Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 februari 2022, 21:50   #61
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Net zoals in de UK is de dwangvaccinatie voor zorgpersoneel hier uitgesteld omdat te weinig zorgpersoneel zich heeft laten inspuiten. Het resultaat zou zijn dat de zorgsector het vanaf 1 april met duizenden mensen minder had moeten stellen (in de UK op 100.000 geschat), en dat terwijl er nu al vele handen te kort zijn.

Met andere woorden, het hilarische gedreig van Frank VdB en co heeft niet genoeg indruk gemaakt, en de fascisten moeten nu een stap terugzetten. Maar wees gerust, ook op 1 juli zullen er nog steeds duizenden zorgmensen niet gevaccineerd zijn. Vroeg of laat zal men zoals in de UK deze waanzinnige dwangmaatregel moeten schrappen.
Ik ben een zorgverlener en ik laat me nooit of te nimmer inspuiten met die experimentele rotzooi. Van een veroordeelde producent, die elke vorm van aansprakelijkheid weigert. Hoeveel duidelijker kan het nog worden, vraag ik me af.

Ik zie deze inspuitingen als een natuurlijke selectie. De dommeriken die de overheid en media vertrouwen gaan ze massaal halen en worden daarvoor afgestraft. Enkel de verstandige ongevaccineerden blijven over
Oud 13 februari 2022, 21:56   #62
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Je maakt het de critici wel heel erg makkelijk he?
Denk je echt dat ik niet op voorhand weet wat de experimenteel gevaccineerden hiervan denken? Ik ben echt niet op zoek naar jullie bevestiging. Ga vooral nog 11 boosters halen. De tijd zal zijn werk doen

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be