Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Bekijk resultaten enquête: Had u voor gisteren ooit al gehoord van de Ultimas.
Ja 3 15,79%
Neen 16 84,21%
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 13 mei 2022, 13:24   #61
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
hilarisch, want ik heb geen coronavaccin laten zetten.

en ik betwijfel ten zeerste dat ge ooit in uw leven een wetenschappelijke publicatie effectief gelezen hebt
Ik had al een stevige Corona infectie in 2020 en toch moest ik nog steeds 3 prikken laten zetten, je moet geen wetenschappelijke publicaties lezen om dat een debiele regel te vinden. Dat is het niveau van onze TV-wetenschappers, debiel.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2022, 19:55   #62
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Die Draulans was een gigantische leugenaar, wat een krapuul.
Eerder een domme man. Nog niet de minste intentie om maar te luisteren naar argumenten van ongevaccineerden. Wat een arrogantie. Je zou van een journalist verwachten dat hij kritisch is op basis van weloverwogen argumenten.

VRT denkt de publieke opinie te kunnen beïnvloeden door enkel pro vaxers op tv te laten verschijnen. Maar de opinie keert zich tegen VRT omdat hun partijdigheid enorm opvalt. Er is helemaal geen neutraliteit, geen vatbaarheid voor rede.

Heel veel mensen haken daardoor af. Net het omgekeerde van wat de bedoeling was van VRT. En ze kunnen hun strategie (enkel gevaccineerden op het scherm) niet veranderen want zodra er een echt debat is met een ongevaccineerde, verliest VRT de discussie. Zoals dat woensdag op een pijnlijke wijze gebeurde tegen Torfs.

Het eindresultaat zal zijn dat VRT evolueert zoals CNN. Het promoten van staatspropaganda zal zich vertalen in een vernietiging van de kijkcijfers.
Oud 13 mei 2022, 20:09   #63
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Eerder een domme man. Nog niet de minste intentie om maar te luisteren naar argumenten van ongevaccineerden. Wat een arrogantie. Je zou van een journalist verwachten dat hij kritisch is op basis van weloverwogen argumenten.
Die wist wel dat 10 keer een leugen was, zelfs de hoogste berekening van die debielen was 200.000 doden als kinderen even vlug gingen doodvallen als oudjes. Zijn 350.000 is dus pure leugens of extreme onkunde.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2022, 00:26   #64
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die wist wel dat 10 keer een leugen was, zelfs de hoogste berekening van die debielen was 200.000 doden als kinderen even vlug gingen doodvallen als oudjes. Zijn 350.000 is dus pure leugens of extreme onkunde.
Dirk den dreuner dacht waarschijnlijk nog in het programma de "Verraders" te zitten waar hij moest gokken maar werd daar ook al verbannen in aflevering 5 omdat hij ernaast gokte.

Geen enkele zichzelf respecterende bioloog zou zich publiekelijk zo verlagen tot beschamende leugenaar door met beweringen te komen aanzetten over hoeveel doden er mogelijk HADDEN KUNNEN gevallen zijn zonder maatregelen terwijl de feiten, de werkelijkheid overduidelijk uitwijzen dat de maatregelen behalve nutteloos zelfs enorme schade hebben aangericht.
Echte wetenschappers gokken, speculeren en liegen niet.
Citaat:
De hoofdvogel werd echter afgeschoten door Dirk Draulans. Die noemde de programmamakers van ‘Tegenwind’ “een stelletje imbecielen die desinformatie verspreiden.”

Om wat later toe te geven dat hij het programma eigenlijk nooit gezien heeft, en dus niet weet welke ‘desinformatie’ er verspreidt zou geweest zijn.
Of met andere woorden: Draulans verspreidt desinformatie, om aan te tonen dat ‘Tegenwind’ desinformatie verspreidt.
Als auteur en redacteur bij de K(n)ackers kon dirkske de gewoonte niet weerstaan om hetzelfde toe te passen bij "Tegenwind" als bij het "factschecken", namelijk door zelf fake nieuws en desinformatie te verspreiden om dat vervolgens hypocriet te verwijten aan wie wel de waarheid spreekt.
Ze verwijten altijd anderen wat ze zelf doen om proberen te verdoezelen dat zij liegen en bedriegen.
Oud 14 mei 2022, 11:20   #65
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Het paradijs van de antivaxxers kan hun stellingen gaan bewijzen. In Noord-Korea doen ze niet mee met vaccins en is er een coronauitbraak.

