![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Intussen lees ik in De Standaard, dat de Congolezen niet wakker liggen van excuses of spijtbetuigingen. Wel... de Belgen ook niet! Kunnen de heren politici zich écht niet met ACTUELE problemen gaan bezighouden? Me dunkt ligt er meer dan genoeg ander werk op de plank.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedere dag in het buitenland is een gewonnen dag zonder bijgaande onderlinge ruzies.... Die belangrijke dossiers liggen daar toch al een hele tijd , zo dringend kan dat dan dus niet meer zijn hé... En ze hebben toch al een akkoord bereikt waarin staat dat ze over niets akkoord geraken ,dus wordt het die beroemde lange baan , plaats genoeg om op te schuiven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus richt uw pijlen op Vlaams-Nationalisten die dit bezoek belangrijk vinden. Waarom vinden ze dat? Joost zal het weten.
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een voorbeeld dan maar... De Vlaamse schilderkunst in het Prado Verder 'leuks' Letterlijk | Herlees de speech van koning Filip in Kinshasa A screaming comes across the sky. Of de Congolezen er 'gelukkig' met zijn dat denk ik niet, want die wilden geld zien rollen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 juni 2022 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar was men al eerder met bezig maar...
Artikel de dato 2016 Overheid jaagt op schilderijen die 200 jaar geleden gestolen werden Een schuchtere poging? En op het terugwinnen van kunstschatten kunnen we nog een stap verder gaan volgens volgende. Kunstwerken geroofd door nazi’s in België nu in een online databank Je kan niet aan een nieuw hoofdstuk beginnen zonder het verleden ten volle te erkennen. Dat zullen er velen zijn die zich de vraag stellen: Moet er aan een nieuw hoofdstuk begonnen worden met Congo of gewoon schrappen die handel? Niet dat ik een groot fan ben van ons eigen Walenland maar zou men niet beter wat meer attentie gegeven hebben aan de ravage na de zondvloed aldaar?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 juni 2022 om 23:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Waarmee je alleen maar je kaduke hokjesdenken bewijst.
![]() |
#74 |
Staatssecretaris
|
![]() Als elk land 1 euro vraagt voor wat er in geschiedenis is misgelopen komt die zelfde euro terug bij ons aan.
Dus stop met deze kafka en ook dat knielen op voetbalvelden. Denk dat in jaren heen in die landen veel erger misdaden zijn gebeurd. Dat figuurlijk jakikkertje blijft nu nog knikken om de centen. Is een ras dat maar meer en meer vraag en wil. Dat onze koning een karnaval masker terug heeft gegeven, zegt genoeg over ons koningshuis en domme politiekers. Ze hebben beiden geen ruggegraat. Sluit dat af en kijk vooruit, anders moeten ook maar achter de daden en landen gaan van Karel de Grote. Ik heb niet gekozen voor die politiekers om daar tijd aan te verprutsen. Hou u bezig met wat uw eigen mensen nood aan hebben. Neen naar Congo de carnavalszot uithangen Laatst gewijzigd door Deo : 9 juni 2022 om 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 9 juni 2022 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat schandaal alleen is al genoeg om het europees lidmaatschap op te zeggen en die grenspaal te verzetten tot in Duinkerken waar hij hoort te staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat koopt Congo met de spijt van koning Filip?
Hoeveel zullen wij er in 'ons' land weer bij mogen verwachten zou een betere vraag geweest zijn?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 juni 2022 om 04:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.msn.com/nl-be/nieuws/pol...482a71398b8f7a
Georges-Louis Bouchez kan het niet laten een relletje op te stoken over Congolese kunst |
![]() |
![]() |