![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
HOEVEEL wil je er opvangen?
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil er dus niet teveel opvangen. En wat meer is: met de kost van de opvang van één hier bij ons, kan je in het buurland van betrokkene, er waarschijnlijk iets van 50 opvangen. Want ik wil er wel voor bijdragen. Ik ben tot meer solidariteit te bewegen voor die mensen, dan voor eigen volk dat de sociale zekerheid oplicht, of organiseert om het te kunnen oplichten (zoals de sossen en de groensels met hun eeuwigdurende dop).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
a) een legale binnenkomer heeft de nodige papieren. Voor heel wat landen is dat inbegrepen een visum. b) zijn die wettelijke voorwaarden streng genoeg? Dat weet ik zo niet. Maar ze moeten wel degelijk streng zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elk jaar komt er hier het aantal bewoners equivalent van een middelgrote stad aangespoeld. Is dat houdbaar volgens u?
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 16 oktober 2022 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zou het kunnen die allemaal beweren dat ze homo zijn ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 oktober 2022 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Duitsland gaat men nog een stapje verder, goed zot maar dat was al algemeen geweten. Duitse inwoners gevraagd om woonruimte beschikbaar te stellen voor asielzoekers Hebben die mensen gevraagd dat die allemaal naar daar zouden komen, ik denk het niet. (ach ja die schaffen het de Duitsers) Hebben de meeste mensen een boodschap aan de wildkweek dat die opgezet hebben met dank voor het geld dat men stuurde? Dan zeggen sommigen dat zij moeten vluchten voor oorlog... er zijn landen waar sommigen vandaan komen waar juist niets aan de hand is of zij hebben zelf wat uitgestoken en het snel op een vluchten moeten zetten omdat de straffen daar pijnlijker liggen dan in de EU. En ik stel mij nog steeds de vraag: Mochten wij zelf in de problemen geraken en in extremis 'ons eigen half overgenomen' land moeten ontvluchten of wij overal ook zo welgekomen zullen zijn. Ok, nog een glaasje azijn dan maar... ![]() Op het water, de bootjes... eerste hulp geven en dan verplichten om terug te varen vanwaar zij gekomen zijn... slimme zet of te dramatisch weer?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 oktober 2022 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en te leren nadenken. In afwachting, met evenveel respect, maar iets minder geduld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al de loosers die over elkaars schouder kruipen vormen inderdaad een meerderheid...
Wat waren weer de percentages behaald door de NVA en het VB ? Hoe de Vlamingen zichzelf toch de nek laten omdraaien... |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch begrijp ik zijn vraag omdat:
Gisteren op de Zevende dag sprak men van iedere maand enkele duizenden plaatsen extra te voorzien. Sorry, maar dat kunnen wij echt niet aan. Volgens mij zitten we nu al over de limiet die wij aankunnen. Het spreidingsplan in Europa werkt dus ook niet, enerzijds omdat bepaalde landen te weinig aanbieden en anderzijds omdat, eens asielzoekers erkend zijn, zij zich vrij mogen verplaatsen binnen Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pakt van al die "minderjarigen" eens een botscan.
Hoeveel van die 18 jarigen zijn er eigenlijk in de dertig denkt ge ? Volgens mij kan je dan al 75 % van de minderjarigen schrappen. Probleem opgelost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Elke regering moet zorgen voor hun eigen bevolking. Zijn de regeringen van die asielzoekers dan misschien niet verantwoordelijk voor hun eigen bevolking????? ![]() Zelfs voor oorlogen die gevoerd worden en dat hun onderdanen daarvoor vluchten zijn hun politiekers en regeringen verantwoordelijk. ZIJ moeten ervoor zorgen dat hun bevolking een beter leven krijgt, dat moeten wij niet doen en zeker niet ten koste van onze eigen welvaart waarvoor wij ook werken! Waarom zouden wij dan wel de halve wereld moeten opvangen en, godsgeklaagd, ook nog voor opvang in hun eigen regio zorgen en daar zelfs nog voor betalen?!! ![]() Om solidair te zijn en te "helpen" terwijl hun eigen regering dat weigert?! Ja, dag onnozele jan! De vraag is dus NIET onze opvang, spreidingsplan, asiel...blablabla...maar waarom HUN regeringen hun eigen bevolking niet helpt, opvangt, voor vrede zorgt en een beter leven geeft in EIGEN LAND. Want dat is niet ONZE verantwoordelijkheid! ![]()
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat voor nut heeft dat? Die meerderjarigen krijg je hier ook niet meer weg.
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, verder dan "een bevel om binnen de dertig dagen het grondgebied te verlaten" geraken ze niet.
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het probleem is dat hij zaagt. De draad gaat over buiten slapen. Ik hoop dat in de republiek Vlaanderen nooit iemand tegen zijn goesting buiten zal moeten slapen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 17 oktober 2022 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, politieke ongeletterdheid is geen excuus hé. Dan hebben ze het zeker gewild.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gepensioeneerd ambtenaar mijn voeten, de nieuwe messiah... All Hail Schoof. (en zijn kloten)
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien eens wakker worden?
![]() |