![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Cfr. Het Verzet.
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad.
Meer dan een afspraak "vanaf nu stoppen we met de pil en we zien wel of het lukt", was er niet nodig. Citaat:
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 27 september 2022 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar dit is wel typerend voor hoe gevoelige het heilige huisje omtrent kinderen is en hoe hevig mensen erop reageren. De rede is vaak ver te zoeken zoals bij deze. Citaat:
Bij mensen die verstandelijk niet bijzonder ontwikkeld zijn, van de wereld niet weten of bijzonder egoïstisch zijn speelt dat natuurlijk allemaal geen rol. https://www.nieuwsblad.be/cnt/g69234306
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() oei sorry, had ik eerst toestemming moeten vragen? Ik zou denken dat ge het zou staan toejuichen, 4 extra blanke blauwogigen die het blanke ras gaan verderzetten... ge zout me godverdomme een standbeeld moeten geven
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blauwogige witte? Had je niet beter halve negertjes gemaakt om woke te zijn? Maar mag ik het persoonlijk al dan niet verstandig vinden hoeveel iemand er op de wereld zet? Kijk het eens optellen...: https://www.worldometers.info/world-population/
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals je zegt, Moeder Natuur maakt dat kwasten zich kunnen voortplanten en masse. Maar ze zegt ook dat die kwasten gemakkelijker af te maken zijn. En DAAR komen we idioot tussen met onze "mensenrechten". Laatst gewijzigd door patrickve : 27 september 2022 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, natuurlijke selectie zorgt ook voor lagere IQ's. Door de grote hersenen van tegenwoordig moet 50% al met een keizersnede bevallen, natuurlijke selectie zou die groep al direct uitgeschakeld hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoezo is het de wil van de vrouw die een kinderwens heeft en dat mannen dat niet zouden hebben? En dan beweren dat het doorgaans voor mannen "de kinderen of de deur" is?? Sorry, zulke mannen ken ik niet in mijn omgeving. Gelukkig! Noch in mijn familie, noch in mijn kennissen/ vriendenkring heb ik nog nooit zulke man ontmoet. Mijn kinderen waren héél gewenst zowel door mijnen Albeir als door mij! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ge moet de natuur niet tegenwerken. Ge moet dinges laten gebeuren die beter gebeuren he... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is ook de reden waardoor zaken als onderstaande kunnen; https://www.nieuwsblad.be/cnt/g69234306 Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed ten stelligste dat de kinderwens bij de mannen heel anders ligt dan bij vrouwen.
Minder direct, bijvoorbeeld.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
TIP: schrijf het in de roddeldraad.
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Per grote uitzondering, voor één keer, niet dus.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is ook logische gezien de moeder het kind gedurende 9 maanden draagt en het ook ter wereld brengt. Dat zorgt automatisch voor een specifieke band en voeling.
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig dat 'de mens' hiervan geen gebruikt maakt, zoals ik constant lees op sociale media. |
|
![]() |
![]() |