![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gedeeld door 10 en zonder kernwapens.
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En duidelijk geen vat vol frustraties zoals Putin.
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja? Wanneer heeft Orban de Hongaarse troepen Slowakije en Oekraïne ingestuurd om "de Hongaarse minderheid te bevrijden" en "te vrijwaren tegen een genocide van de Slowaakse en Oekraïense staat"? U weet wel dat is het narratief van Poetin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mijn Moldavische poetsvrouw heeft in ieder geval kant gekozen. Die keert in mei definitief terug naar haar bananenrepubliek. Ze zal zeker heimwee hebben naar de USSR?
![]() |
#67 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
citaat NRC: In de overwinningsrede voor zijn aanhangers noemde Orbán de zege „zo groot dat deze te zien is vanaf de maan, en zeker vanuit Brussel”, verwijzend naar de permanente ruzies waarin hij verwikkeld is met de Europese Commissie en het Europees Parlement, die zijn partij beschuldigen van corruptie. Orbán, die van 1998 tot 2002 al premier was, kwam in 2010 aan de macht. Zijn conservatieve en nationalistische beleid wat betreft migratie, de Europese Unie en het traditionele gezin is onmiskenbaar populair in Hongarije. Maar hij morrelde ook aan de onafhankelijkheid van de rechtspraak, hertekende de kiesdistricten en maakte onafhankelijke journalistiek voor een breed publiek praktisch onmogelijk. Vier jaar geleden bestempelden internationale waarnemers de verkiezingen daarom al als ‘vrij’, maar niet ‘eerlijk’. Zondag waren honderden waarnemers in touw om op het stemproces toe te zien. Maar onregelmatigheden die gemeld werden, van mensen die naar hun stemlokaal gebracht werden tot de vondst van verbrande stembiljetten, duiden niet op uitslagbepalende fraude. https://www.nrc.nl/nieuws/2022/04/03...szege-a4106872 Laatst gewijzigd door cato : 3 april 2022 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals bij nummer tien laat dat enkel een zielige goedkope indruk. Ita sit, Cato.
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
doen dat nu ook bij Orban Orban heeft dezelfde ideologie als Poetin. Daarom ben ik van mening dat het Poetin-landje Hongarije niet in de EU thuis hoort. Laatst gewijzigd door cato : 4 april 2022 om 04:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed voor hen.
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Hitler is ook gekozen! De EU is niet alleen een economische gemeenschap , maar ook een gemeenschap van waarden en rechtstaat Daarom ook hoort Servie niet in de EU thuis citaat NRC De 52-jarige Aleksandar Vucic is sinds 2017 president van Servië en daarvoor was hij al drie jaar premier van het land. In zijn campagne, die zich afspeelde tijdens de Russische invasie van Oekraïne, beloofde hij vrede en stabiliteit. Het Westen zet Servië onder druk te kiezen tussen de traditionele banden met Rusland en de ambitie om lid te worden van de Europese Unie, maar dat is de herkozen president niet van plan. „We zullen een beleid blijven voeren dat belangrijk is voor zowel Europeanen als Russen en Amerikanen en dat is…militaire neutraliteit.” Hoewel het vrijwel geheel van gas uit Rusland afhankelijke Servië de twee VN-resoluties steunde die de Russische inval veroordeelden, weigert Vucic sancties in te stellen tegen Moskou. Zijn tegenstrever Ponos beschuldigde hem er volgens Reuters tijdens de campagne van de oorlog te misbruiken en in te spelen op de angst onder de bevolking. Daardoor werd de aandacht afgeleid van belangrijke thema’s als milieu, corruptie en mensenrechten. Tijdens de eerste regeertermijn van Vucic vonden er regelmatig felle protesten plaats tegen zijn autoritaire leiderschap en zwalkende coronabeleid. https://www.nrc.nl/nieuws/2022/04/03...nning-a4106879 Laatst gewijzigd door cato : 4 april 2022 om 04:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe dus maar je eigen nummerke 10 of tommeke. ![]()
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Er is natuurlijk ook pro-Amerikaans rechts, of nauwkeuriger, republikeins gezind rechts.
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() En een van de redenen waardoor Hitler aan de macht is kunnen komen is de illegale Frans-Belgische invasie van de Ruhr in 1923
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat hij de oppositie liquideerde en andere partijen verbood was maar een fait divers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Tjetjenië al zeker. en Erdogan wed op de 2 paarden onder de mom van bemiddelaar....En ik heb een donkerbruin vermoeden dat Poetin hier op dit forum ook sympathisanten heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarschijnlijk. Het trollenleger onmenselijke gedrochten reikt ver.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() ondertussen is de inflatie in Turkije een kleine 60%, godzijdank is er een oorlog in de buurt voor Ergerdan
|
![]() |
![]() |