Alleen zegt iets me dat e niet echt een zicht gaan krijgen op hoe dat zich verder gaat ontwikkelen.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2022, 11:44   #66
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Dirk den dreuner dacht waarschijnlijk nog in het programma de "Verraders" te zitten waar hij moest gokken maar werd daar ook al verbannen in aflevering 5 omdat hij ernaast gokte.

Geen enkele zichzelf respecterende bioloog zou zich publiekelijk zo verlagen tot beschamende leugenaar door met beweringen te komen aanzetten over hoeveel doden er mogelijk HADDEN KUNNEN gevallen zijn zonder maatregelen terwijl de feiten, de werkelijkheid overduidelijk uitwijzen dat de maatregelen behalve nutteloos zelfs enorme schade hebben aangericht.
Echte wetenschappers gokken, speculeren en liegen niet.

Als auteur en redacteur bij de K(n)ackers kon dirkske de gewoonte niet weerstaan om hetzelfde toe te passen bij "Tegenwind" als bij het "factschecken", namelijk door zelf fake nieuws en desinformatie te verspreiden om dat vervolgens hypocriet te verwijten aan wie wel de waarheid spreekt.
Ze verwijten altijd anderen wat ze zelf doen om proberen te verdoezelen dat zij liegen en bedriegen.
Wat een leugenachtig ventje die Draulans! Dacht efkes dat hij iets aan zijn tikker ging krijgen . Die hield niet meer bijeen van woede.

En die Tom Lanoye, de arrogantie zelve!

Chapeau voor Rik Torfs !

Allez, nu ga ik mijn emmer kots gaan ledigen (chapeau aan mezelf om dat misbaksel van een programma uitgekeken te hebben).
Oud 14 mei 2022, 17:08   #67
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Het paradijs van de antivaxxers kan hun stellingen gaan bewijzen. In Noord-Korea doen ze niet mee met vaccins en is er een coronauitbraak.

Alleen zegt iets me dat e niet echt een zicht gaan krijgen op hoe dat zich verder gaat ontwikkelen.
Allen (antivaxxers) daarheen ! het land van de vrijheid !!
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2022, 18:47   #68
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik had al een stevige Corona infectie in 2020 en toch moest ik nog steeds 3 prikken laten zetten, je moet geen wetenschappelijke publicaties lezen om dat een debiele regel te vinden. Dat is het niveau van onze TV-wetenschappers, debiel.
Heb je die laten zetten?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2022, 18:53   #69
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
Allen (antivaxxers) daarheen ! het land van de vrijheid !!
Nee, mensen die zelfbeschikkingsrecht over hun eigen lichaam willen, de keuzevrijheid willen om zich al dan niet met 'n experimenteel goedje te laten prikken, horen daar niet thuis.
Wel degenen die anderen/iedereen willen verplichten zich te laten prikken, horen in zulke regimes thuis.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2022, 18:55   #70
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij moest juist niks.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
Oud 14 mei 2022, 19:02   #71
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Jij moest juist niks.
Dadelijk ga je nog beweren dat er geen sprake was van dwang. Je werd totaal uit het maatschappelijke leven verbannen. Je werd bedreigd je job te verliezen en je mocht je zelfs niet meer vrij over de landsgrenzen verplaatsen. Om nog maar te zwijgen van de emotionele chantage en haatzaaierij tegen iedereen die niet toegaf aan de druk.
Oud 14 mei 2022, 19:04   #72
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dadelijk ga je nog beweren dat er geen sprake was van dwang. Je werd totaal uit het maatschappelijke leven verbannen. Je werd bedreigd je job te verliezen en je mocht je zelfs niet meer vrij over de landsgrenzen verplaatsen. Om nog maar te zwijgen van de emotionele chantage en haatzaaierij tegen iedereen die niet toegaf aan de druk.
Toon me eens een wet waar werknemers verplicht worden/werden gevaccineerd te zijn?
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
Oud 14 mei 2022, 19:14   #73
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Toon me eens een wet waar werknemers verplicht worden/werden gevaccineerd te zijn?
Iedereen die een verzorgende functie heeft in een ziekenhuis moest het laten zetten of kon opstappen. Dat is chantage/dwang en daar is geen wet voor nodig.

