Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 januari 2005, 19:26   #61
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb nog nooit in heel mijn leven zo'n onzin gelezen, iedereen kan zo'n artikeltje schrijven is net zoals de Turken halsstarrig beweren dat er geen Armeense genocide is gebeurd terwijl er genoeg getuigen van buitenaf waren o.a. journalisten.
ER is geen gebocide op de Armeniërs geweest wel een deportatie en daar voor moet er een excuses worden aangeboden.
http://www.armenie.nl/

OP de joden is er wel een genocide geweest en daarvoor zijn er genoeg bewijzen.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2005, 19:36   #62
Belgijka
Vreemdeling

Belgijka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
ER is geen gebocide op de Armeniërs geweest wel een deportatie en daar voor moet er een excuses worden aangeboden.
http://www.armenie.nl/

OP de joden is er wel een genocide geweest en daarvoor zijn er genoeg bewijzen.
Ojej die is weer goed. Sorry maar wat de andere kant schrijft klinkt veel aannemelijker. Die site is gewoon hilarisch 'spioneren' en 'deporteren' dat is nu precies hoe de Duitsers de holocaust zouden omschrijven Maar ik kan je best wel verstaan dat je liever hoort dat ie niet is gebeurd. En ja een deportatie is er ook gebeurd ja ....naar de woestijn dat vergeten ze er even bij te zeggen zeker??
Oud 6 januari 2005, 19:57   #63
wolvin
Banneling

wolvin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belgijka
Wat doet dat over die holocaust hier?
Ik heb nog nooit in heel mijn leven zo'n onzin gelezen, iedereen kan zo'n artikeltje schrijven is net zoals de Turken halsstarrig beweren dat er geen Armeense genocide is gebeurd terwijl er genoeg getuigen van buitenaf waren o.a. journalisten.
Neem eens even een kijkje in die concentratiekampen wedden dat je er nog niet eens geweest bent??? Bewijzen genoeg, de lucht hangt er ng vol van. In Oswiecim (of wat die Hitlerfanaten hier kennen als Auschwitz) zijn idd niet veel mensen vergast omdat het daar veel te klein was en oorspronkelijk niet bedoeld voor vergassing. Later hebben ze dan birkenau bijgebouwd en als je er geweest bent merk je het verschil tussen die 2. In Oswiecim staan bakstenen gebouwen, de bedden zijn oncomfortabel, maar vallen nog mee. De gaskamer staat er overigens nog wel daar. Maar Birkenau is kilometers groot, de gebouwen waar de mensen in ondergebracht werden waren enkel gemaakt uit hout zonder vloer of wat dan ook. De wind waaide er zo doorheen, als het regende zaten de mensen tot hun knieën in de modder. Weliswaar hebben die domme Duitsers alles opgeblazen om later te kunnen beweren dat de holocaust er natuurlijk helemaal niet geweest was (ja waarom zouden ze anders zoveel moeite doen om een heel kamp opgeblazen te krijgen???) tevergeefs natuurlijk want ze zijn nu volop bezig met de restauratie en als die klaar is zal wel blijken wie hier gelijk heeft. Birkenau is puur gebouwd om mensen in om te brengen, niet alleen door vergassing, maar ook door koude en ontbering en natuurlijk vergassing, ik heb dit niet van Joden gehoord, maar van Polen, mensen die ook niet zo nauw bevriend zijn met de Joden en zelf ken ik ook heel wat mensen wiens opa of oma omgebracht werd in Auschwitz of Birkenau. Als er geen 6miljoen joden zijn omgebracht, waar zijn ze dan allemaal naartoe????? Opgelost??? hocus pocus weet ik veel??? Wat ik weet is dat er in polen alleen veel meer dan 1,5miljoen joden woonden. Daarenboven zijn niet alleen de Joden van Polen daar vergast maar ook van heel wat andere landen + tel daar dan ng eens de Russen, Polen, Zigeuners, homo's, gehandicapten en degenen die zich tegen het regime verzetten bij. Je gaat me niet kunnen wijsmaken dat je dan niet aan 6miljoen komt.
Ga keer naar Oswiecim en ga daar die onzin verkondigen ze sluiten je op in een kruipkot peis ik.
Kan jij je onzin staven met concrete en onweerlegbare bewijzen?

