![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u akkoord met de beslissing van de Boston Marathon? | |||
goede beslissing |
![]() ![]() ![]() |
22 | 64,71% |
geen goede beslissing |
![]() ![]() ![]() |
10 | 29,41% |
weet niet /ander antwoord |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,88% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil dat Russische atleten geweigerd worden omdat ze met doping knoeien, niet om politieke redenen. Dan moeten Istaelische, Saoudi Arabische,…in het verleden ook USA atleten ook geweigerd worden. Overigens denk ik dat die marathon een privé organisatie is, die laten uiteraard toe wie ze willen. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 april 2022 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Volodymyr, komiek, acteur, en nu oorlogsmisdadiger, en ik die dacht al alles gezien en gehoord te hebben, is ook nog auteur van een zeer slecht beleid script, en fraudeur zoals ze in de europese unie graag zien en verdedigen, zijn slechte rol tot nu toe en ik hoop dat deze bedrieger zijn straf niet ontloopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die post van Zuid Amerika, was dat een reactie op mijn bericht ? Doe geen moeite, je staat op mijn negerlijst.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 19 april 2022 om 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Europa is een geografisch concept... het is een werelddeel, onderdeel van het continent Eurazië. Ontkennen dat Oekraïne een Europees land is, is even absurd als ontkennen dat Mongolië een Aziatisch land is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer als privé-organisatie maar eens een bordje 'enkel blanken toegelaten' uit te hangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alhoewel ik vind dat sport & politiek moeten gescheiden zijn, is er nu een ellendige oorlog bezig en voor hoe lang ?
Oorlog is een extreme vorm van politiek. Weg ermee. De Russen mogen voor mijn part thuis blijven. Nog een signaal voor Putain. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je spreekt uzelf wel tegen in deze, wat mag natuurlijk. Iedereen mag hypocriet zijn.
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grootste deel van Turkije ligt niet in Europa. Net zoals dat het geval is met Rusland. Dat een deel van Turkije aan de Westelijke kant van de Bosporus / zee van Marmara ligt, is gewoon een feitelijke vaststelling hoor. Oekraïne ligt volledig in Europa en is dus een Europees land. Net zoals Mongolië een Aziatisch land is en Zuid-Afrika een Afrikaans land. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 19 april 2022 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Logica is ver te zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oekraïne, het land op zich, heeft niets te maken met de landen van de EU
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een keer weer een oorlog dichterbij huis, en de beschaving-maskers vallen.
Ongelofelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Theater acteur, filmacteur en de acteurs redenaars in het parlement, de politieke acteurs dus = theater. Bovendien wil en tolereren de mens blijkbaar theater en ook sport en spelen, en dit al gans de geschiedenis. De acteur, De sporter, de politieker acteur word vereerd als het goed gaat, word vernietigt om een ander aan te zetten als het slecht gaat. Waarom vernietigen de NERO'S, Napoleon' s, de Poetins, de Erdogan's, de Trump's nu enz. alles en iedereen die naam maken en zo hun podium plaats kunnen bedreigen. Vandaar de wisselwerking tussen de politiek en de sport die elkaar gebruiken om op het hoogste schavot te komen. Voor roem, geld en macht. Dus ja ik vind dat die russen nu geweerd moeten worden in alle sport evenementen. dat de russen nogal veel aan het dopping infuus hangen is wellicht ook wel door de politieke druk om in dit geval Rusland boven de anderen te zetten. Zodat de Russische sporters in feite niets meer zijn dan vlaggen masten die de Russische vlag boven de rest moet tillen als ze in Rusland willen overleven. De mens op zich achter de Russische sporters zijn van geen tel bij die Slavische mentaliteit. Winnen ze dan worden ze gelauwerd zijn ze tweede worden ze vergruist, tot verbannen als schande.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 19 april 2022 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Europese_landen Laatst gewijzigd door Micele : 19 april 2022 om 17:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |