...lijk~a017c415/
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 9 februari 2022 om 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De voetgangerszone is stiekem weer een flink stuk groter geworden en de vergunningen nu zo onmogelijk geworden dat ze zelfs voor 11 uur of na 18 uur niet meer kunnen leveren of geleverd worden.
Kijk naar deze handelaar. https://www.hln.be/gent/elektronicah...ngen~a71593f1/
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof, het lijkt erop dat dit soort van fratsen uitbreiding kent.
Willebroek. Westdijk. Een ouder koppel de dakgoot laten schilderen, maar de aangesproken firma's laten weten "neen, teveel problemen met de vergunningen om een stuk van de openbare weg af te zetten voor de hoogtewerker". Oorzaak, de medewerkers van de gemeente sturen de aanvragers door naar de Vlaamse Waterwegen. Die de aanvragers terugsturen naar de gemeente.... Oplossing, op zijn Belgisch. Zelf afzetten zonder vergunning en gewoon doen. Gelukkig dat Boels bijna alles verhuurt. Het was dan ook gepiept op 4 uurtjes. 3 combies gepasseerd. Niks gebeurd...
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag bericht van de advocaat gekregen.
Gent sjoemelt hier nogal met "voetgangerszone". En ze hebben ook geen recht om klantengegevens op te vragen. T'is te zeggen, wij hebben het recht adres en prijs en naam af te dekken.
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgende stap is nu de privacy commissie.
Zonet een collega van de concurrentie gesproken en die vind ook dat zijn privacy gestolen is.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 10 februari 2022 om 16:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar aanleiding van de truckers for freedom.
Volgens een woordvoerster van de politie moet de stad bereikbaar blijven. Ik dacht dat een vergunning beleid de stad nochtans net ook onbereikbaar maakte.
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Volvo Gent maar bereikbaar blijft.
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 12 februari 2022 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alvast al veel fijnstofschade opgelopen in de steden en sowieso in Gent.
België is nu eenmaal verdieseld, en 95% zijn sjoemeldiesels. Citaat:
![]() https://www.gva.be/cnt/dmf20220211_93786362 Belgie/Vlaanderen op de laatste plaatsen qua luchtkwaliteit in hun steden, dat is al oud nieuws. In Europa wellicht op de laatste plaats. Citaat:
Eens kijken of de lucht wat leefbaarder geworden is, maar aan de SUV-acties te zien blijkbaar niet zo... Laatst gewijzigd door Micele : 14 februari 2022 om 10:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke documenten heb ik nodig?
boorddocumenten van het voertuig; werkdocument, zoals werkfiche, contract of vergunning inname publieke ruimte, waaruit de duur van de werken en de bestemming in autovrij gebied blijkt. ---- Na het indienen van al deze gevraagde papieren, waar je lang bezig bent om in te scannen enz.... Krijg je een nieuwe e-mail waarop staat GEWEIGERD! Pure broodroof waar ze mee bezig zijn.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 14 februari 2022 om 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 14 februari 2022 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook nog de vele zones.
Als je van de Henegouwen straat door de koestraat en naar de korte dagsteeg wandeld heb je 100 meter gewandeld of gereden maar heb je in 3 verschillende zones gewerkt. Begin maar met die toelating die ze toch niet geven om uw papierwinkel bij te houden. En dat moet 5 dagen op voorhand!