*knip*

Revisionisme & Negationisme. Bij wet verboden.

mvg,
Arnold.

Laatst gewijzigd door Arnold : 7 januari 2005 om 22:06.
wolvin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2005, 23:05   #64
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die garantie heb je bij de Belgen ook niet.
Ja een migratiestop die 30jaar oud is en waar ik tot nu toe niets van gemerkt heb. Wat mij betreft zijn hier geen duidelijke regels rond, hoe kan men anders mensen die hier al 7jaar wonen terugsturen??? En dat is heus niet het enige geval op dit moment verblijven er tonnen vreemdelingen met een tijdelijke verblijfsvergunning (die hier ondertussen al jaren wonen en de taal perfect machtig zijn), maar hier niet legaal mogen werken, niet met de auto mogen rijden (want ze mogen geen verzekering afsluiten) en bepaalde plaatsen zelfs niet binnenmogen en dat allemaal omdat de Belgische wetgeving zo mank loopt. Men zou veel sneller moeten beslissen of men iemand hier laat of niet, maakt niet uit of er een migratiestop is, die wordt toch niet nageleefd. Maar als men al zo dom is om de zaak 7jaar te laten aanslepen, dan moet men ze maar laten blijven ook, vooral als ze volledig geintegreerd zijn.
Ik denk dat die beslissing snel kan vallen.
Alleen wordt de beslissing niet altijd aanvaardt en wordt ons rechtssysteem misbruikt om de procedure te rekken.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2005, 23:08   #65
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolvin

GEEN BEWIJZEN VOOR SYSTEMATISCHE MOORD OP JODEN

Nog eentje die denkt het warm water te hebben uitgevonden. Trek een nummertje en sluit aan achteraan de rij. Hebben jullie een beurtrol afgesproken of zo ?
Oud 7 januari 2005, 00:01   #66
Belgijka
Vreemdeling

Standaard

hahaha wolvin dit is gewoon te grappig noem jij idiote praat van een extreemrechtse site concreet en onweerlegbaar bewijs??? Ik heb getuigenissen, ik ben in concentratiekampen geweest, kan jij hetzelfde zeggen? Iedereen kan zo'n onzin op het net plaatsen.....daarom is het nog geen bewijs.
Oud 7 januari 2005, 00:05   #67
Belgijka
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Ik denk dat die beslissing snel kan vallen.
Alleen wordt de beslissing niet altijd aanvaardt en wordt ons rechtssysteem misbruikt om de procedure te rekken.
Dan hoop ik dat ze er werk van gaan maken, hoe sneller die beslissing valt des te beter als het dan toch moet, hoewel ik al bij al toch opteer voor aanpassen=blijven en natuurlijk geen problemen veroorzaken of crimineel verleden hebben.
Oud 7 januari 2005, 00:54   #68
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan hoop ik dat ze er werk van gaan maken, hoe sneller die beslissing valt des te beter als het dan toch moet, hoewel ik al bij al toch opteer voor aanpassen=blijven en natuurlijk geen problemen veroorzaken of crimineel verleden hebben.
Daar ben ik het met u eens, behalve het laatste.
Dat komt immers neer op vrije immigratie.
Dat kan alleen binnen de EU.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2005, 21:26   #69
Whitestorm
Banneling

Whitestorm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hahaha wolvin dit is gewoon te grappig noem jij idiote praat van een extreemrechtse site concreet en onweerlegbaar bewijs??? Ik heb getuigenissen, ik ben in concentratiekampen geweest, kan jij hetzelfde zeggen? Iedereen kan zo'n onzin op het net plaatsen.....daarom is het nog geen bewijs.
*knip*
gelieve je posts strikt aan het wettelijke toegelaten te houden

Laatst gewijzigd door Sade : 8 januari 2005 om 00:50.
Whitestorm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2005, 21:39   #70
myrdjinn
Burgemeester

myrdjinn's schermafbeelding

Standaard

-er is geen holocaust geweest
-de jood is vals
-arabieren zijn vuil
-het blanke ras is het hoogste ras
-hitler is de grootste ooit
-heil odin
-leve de kerstman
-ik heb een klein pietje

dit alles ligt zowat in dezelfde lijn. so what als de gaskamers niet de grootste doodsoorzaak vormden voor de gevangenen? ze werden gevangengenomen. punt. reden genoeg om het nazisme en co walgelijk en zwak te vinden.
myrdjinn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2005, 21:57   #71
Whitestorm
Banneling

