![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen werd bij "bezeten" door een demon. En zijn ogen werden staalhard. Dat kon Fabiola niet weerstaan natuurlijk, haar broekje werd nat en ze voelde zich heerlijk zwak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sint Niklaas vond ik best wel belangrijk.
een soort Ajatolah maar dan met een mijter en een staf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kan beter geen namen noemen.
![]() Praten heb ik niet zo veel gedaan. ik heb wel: Werk afgeleverd voor een koning van dit land, en voor de echtgenote van de ex-president van een bevriend land. Op café enkele keren gediscuteerd met een Vlaams minister. Ontmoeting/gesprek gehad met een ex-Belgisch kampioene, atlete op Olympische spelen. Gevoetbald tegen een heel bekende ex-rode duivel. Vele malen gedanst met een internationaal gekende danseres/choreografe, kunstenares. Het podium gedeeld met verschillende BV-zangers en zangeressen, en niet te vergeten die knappe BN actrice-zangeres met de mooie ogen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doet me denken aan de tekst van een testfax van zo'n dertig jaar geleden: "Als de bomen groeien, gaan de broekjes gloeien enz."
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie kijkt daar nu naar op naar een BV?
![]()
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - Eén van onze huidige ministers die ik al héél lang ken. Wanneer we elkaar tegenkomen krijg ik steevast 3 dikke kussen van hem
![]() - Een andere heel bekende politicus heb ik zo'n 5j geleden een 'klapke' mee gedaan. Toevallig tegengekomen. - Michel Vandenbosch van Gaia, een oude jeugdvriend van mijnen Albeir. Die 2 hebben nog samen gevoetbald. Michel zijn moeder woonde indertijd op 500m van waar wij vroeger woonden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in zijn en mijn jonge tijd nog gevoetbald tegen de Jean Marie. Nadien nog een gesprekje gehad in zijn winkel toen ik daar nieuwe shoes ging kopen. Laatst gewijzigd door daiwa : 22 februari 2022 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ban Ki-Moon
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu weten we eindelijk wie haar coifeur was...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf aan't denken met welke beroemdheid ik al eens een gesprek zou gehad hebben. Godbetert Theo Francken is de enige die ik kan bedenken. Als 1 of 2 nietszeggende zinnen tellen, dan Barroso.
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vergat nog te vermelden: Stephane Demol. Ex-rode duivel die in 1986 HET doelpunt maakte in Mexico op het wereldkampioenschap.
Pré- corona hebben Albeir en ik vaak een 'terraske' gedaan met Stephane. Ook waren zijn en mijn dochter de beste vriendinnekes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tori Amos? ja, zegt dat wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn wel een aantal figuren die nu en dan op tv komen die al eens de eer gehad hebben om met mij te mogen overleggen. Paar burgemeesters, parlementsleden, (ex)-ministers enzovoorts. Maar goed, het is eerder uit professionele beleefdheid dat ik hen te woord sta. Er zitten er een paar tussen die wel normaal kunnen doen en dan viel het al bij al wel mee, maar meestal zijn die networking avonden de hel.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Tom Van Grieken.
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() God
(Hij vertelde me dat Allah niet bestaat en Mohammad geen profeet maar een bloeddorstige psychopaat was. Ook Jezus bestond niet maar was een wensdroom van een hoop depressievelingen die per ongeluk een of andere giftige cactus gegeten hadden.) ![]()
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Met Barry White, in dancing "De Prestige" waar ik werkte in de jaren '90, in de Van Ertbornstraat te Antwerpen.
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gekke reactie want waar heb ik in die tijden niet gezeten? Op mijn tafel naast de pc ligt de CD Barry White - White Gold nog Even leuk (niet al te beste clip, beeld) CHAKA KHAN & BARRY WHITE - LIVE
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 maart 2022 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |