Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 september 2022, 08:29   #61
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Hoe kan je nu een geplande keuze maken voor iets dat niet rooskleurig is, en voor vele slapeloze nachten en de mogelijkheid om compleet overspannen te geraken zorgt ?
Cfr. Het Verzet.
Oud 27 september 2022, 08:40   #62
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Cfr. Het Verzet.
Inderdaad.
Meer dan een afspraak "vanaf nu stoppen we met de pil en we zien wel of het lukt", was er niet nodig.

Citaat:
Globaal gezien is het wel zo dat de "minder ontwikkelden" zich het meeste voortplanten, wat wellicht ook verklaart waarom het intelligentieniveau van de mensheid daalt aangezien dit erfelijk is.

Om je voor te planten heb je dan ook geen skills nodig, moeder natuur regelt dat automatisch.
Tot zover dan ook het evolutionair voordeel van intelligentie.

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 27 september 2022 om 08:47.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2022, 08:55   #63
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
troost u nieuwnoors, volgens blue sky ben ik dan ook zo'n domme trut
Ik heb nergens gezegd dat u dom bent, noch dat u een trut bent.

Maar dit is wel typerend voor hoe gevoelige het heilige huisje omtrent kinderen is en hoe hevig mensen erop reageren. De rede is vaak ver te zoeken zoals bij deze.

Citaat:
t
ik heb er 4. En als de natuur een beetje had meegewild had ik er 6 gehad. Er zit 15 jaar tussen mijn oudste en mijn jongste.
Er is de kinderwens, jedoch buiten het IK verhaal met de kinderwens zou je toch ook verwachten dat er een maatschappelijke verantwoordelijkheid zou moeten zijn. Zes kinderen lijkt me in dat opzicht wat teveel aangezien we nu reeds in een overbevolkte wereld leven die de bron is van zowat alle problemen.

Bij mensen die verstandelijk niet bijzonder ontwikkeld zijn, van de wereld niet weten of bijzonder egoïstisch zijn speelt dat natuurlijk allemaal geen rol.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/g69234306
Oud 27 september 2022, 09:51   #64
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Er zijn nog niet genoeg mensen op deze planeet om uw verantwoordelijkheden te nemen?
oei sorry, had ik eerst toestemming moeten vragen? Ik zou denken dat ge het zou staan toejuichen, 4 extra blanke blauwogigen die het blanke ras gaan verderzetten... ge zout me godverdomme een standbeeld moeten geven
Oud 27 september 2022, 10:02   #65
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
oei sorry, had ik eerst toestemming moeten vragen? Ik zou denken dat ge het zou staan toejuichen, 4 extra blanke blauwogigen die het blanke ras gaan verderzetten... ge zout me godverdomme een standbeeld moeten geven
Toestemming? Neen, absoluut niet, je maakt er zoveel je wil.

Blauwogige witte? Had je niet beter halve negertjes gemaakt om woke te zijn?

Maar mag ik het persoonlijk al dan niet verstandig vinden hoeveel iemand er op de wereld zet?
Kijk het eens optellen...:
https://www.worldometers.info/world-population/
Oud 27 september 2022, 13:08   #66
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Globaal gezien is het wel zo dat de "minder ontwikkelden" zich het meeste voortplanten, wat wellicht ook verklaart waarom het intelligentieniveau van de mensheid daalt aangezien dit erfelijk is.

Om je voor te planten heb je dan ook geen skills nodig, moeder natuur regelt dat automatisch.
Maar dat is dan ook de fundamentele reden waarom het voor intelligente mensen noodzakelijk is om de minder intelligente en vooral, hun kinderen, af te maken he. Onze maatschappij, met zijn "sociale" en zijn UNIVERSELE mensenrechten, gaat totaal de verkeerde kant op. Mensenrechten zijn goed, maar enkel voor eigen intelligent volk.

Zoals je zegt, Moeder Natuur maakt dat kwasten zich kunnen voortplanten en masse. Maar ze zegt ook dat die kwasten gemakkelijker af te maken zijn. En DAAR komen we idioot tussen met onze "mensenrechten".

Laatst gewijzigd door patrickve : 27 september 2022 om 13:09.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2022, 14:36   #67
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar dat is dan ook de fundamentele reden waarom het voor intelligente mensen noodzakelijk is om de minder intelligente en vooral, hun kinderen, af te maken he. Onze maatschappij, met zijn "sociale" en zijn UNIVERSELE mensenrechten, gaat totaal de verkeerde kant op. Mensenrechten zijn goed, maar enkel voor eigen intelligent volk.

Zoals je zegt, Moeder Natuur maakt dat kwasten zich kunnen voortplanten en masse. Maar ze zegt ook dat die kwasten gemakkelijker af te maken zijn. En DAAR komen we idioot tussen met onze "mensenrechten".
als ge dan preventief wil werken en alles met een IQ minder dan X zou willen laten steriliseren bekijken ze u of ge een Nazi bent. terwijl je gewoon de natuurlijke selectie een handje wilt helpen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2022, 15:07   #68
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
als ge dan preventief wil werken en alles met een IQ minder dan X zou willen laten steriliseren bekijken ze u of ge een Nazi bent. terwijl je gewoon de natuurlijke selectie een handje wilt helpen.
Ah, natuurlijke selectie zorgt ook voor lagere IQ's. Door de grote hersenen van tegenwoordig moet 50% al met een keizersnede bevallen, natuurlijke selectie zou die groep al direct uitgeschakeld hebben.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2022, 15:25   #69
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel, dat is doorgaans de wil van de vrouw die een biologische kinderwens heeft. Mannen hebben dat niet en het is doorgaans of kinderen of de deur, wat ook een logische keuze is vanuit het standpunt van de vrouw.

Veel man-watjes schikken zich daar dan ook naar.
Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n onzin gelezen als hetgeen u hier verkondigt!

Hoezo is het de wil van de vrouw die een kinderwens heeft en dat mannen dat niet zouden hebben? En dan beweren dat het doorgaans voor mannen "de kinderen of de deur" is??

Sorry, zulke mannen ken ik niet in mijn omgeving. Gelukkig! Noch in mijn familie, noch in mijn kennissen/ vriendenkring heb ik nog nooit zulke man ontmoet. Mijn kinderen waren héél gewenst zowel door mijnen Albeir als door mij!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2022, 15:26   #70
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Uw eigen niet als maatstaf van alle mannen nemen aub.
Ik had een beredeneerde kinderwens, zodoende ben ik er pas op mijn dertigste aan begonnen toen de inkomsten stabiel waren en het gefeest en gefuif toch achter de rug waren.
Goed gezegd!
Oud 27 september 2022, 16:20   #71
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge moet daar altijd mee oppassen, met "de natuur een handje helpen", want soms doet de natuur ander dinges dan wat ge wilde "helpen".

Maar ge moet de natuur niet tegenwerken. Ge moet dinges laten gebeuren die beter gebeuren he...
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2022, 23:03   #72
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=GbfeH6Q8PzY

Till Lindemann heeft ook zo zijn mening, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2022, 08:48   #73
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Het is meer dan dat, men faciliteert net dat de "minder bedeelden" zich gaan voortplanten door allerhande financiële voordelen en hulp. Kinderbijslag, verhoogde kinderbijslag, sociaal tarief, belastingvoordeel, korting hier, korting daar, geboortepremies, enz.

Dat is ook de reden waardoor zaken als onderstaande kunnen;

https://www.nieuwsblad.be/cnt/g69234306

Citaat:
De kinderbijslag en de werkloosheidsuitkeringen van Serge en zijn vrouwen brengen maandelijks zo'n 9.000 euro in het laatje...
Oud 28 september 2022, 08:55   #74
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat hoeft niet het geval te zijn, bovendien zijn ook de inzichten van andere personen die verstandelijk misschien wat minder ontwikkeld zijn, ook wel interessant om te horen.

Hou je ook rekening met bastaardkindjes die verwekt zijn door intelligentere mensen, bij minder intelligente moeders of bij minder sociaal-bevoordeelde moeders?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2022, 08:57   #75
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik vermoed ten stelligste dat de kinderwens bij de mannen heel anders ligt dan bij vrouwen.
Minder direct, bijvoorbeeld.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 28 september 2022, 08:58   #76
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Hou je ook rekening met bastaardkindjes die verwekt zijn door intelligentere mensen, bij minder intelligente moeders of bij minder sociaal-bevoordeelde moeders?
Wilt ge ons iets persoonlijk komen vertellen, Schoof?
TIP: schrijf het in de roddeldraad.
Oud 28 september 2022, 09:09   #77
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=GbfeH6Q8PzY

Till Lindemann heeft ook zo zijn mening, ...
mijne maat!
Oud 28 september 2022, 10:18   #78
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Wilt ge ons iets persoonlijk komen vertellen, Schoof?
TIP: schrijf het in de roddeldraad.
Per grote uitzondering, voor één keer, niet dus.

Oud 28 september 2022, 10:43   #79
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik vermoed ten stelligste dat de kinderwens bij de mannen heel anders ligt dan bij vrouwen.
Minder direct, bijvoorbeeld.
Dat is ook logische gezien de moeder het kind gedurende 9 maanden draagt en het ook ter wereld brengt. Dat zorgt automatisch voor een specifieke band en voeling.
Oud 28 september 2022, 12:47   #80
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Wat maakt de mens meer dan de rest van de zoogdieren? Geworpen
Wat de mens anders (en niet MEER) maakt dan andere zoogdieren; ze zijn in staat om op een beschaafde manier met hun medemens te communiceren.
Spijtig dat 'de mens' hiervan geen gebruikt maakt, zoals ik constant lees op sociale media.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be