![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan van pas komen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echte vlaamse toiletten ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog één.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pis en vrienden mogen niet vergeten worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien ook een deftige oplossing:
Hogedrukreiniger in uw hol rammen , en .... proper is uw voor !! ![]() ![]() No more ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 26 september 2022 om 23:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kuist U gat met Brio ! Gebruik geen javel, Dat stinkt te fél ! En met den overschot, van de schuim, wordt ons moeder, helemaal bruin ! Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 29 september 2022 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haha,als we indertijd bij den troep "buiten moesten spelen" wisten we het wel hoor.....zelf zeker een rolletje WC-papier mee in de rugzak .
Om een of andere redenen was den ABL anno eighties daar niet op voorzien.Want mocht plotsklaps 100 man droog gras nodig hebben na het nuttigen van de bonen in tomatensaus,onvoldoende gewarmd op dat Esbit vuurdingske,dan kon er later wel eens een probleem zijn om nog genoeg camouflagemateriaal te vinden voor op de helm en zo... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 29 september 2022 om 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gevonden op het net...
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu nog in't toilet ....
Gegarandeerd zelfs !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 1 oktober 2022 om 21:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WC papier is veel te duur veegt u gat dan maar aan de muur.
-_-
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is zoals die Flair artikels.
"En toen hadden we stomende seks in de douche. Al mijn zintuigen werden geprikkeld." En toen kakte ik er 3 kilo uit, dat luchtte op. Wat is het verschil? De geneugten van het leven. Dat is de aller intiemste expressie, seks. Een toiletbezoek is voor barbaren. Ach zo...
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In de tropen gebruik je een stukske bananenblad om uw poep af te kuisen. Ik zwaans ni, echtentechtig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() (klikken om te vergroten soms) De tekst: Toen poepen schijten werd, was er een hoop ellende. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 oktober 2022 om 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=ygSx...Deftones-Topic
Sextape Hier, die kan zingen. De meeste brullen. Wat is er voor die wijven? Britney. Die kan liggen, ja. Als ze ooit opstaat lijkt me het een wonder. Neen, ze heeft ooit een vuist geproefd. Toen ze opstond zeker. Blijf liggen. Dat is de wijven natuur. Er zit niets in. Blijf maar gewoon liggen. Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 3 november 2022 om 00:48. |
![]() |
![]() |