![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, de problematiek was gewoon anders in Frankrijk. Toen Macron het CST invoerde vorige zomer, was dat omdat de GEPENSIONEERDEN toen maar voor 85% gevaccineerd waren, en men begon door te hebben dat met zo een lage vaccinatie graad, het rampzalig ging worden in de ziekenhuizen met die oude kwasten.
Maar de truuk heeft niet heel goed gewerkt, en heeft vooral de JONGEREN getroffen. Niettemin heeft dat in Frankrijk een BEETJE gewerk bij de gepensioneerden. 4000 doden die daar dus met vaccinatie gered zijn is MINUSKUUL, want door covid zijn er in Frankrijk 125 000 doden gevallen. 4000 daarop is niks niemendalle. Men zegt dat om toch iets te zeggen, maar dat is eigenlijk een TOTALE MISLUKKING geweest. Dat in Belgie na-apen was totaal idioot want in Belgie was het gros van de gepensioneerden (de enigen waar het telt) gevaccineerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs 100% van de doden was dat niet waard. Zelfs 10 keer meer doden was dat niet waard. Het zijn gepensioneerden begot ! Laatst gewijzigd door patrickve : 11 februari 2022 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik vind het oprecht frappant dat je de maatregel waarvan de wetenschappelijke consensus overduidelijk is: "geen sanitair nut, enkel pesten" aanhaalt als een voorbeeld van een goede maatregel. Zeker als je weet dat het pesten in ons land nauwelijks verschil uitmaakte.
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals verwacht hebben ze niet naar me geluisterd en dus krijg je stomme situaties.
Mondmaskers in winkels maar niet op restaurant of café, als je drank geeft aan je klanten dan mogen de maskers af. Een zittend congress is met mondmaskers, als je begint te dansen mogen ze af, als je zaken verkoopt (behalve eten en drank) moeten ze terug aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is dus inderdaad voorgoed. Het totalitaire systeem zit dus stevig in 't zadel, en nu weten we dat het niet tijdelijk is. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 februari 2022 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wordt die niet verlengd dan is het afgelopen. Dat zie ik nog gebeuren, tenminste als er geen ongelukken met varianten gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En een premier die zulke flagrante leugens blijft vertellen... voorspelt niet veel goeds.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De premier, van welke kleur ook, verkondigt wat werd beslist.
Laatst gewijzigd door Rudy : 11 februari 2022 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Partijlid
|
![]() Maar zou dat ook factueel kunnen doen en er geen verzinsels bij knallen.
![]() |
#73 |
Partijlid
|
![]() Oprecht. Ik heb al heel wat jaren een afkeer van de Open VLD omdat ze haaks staan op alles wat echt liberaal is.
Maar de laagtes waar de partij de laatste maanden toe is gezonken. Dat had ik zelfs niet voor mogelijk gehouden. Een Dries Van Langenhove is 100 keer meer liberaal dan eender wie onder de blauwe mantel. En dat is intriest.
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is onbegrijpelijk hoe een zogenaamde blauwe premier aan het hoofd kan staan van een ploeg die al 2 jaar lang een bijzonder repressief beleid voert. Een blauwe die belang hecht aan principes en een visie heeft was al lang opgestapt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben 1 van die naievelingen die dacht dat de Open VLD een liberale partij was, ik heb me zelden zo belogen gevoeld als de laatste 2 jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een premier verkondigt wat werd beslist... Man toch... Die man liegt. Verkondigt onzin.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze liegen dus allemaal, bij monde van Alexke.
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() Absoluut! 2!
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
haha haha beetje poppenkast spel he is het met zo een mondvodje op. puur angst he schijnveiligheid met mondmaskertje fantasie veiligheids gevoel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit lang geleden had ik nogal wat respect voor de PVV van/met Willy Declercq. Dat deed me zelfs eens stemmen voor een jonge Turk toen: da joenk! We waren jong en wilden wel wat, zonder te vervallen in uiterst eng regionalistisch geleuter van frans- en nederlandstaligen. ...En toen kwam het tijdperk van onder ander 'de Guy'. De naam werd later een begrip voor helikopterwiekend geluid. -> Remember les trois Guys? Alliteratie. Gwie, gwie, gwie? Het lawijt van die Huey & Loach helikopters destijds uit Apocalypse Now was er niks tegen! ![]()
![]() |