![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Vanwaar komt die madam Verlinden plots ?. Wat heeft die al gedaan voor haar royale wedde om de lef te hebben de bevolking te bedreigen met zware boetes en celstraffen?
Madam Verlinden snapt blijkbaar niet dat ze hier niet in Noord Korea is. Ik heb tot gisteren niet geweten dat ze bestond maar blijkbaar word ze al 2 jaar betaald met het geld van de mensen die ze in den bak wil steken. Van lef gepproken..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vermits de namen van de stakers en niet-stakers bekend weren was het eenvoudig om de stakers hun verkregen opslag te geven maar niet aan de niet-stakers vermits die door te komen werken bevestigden dat ze akkoord waren met het loon dat ze hadden. Onze lonen lagen boven de barema's dus de vakbond had geen poot om op te staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit wordt een scheet in een fles De meeste chauffeurs zijn geen eigenaar van hun camion. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Truckers zitten in een machtige vakbond.
Destijds lachten ze ook truckers uit. Maar met de oprichting van de teamsters onder leiding van Jimmy Hoffa is het lachen vergaan.
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dus diefstal en privé misbruik van bedrijfsmiddelen met onmiddellijk ontslag zonder vergoeding. Plus de teruggave van de kosten, diesel en slijtage en late leveringen door gebrek aan het vervoermiddel en eventuele boetes die de klant oplegt door te late levering.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 11 februari 2022 om 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja zonet op kanaal Z.
Canada Ontario heeft de noodtoestand uitgeroepen omwille van de truckers.
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verlinden dreigt met 2 jaar gevang.
Zij heeft daarover NIETS te zeggen: het zijn evt. rechters die hierover hun zegje doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, met een knelpuntberoep als trucker zullen transportbedrijven echt wel personeel ontslaan omwille van een mening. Als ze niet met de firmawagen rondtoeren, tenminste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar zweet men doodsangsten uit dat een konvooi richting Brussel komt afgezakt. Ook de politie gaf gisteren in het journaal te kennen dat men die mensen desnoods wil vervolgen voor "rebellie". Wanneer heeft men die beschuldiging nog eens van stal gehaald...? Dat doet me denken aan Spanje die ook politici om hun mening voor de rechter sleept op beschuldiging van "rebellie"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 50 $ voor iets dat het opzuipen niet waard is, ... Wat kost de Nastro Azuro daar ?
|
![]() |
![]() |