![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wilde je besparen dat ik nog eens quote hoe je het AEL beschouwt als de beslissende instantie in het Midden-Oosten...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 26 december 2004 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En als ik dezelfde praat en zever hoor van Groen!en en AELers over de vernietiging van de staat Israël, dan is de conclusie duidelijk: men wil daar een andere genocide bereiken. In Europa hebben Tjechie en Slovakije na decennia zich gesplits; Joegoslavië kent iedereen ook nog, enz... Wat willen die "eenstaatsLösungen" dan wel? Dat daarna al de joden vervolgd en uitgemoord worden zoals christenen in Libanon (daar door dezelfde palestijnen vanaf 1970), zoals de christenen in Zuid-Soedan (21 jaar) of de niet-arabieren in Darfour (al 2 jaar) of de Chaldeeërs in Irak, enz... en als ze dan zullen moeten afhankelijk zijn van de VN (voor de Pallies zijn er wel 25.000 medewerkers in de UNRWA en reeds miljarden dollars verkwist) die deze genocides maar gerust laat verder gaan (zonder even Rwanda te vergeten). Wel dan merci! Een tweestaten oplossing is de enige oplossing want éénstaatoplossing = vernietiging van de staat en haar volk op zeer korte termijn. Dus wie éénstaat predikt weet wel waarvoor hij predikt als men die andere "voorbeelden" eens analyseert! Nu wat duidelijker waar die ECHT op uit zijn?
Laatst gewijzigd door nadine : 26 december 2004 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat de éénstaatgedachte op antisemitisme is gebaseerd. Het is een rare neiging van de linkerzijde om alles in één staat te willen gieten. Het is evenzeer een rare neiging van u om overal gemene jodenhaters te zien. Het is door dat soort gedrag dat straks niemand nog zal opkijken als er weer iemand 'antisemiet' roept.
Dat AEL racistisch is, dat weet ik reeds lang... vraag is waarom je Oxfam en AEL linkt. Derhalve mag u me nog steeds antwoorden op mijn opmerking in die andere thread alwaar je het AEL naar voren schuift als de beslissende machthebbers in het Midden-Oosten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2. hier heb je er een van (te vinden langs google oxfam+AEL) http://www.ptb.be/scripts/article.ph...SBB&obid=13843 Dyab Abou Jahjah (Arabisch Europese Liga - AEL) Tijl Declercq (Vlaams Palestina Komitee) 3. mag daar niet meer op reageren van boer_bavo ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is me wat magertjes... Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb maar ééntje gevonden, maar zoek zelf eens naar AEL en oxfam en dan zie je dat ze dat te samen opriepen voor de betogingen waarbij al die ruiten sneuvelden enz... Never, Jamais, Nooit heeft Oxfam daar ooit afstand van genomen: "Sie haben es nicht gewust" en de groene flamingant die beweert van wel zit nu al meer dan 48 iets te zoeken dat niet bestaat. En dat "magertjes", alleen dat is er AL TE VEEL AAN! Nog wat meer over Oxfam is hier: http://www.ngo-monitor.org/editions/v1n11/v1n11-3.htm en hun vroegere fuhrer: http://www.ngo-monitor.org/editions/v2n11/v2n11-5.htm
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Misschien moet ik wat links van de webbies van de KKK bijeen zoeken om jou te bewijzen dat zwarten geen mensen zijn ?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 26 december 2004 om 20:02. |
||||||
![]() |
![]() |