Whitestorm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door myrdjinn
-er is geen holocaust geweest
-de jood is vals
-arabieren zijn vuil
-het blanke ras is het hoogste ras
-hitler is de grootste ooit
-heil odin
-leve de kerstman
-ik heb een klein pietje

dit alles ligt zowat in dezelfde lijn. so what als de gaskamers niet de grootste doodsoorzaak vormden voor de gevangenen? ze werden gevangengenomen. punt. reden genoeg om het nazisme en co walgelijk en zwak te vinden.
Zijn die fosforbommen die de Amerikanen op Duitse burgerdoelwitten gooiden dan zoveel beter?
Whitestorm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2005, 22:03   #72
myrdjinn
Burgemeester

myrdjinn's schermafbeelding

Standaard

tuurlijk
myrdjinn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2005, 23:04   #73
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
*knip*
Wat een onzin kraam jij uit. Waar is Anne Frank? Waar zijn 2 miljoen joden? Opeens allemmaal op vakantie?

Alleen jammer dat de joden er niks van hebben geleerd en moord beleid op de Palestijnen uitvoeren...

Laatst gewijzigd door Sade : 8 januari 2005 om 00:50.
Oud 7 januari 2005, 23:20   #74
Joriske
Gouverneur

Joriske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je die betoging tegen Turkije in Brussel gezien, ze hebben de boel afgebroken daar.
Volgens de Turkse toiletkranten zeker?
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT."
Joriske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2005, 23:23   #75
Joriske
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ooh, daarom mogen ze blijven, omdat ze blank zijn. Ideetje haal heel Rusland hierheen.

Armeniërs de eerste Christenen??
Was dat niet Jezus?
Armenië was de eerste staat die het Christendom tot staatsgodsdienst uitriep, in 301 na Christus.
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT."
Oud 7 januari 2005, 23:24   #76
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Armenië was de eerste staat die het Christendom tot staatsgodsdienst uitriep, in 301 na Christus.
Ja, Belgijka heeft het me ook al verteld na mijn post.
Oud 7 januari 2005, 23:27   #77
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Volgens de Turkse toiletkranten zeker?
Nee, volgens mijn vader die daar aanwezig was voor de conferentie en hij zag de Armeense protestanten veel dingen afbreken....

Even een vraagje puur uit nieuwsgierigheid, kan jij Turks, Joriske?
Oud 7 januari 2005, 23:43   #78
Joriske
Gouverneur

Standaard

Wel ik was daar ook op die demonstratie en er was niemand iets aan het afbreken.

Yok. Mijn vader spreekt/verstaat perfect Turks, ik niet. Behalve Hos Geldin, mehraba, Turkse/Armeense gerechten en enkele vloeken zoals "siktir" ed.......

Armeniërs passen zich over het algemeen snel aan wanneer ze ergens emigreren, juist omdat ze doorheen hun geschiedenis zoveel zijn geëmigreerd. De filosofie is dat men thuis Armeniër is en in het openbare leven geïntegreerd burger van het land waar men terechtkomt, wat dat land ook moge wezen, het feit dat het gezin in Knokke goed geïntegreerd was verbaast me niet.
Oud 7 januari 2005, 23:46   #79
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel ik was daar ook op die demonstratie en er was niemand iets aan het afbreken.
Ik zou eigenlijk ook gaan maar het is toch gecanceld, mischien zou ik jou daar dan zien.. Lijkt me best grappig.

Citaat:
Mijn vader spreekt/verstaat perfect Turks, ik niet. Behalve Hos Geldin, mehraba, Turkse/Armeense gerechten en enkele vloeken zoals "siktir" ed.......
Ok, niet meer dus dan een standaard Nederlander/Belg.
Oud 8 januari 2005, 18:02   #80
Belgijka
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Wat een onzin kraam jij uit. Waar is Anne Frank? Waar zijn 2 miljoen joden? Opeens allemmaal op vakantie?

Alleen jammer dat de joden er niks van hebben geleerd en moord beleid op de Palestijnen uitvoeren...
Daar moet ik je 100%gelijk geven zonde dat ze er niets uit geleerd hebben....

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be