![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maw: het is altijd in het voordeel van de staat en/of de werkgever en in het nadeel van de werknemer, de werknemer is altijd het haasje. Wat de gulheid van de staat voor wie niet wil werken daarmee te maken heeft, zie ik niet zo direct...
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moesten we we nu eens echt beleid voeren rond tewerkstelling en dergelijke, dan konden we meer doen zonder de werkenden meer te laten betalen, simpel omdat we minder moeten uitkeren en meer belastingen binnenkrijgen. Niet meer, niet minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Het is toch overduidelijk dat ze een gat in de hand hebben en door WANBELEID SMIJTEN met het geld en meer uitgeven dan ze binnenkrijgen! ![]() En zo is het dan natuurlijk een put zonder bodem die wij godverdomme maar moeten vullen, wij krijgen dan nog Godsgeklaagd vaak de schuld van hun verspillingen! Die klojo's kun je nog 100 keer méér belastingen in hun pollen duwen, dan zullen ze nog altijd TEKORT komen. Het ligt maw niet aan de bedragen, de miljárden, die ze van ons krijgen door belastingen maar WAT ze ermee DOEN! Ze smijten ermee voor onnodige zaken en komen dan weer schooien want dan is er geen geld voor wat er dringend nodig is - meestal natuurlijk geld voor de bevolking zoals pensioenen, medische zorg etc... - en dan graaien ze weer in onze portemonnee! Ze krijgen 270 miljard euro maar delen 500 miljard euro uit...tja zo kan de rekening dan NOOIT kloppen, hé? ![]() Verplichte budgetbegeleiding hebben die paljassen nodig...en klopt de rekening niet? Dan moeten ze zelf maar bijpassen van hun eigen vette lonen. ![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de last van niet werkenden, die we al jaren meeslepen, kost handenvol geld. En ja, de top mag ook wat afslanken. Ik zie iedere maand wat ik zie in de dossiers i.v.m. leefloon en dergelijke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een nonsens-draad.
Ik zou ook elektriciteit kunnen aftappen van een stopcontact van de gemeenschappelijke delen. Dat zou dus diefstal zijn. En niet lang duren. Ik veronderstel dat op een camping er ook een fair use policy moet zijn. Zelfs in het geval er individuele meter zou zijn, want het zou wel straf zijn dat er zomaar ineens zoveel meer verbruikt kan worden op hun intern net.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
5 Campers op 1 lijn doen ongeveer hetzelfde in de vooravond, dus het zou niet mogen opvallen op het algemene net. dat er 3 van die slurpers op 1 lijn zitten, zal het snel gedaan zijn. En dat is wat de uitbaters willen vermijden, dat ze zelf werk gaan hebben met het terug aanzetten van zekeringen die achter slot zitten.
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk tappen ze geen electriciteit van electrische wagens af.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Figuren die met een dure wagen op een camping gaan staan vragen er gewoon om.
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bepaalde EVs rijden best niet naar een camping want ze hebben eigenlijk stroom genoeg om in hun eentje te camperen. Deze heeft zijn eigen ingebouwde keuken mee: https://www.youtube.com/watch?v=_i4ezh8pneI Laatst gewijzigd door Micele : 31 juli 2022 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Technisch gezien is het mogelijk, en het is en blijft diefstal.
Dat mensen stelen is van alle tijden, en moeilijk "uit te roeien". Maar de kat bij de melk zetten helpt de situatie niet.
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De uitbaters hebben nog steeds niet door dat steeds meer dingen elektrisch zijn. I.p.v. te zagen zoude ze beter oplossingen zoeken om meer stroom ter beschikking te stellen en deze te meten, zodat effectief verbruik betaalds wordt. Nu betaald ne occasionele bewoner net zoveel als iemand die praktisch constant op de camping woont. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kampeerders zelfs geen gevaarlijk gas moeten meenemen om te koken of zich te verwarmen in de caravans of mobilhomes. Om de drie dagen zich even verplaatsen naar de snellader van de camping om er een half uurtje energie te slurpen. Ik dacht dat ik zo al een filmpje van op yt gepost had van een Scandinaaf met zijn kia (ev6 geloof ik).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nog slimmer is de eerste dag al vol te laden aan een snellader in de buurt. Dan hoef je geen stroom meer van de camping. Een Sono Sion kan bvb tot 11 kW leveren, en laadt dan nog overdag bij via zijn eigen zonnecellen. Laatst gewijzigd door Micele : 1 augustus 2022 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zie die in staat om met hun EV naar de dichtsbijzijnde shell te rijden en te toeteren :gooi hem maar vol met electrieken petrol
![]() |
![]() |
#79 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Elke zomeravond zitten wij in pure angst de berichten van ontploffende gevaarlijk gas campings te volgen
![]() |
![]() |
#80 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En EV's en plug-in die ontploffen ......hoever vliegen de batterij deeltjes? |
|
![]() |
![]() |