Ik ken persoonlijk een twintigtal mensen die in die situatie zaten. Ik ken ook een studente geneeskunde die geen stage mocht lopen als ze weigerde, die toegaf aan de druk en die onmiddellijk endometriose heeft ontwikkeld.

Ik ga echt geen moeite doen om jou te bewijzen dat het zonlicht schijnt en dat 2+2 vier is. Als jij feiten wil ontkennen vanuit een fundamentele oneerlijkheid, moet je dat vooral doen.
Oud 14 mei 2022, 19:22   #74
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Iedereen die een verzorgende functie heeft in een ziekenhuis moest het laten zetten of kon opstappen. Dat is chantage/dwang en daar is geen wet voor nodig.

Ik ken persoonlijk een twintigtal mensen die in die situatie zaten. Ik ken ook een studente geneeskunde die geen stage mocht lopen als ze weigerde, die toegaf aan de druk en die onmiddellijk endometriose heeft ontwikkeld.

Ik ga echt geen moeite doen om jou te bewijzen dat het zonlicht schijnt en dat 2+2 vier is. Als jij feiten wil ontkennen vanuit een fundamentele oneerlijkheid, moet je dat vooral doen.
De wet, Eurosceptic. Niet uw verhalen.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
Oud 14 mei 2022, 19:28   #75
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij moest juist niks.
das juist. ge had idd de keuze: sociaal isolement of een sociaal leven. maar direct verplicht was men niet. laten we dus niet onnozel doen, de indirecte druk om u te vaccineren was groot.
Oud 14 mei 2022, 19:29   #76
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Bullshit, er was geen verplichte vaccinatie.
Oud 14 mei 2022, 19:31   #77
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
das juist. ge had idd de keuze: sociaal isolement of een sociaal leven. maar direct verplicht was men niet. laten we dus niet onnozel doen, de indirecte druk om u te vaccineren was groot.
Sociaal geisoleerd? Wat een drama queens.
Oud 14 mei 2022, 19:55   #78
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Bullshit, er was geen verplichte vaccinatie.
Nee er was alleen bedreiging met jobverlies, totaal isolement uit de maatschappij zonder enige wetenschappelijke basis, emotionele chantage door haatzaaierij tegen "ongevaccineerden" en zelfs verlies van het basisrecht je nog te mogen verplaatsen.

Volgens jouw redenering kun je ook zeggen dat iemand die met een mes bedreigd wordt en het geld aan een overvaller geeft, niet verplicht wordt. Er is immers de keuze om in te stemmen of niet.

Wat een ongelofelijke dwazen op dit forum zeg. En dan anderen uitmaken voor wappie

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 14 mei 2022 om 19:57.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2022, 19:59   #79
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee er was alleen bedreiging met jobverlies, totaal isolement uit de maatschappij zonder enige wetenschappelijke basis, emotionele chantage door haatzaaierij tegen "ongevaccineerden" en zelfs verlies van het basisrecht je nog te mogen verplaatsen.

Volgens jouw redenering kun je ook zeggen dat iemand die met een mes bedreigd wordt en het geld aan een overvaller geeft, niet verplicht wordt. Er is immers de keuze om in te stemmen of niet.

Wat een ongelofelijke dwazen op dit forum zeg. En dan anderen uitmaken voor wappie
De maatregelen waren er voor iedereen en jobverlies? Hoeveel zijn er hier in België hun job verloren omdat ze niet gevaccineerd waren?
Oud 14 mei 2022, 20:03   #80
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
De wet, Eurosceptic. Niet uw verhalen.
De wet verandert helemaal niks aan alle chantage die alle "ongevaccineerden" hebben ondergaan. Het zijn geen verhalen. Het zijn getuigenissen die concreet hard te maken zijn en die ziekenhuizen niet ontkennen. Als je gaat ontkennen dat ziekenhuispersoneel gedwongen wordt, ben je geen discussie waard. Je lijkt wel een getuige van Jehova. Daar valt ook niet mee te discussiëren

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be