![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dien eene die begon al s morgens en dan met zijn voituur de baan op, hoe ze die nooit gepakt hebben dat snap ik niet, gewoon altijd sjans gehad denk ik dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allee bij nen normale mens zijt ge dan knock out, maar die was zo gewend geraakt aan dien brol dat dat dus allemaal een beetje anders uitdraaide. Na een paar serieuze gesprekken met mijnheer doktoor, is dat toch wat veranderd, Ik raad het overigens ten strengste af, om dat zelf te gaan proberen, ik denk zelf niet dat ge die prutsen nog kunt krijgen in de normale handel. (en maar goed ook) Maar in de jaren 80 schreven ze dat dus voor als snoepgoed. (allee ja toch voor diegene met zware slaap problemen ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een alcoholist moet van ‘s ochtends drinken of kan niet functioneren. Die kan van de bibber nog geen koffie maken. Een verslaafde is iemand die een roes zoekt en het lam wilt leggen. Hoewel een alcoholist verslaafd is, worden niet alle verslaafden een alcoholist. De alcoholist zal 1 promille heel anders uiten dan een verslaafde of iemand die zich eens een keer in het weekend gaat binge drinken. Maar dat alcohol aan minderjarigen geserveerd mag worden en we volwassenen naar de zwarte markt dwingen, is er bij mij nooit in gegaan. Mijn leven zou zich heel anders ontwikkeld hebben als ik gewoon anders mocht zijn en dat plantje vrij van stigma mocht hebben. Ik blijf van de heilige overtuiging dat verslaafden nog altijd beter af zijn met cannabis dan alcohol. Het is enkel het sociale stigma dat vele naar alcohol leidt met alle gevolgen van doen.
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Proper water was zeer moeilijk te vinden. En van vuil water ga je dood. Dus maakten ze alcohol. Zelfs de kindjes dronken niks anders. En postbodes na hun ronde zaten meestal op cafés. Al de rest ook trouwens. De mannen van de vuilkarren zaten er ook iedere dag.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 12 augustus 2022 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt wel. Maar mannen drinken meestal uit frustratie omdat hun vrouw alleen maar neukt op haar verjaardag.
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Meer een soort tafelbier feitelijk.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 12 augustus 2022 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas later toen men begreep hoe ze moesten destilleren is men alcohol gaan stoken. Dat proces was ook al in de middeleeuwen bekend, maar natuurlijk had niet iedereen de middelen om dat te gaan doen. Bovendien vereist het wat kennis of ge drinkt u eigen dood. |
|
![]() |
![]() |