![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je mag dus kiezen tussen doodvallen of uitgesloten worden. Fraai. Het recht op keuze voor vaccinatie of niet bestaat dus niet. De afgunst zit 'm niet voor het tennis. ![]()
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn géén uitzonderingen voorzien voor tennis sterren. Leerde die man dan écht niets uit zijn expulsie uit Australië ? Denkt die echt nog altijd dat hij boven de wet staat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen die naar de US reist moet voldoen aan de vaccinatie regels. Een tennisser staat niet boven de wet. Djocovic heeft het absolute recht zich niet te laten vaccineren maar dan komt hij er niet in. Als hij zijn harde kop wil doorwerken moet hij ook de gevolgen dragen.
Niemand wordt verplicht naar de US te reizen maar als je het doet moet je zoals iedereen gevaccineerd zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet waar antivaxxers voor pleiten. Ik weet wel waar normaal denkende mensen voor pleiten en dat is niet voor een tweedeling in de maatschappij tussen uber en untermenschen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hypocrieten.
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus tegen de tweedeling - verdeel en heers - in de maatschappij. Gelijke rechten, gevaccineerd of niet, maar vaxxers willen dat niet.
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In alle landen ter wereld moet men de regels van dat land volgen of ge blijft thuis. Of die regels u aanstaan of niet doet niets terzake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dan hoop ik dat er atleten zijn die Novak steunen en ook afhaken dan kan us open opdoeken. Want dit gaat en ging nooit over gezondheid (dan zou het nog enigszins te begrijpen zijn maar intussen is wel duidelijk dat er risico's voor de gezondheid en zelfs op overlijden zijn) maar over dwang en controle, dictatoriale controle door de staat...en ze beweren dan allemaal vrije democratieën te zijn...bespottelijke hypocrisie dat ze zelf bekennen door de nutteloze dwangregels te blijven aanhouden om nog steeds ongevaccineerden te willen dwingen tot onnodige en potentieel schadelijke vaccinatie want dat is de enige reden dat Novak en ongevaccineerden gediscrimineerd worden door niet binnen te mogen in de vs.
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel nu dat men zou zeggen dat alle voetbalspelers die aan het WK deelnemen, tot de islam moeten bekeerd worden en besneden zijn. Jij zou dat ook normaal vinden, en zeggen: "wel, als je je internationale voetbal carriere wil voltrekken, mijn beste Hazard, dan moet je je maar laten besnijden he" Want dit is exact hetzelfde: het is gewoon een waanzinnig religieus symbool geworden, nu nog een vaccinatie bewijs vragen voor een totaal niet-werkend vaccin. Daar waar het eerst gewoon overheidspropaganda was dat die vaccins nodig waren die tegengesproken werd door "amateurs" is dat ondertussen langs alle kanten wetenschappelijk bevestigd. Het is nu overduidelijk dat het een VERKEERD IDEE WAS om zich te vaccineren beneden een zekere leeftijd, en in elk geval heeft het nut daar voor iedereen nu opgehouden. Kortom, wat beweerd werd, is ondertussen wetenschappelijk gestaafd: Djokovic had gelijk, en alle spelers die zich lieten vaccineren waren misleid. Zoveel is ondertussen zeker. In tegenstelling tot sommigen hier, is het helemaal zo geen ramp voor die misleiden, maar ze waren gewoon slachtoffer van kwakzalverij, meer niet. Daar waar de juiste houding zou zijn van zich te VERONTSCHULDIGEN en Djokovic als gelijk-hebbende te feliciteren, blijft men religieus de kwakzalverij-dwingelandij nalopen. Dat vind je toch enkel maar in doorgedraaide totalitaire bananenrepublieken zou ik denken. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 augustus 2022 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
———— Categories of noncitizen nonimmigrants that meet the criteria for an exception under the Proclamation and CDC’s Amended Order include: - Persons on diplomatic or official foreign government travel - Children under 18 years of age - Persons with documented medical contraindications to receiving a COVID-19 vaccine - Participants in certain COVID-19 vaccine trials - Persons issued a humanitarian or emergency exception - Persons with valid visas [excluding B-1 (business) or B-2 (tourism) visas] who are citizens of a foreign country with limited COVID-19 vaccine availability (See list for updates effective June 28, 2022) - Members of the U.S. Armed Forces or their spouses or children (under 18 years of age) Sea crew members traveling with to a C-1 and D nonimmigrant visa - Persons whose entry would be in the national interest, as determined by the Secretary of State, Secretary of Transportation, or Secretary of Homeland Security (or their designees) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij maakt wel een kans als hij ze voor de rechter wil sleuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Deze wet dient namelijk geen doel voor het publiek, en is een inbreuk op het behoud van lichamelijke integriteit. Iets dat in de grondwet van veel landen is opgenomen. Maar de pro vax dwazen proberen de situatie te kantelen alsof iemand die zijn grondwettelijk recht, het behoud van lichamelijke integriteit opeist, speciale privileges vraagt en eigenlijk arrogant is. Het is laag, manipulatief en misleidend. Enkel domme mensen volgen die redenering.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 26 augustus 2022 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En als de rest van de spelers enige ruggengraat hadden, zouden ze zich ook terugtrekken uit het tornooi. Een boycot tegen de staat op basis van discriminatie tegen spelers. Maar dat doen ze niet. Nadal's zege op de Australian Open was pure competitievervalsing.
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat een niveau.
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- vaccineren of niet is je vrije keuze. Je bepaalt zelf je lot. - etniciteit (als dat al bestaat) kies je niet.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 26 augustus 2022 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Deze inspuiting wordt ten onrechte vaccinatie genoemd, is wetenschappelijk aantoonbaar onveilig, en dient geen enkel publiekelijk doel. Ze dient afgeschaft te worden, niet verplicht. Het is echt niet moeilijk om te begrijpen waarom de regels illegaal zijn, en pure chantage vormen. Ik denk dat je het zelf ook begrijpt, maar dat je het opzettelijk negeert omdat het in jouw kraam past.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 26 augustus 2022 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |