![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Preventie niewaar. Wat voorafging aan de flamingant-Franstalige oorlog was en is: een manifest gebrek aan respect.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand weet wat er in 6 of 7 jaar zal gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo moeilijk is dat niet te voorspellen.
Vivaldi gaat electorale petsen krijgen, ze zakken allemaal onder de tien %. Ze lachen de Vlaming uit in zijn gezicht en vormen Vivaldi II. Waarop er de tweede kiezing exponentiële petsen uitgedeeld worden. Ondertussen is het begrotingstekort ook exponentieel gestegen en zakt de Waalse en Vlaamse economie volledig in elkaar. Hopelijk gaat het volk dan niet op stap met rieken en koorden.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De extreem linkse partij die samen woekert als Groen/Ecolo en zo hoopt om dictatoriaal over gans België te kunnen dicteren na de democratie misbuikt te hebben zoals China doet en zelfs wil bereiken met Hong Kong en Taiwan!!! De extreem linkse partij die niet open en eerlijk is als PVDA maar rond de pot draait wat betreft hun werkelijk streven. Zich huichelend steeds beter humaan voorstellen dan ze als dictator strevers zijn door de media te manipuleren en in te spelen op gevoelsmatige zaken als het milieu waarbij ze zelfs de jeugd opfokkend misbruiken. En dat alles staat onze pers enz. toe!!!!!!!schande…………. Probleem is dat de meeste Vlamingen te lui zijn en niet de statuten leest waar de partij op gebaseerd is. Ze het vertikken te doorgronden waar De sjoemel extreem linkse partij “groen” echt naar streeft. En dan krijg je natuurlijk toestanden………..toestanden waar overigens het ganse Belgisch politiek bestel al decennia door doordrongen is waardoor ook de sjoemel extreem linkse partij kan gedijende. Waardoor dan een vicieuze cirkel ontstaan is dat de Vlamingen niet geïnteresseerd zijn in politiek omdat door de jaren heen gebleken is dat de politieke partijen allemaal liegen en bedriegen. Bv: cd&v NIEUW......ze Plaatsen de zeer bekende aan de macht om de Linkse vakbond gestuurde richting te vertegenwoordigen in de politiek. cd&v plaast een onbekende aan om de zelfstandigen... de boeren te vertegenwoordigen. Terwijl de linkse vakbonden enz. er al decennia alles aan doen om de zelfstandigen te vernietigen en vooral financieel te pluimen. cd&V toppunt van hypocrisie partij is dan verwonderd dat de mensen stellen.... wie gelooft die mensen nog. De burger er steeds alleen voorstaat en de partijen alleen streven naar en wat goed is voor de partij op zich. Dat er voor de bevolking bijzonder weinig gedaan word door de politieke partijen dan geld verkwisten om via omkoping maffia praktijken partij aanhang te verwerven. Met immense schuldenberg als gevolg waar niets tegenover staat als reserve. Dan spreken de politiek verbonden pers hier van de corruptie in Oostbloklanden enz. om de witte boord federale corruptie in dit land te verbergen…………. Ooooooh wat ben ik jaloers van Zwitserland en hun echt democratisch politiek systeem!!!!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 3 juni 2022 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 3 juni 2022 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Nah, er luistert toch niemand naar ze, het is bij ons geen Duitsland....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlamingen waren slechts boerkes voor de "hogere" !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is de enige manier om van die VLAAMSHATENDE GRONDWET AF TE KOMEN; PS. Hier en op andere forums te lezen geeft mij niet de indruk dat die Vlaamse eensgezindheid nog voor deze eeuw is. Laatst gewijzigd door TREBRON : 5 juni 2022 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |