![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelooft u nog altijd in dat fabeltje? Tja, z ........ .. ...... ..... ...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij niet, het is de bedoeling dat wij het geloven.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit is een andere discussie over het kompleet verwaarlozen van een energiebeleid en visie gedurende 20 jaar door alle machtspartijen. Over hals over kop kan in deze echt niet gesproken worden.
![]() |
![]() |
#68 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'ja dat is zo'
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Idd zo simpel is dat. Volvo komt niet, gascentrale in Wallonië zodat Vlaanderen daar mag gaan kopen....dank u mevrouw Demir !
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() dan zijn we het eens.
Leuk om ook dat eens vast te stellen
![]() |
#74 | |
|
![]() Neen dus, de huidige kerncentrales werken op het princiepe van kernfissie
Het splitsen van kernen, niet het fuseren van kernen https://nl.wikipedia.org/wiki/Kernsplijting Citaat:
Net wat de N-VA vooral met woorden dus, wil voorkomen en waarom zij al met vrachtwagens symbolisch geld zijn gaan protesteren. Dank U mevrouw Demir.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 14 april 2022 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom dat de VS en China er in slagen op 3-4 jaar reactoren te bouwen en in gebruik te nemen.
![]() |
#76 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar U wil met waterstofverkachelende brandstofcellen grote electriciteitscentrales vervangen. Technisch gezien kan het. Maar waar halen we die waterstof vandaan? Momenteel komt de hoofdmoot uit stroomrefractie van aardgas.... Die waterstof, die gebruiken we vooral om zwavel uit aardolie te halen, gewoon een feitje weergeven.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 14 april 2022 om 12:31. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
In ongeveer 10 jaar commercieel operationeel is ongeveer wat de Chinezen hopen.
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
In eerdere postings dacht ik mensen tegen te zijn gekomen die iets kennen van thermodynamica. Ik persoonlijk zou nooit iemand verwijten met iets niet bezig te zijn, als ik er zelf niets van ken. Dus ik heb mij even laten verleiden de basis van de chemische en fysische thermodynamika hier als uitgangspunt van een discussie te nemen. Te hoog gegrepen van mij, mijn excuses. Hier is niemand anders op het forum die enige kaas van echte thermodynamica heeft gegeten blijkbaar... Gewoon ter informatie, Ik hoef geen opzoekwerk te doen in deze materie. En oh by the way...U was het die begon dat ik mij niet bezig hield met thermodynamica ! Ik ben daar niet over begonnen. Ik kan er echt niet aan doen dat mensen valselijk voorwenden van iets op de hoogte te zijn. Om het met de woorden van iemand van uw "medestanders-anti-willem-pavlovianen" te zeggen
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 14 april 2022 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En sindsdien is er maar één machtspartij die altijd aan de macht is geweest, namelijk de liberalen. Maar dat neemt niet weg dat de uitstap momenteel een groot hals over kop gehalte heeft. Verhaal dat nog niet ten einde is, en waar de transparantie over de kostprijs ver te zoeken is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |