![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Mogen bedrijven klanten weigeren op basis van hun geaardheid ?? | |||
is ok |
![]() ![]() ![]() |
6 | 50,00% |
is niet ok |
![]() ![]() ![]() |
6 | 50,00% |
ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik trek mij er geen zak van aan |
![]() ![]() ![]() |
1 | 8,33% |
Ik verhuis |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik zou ze wel bedienen , maar heb ze liever niet in huis !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik zou 3 deuren in mijn zaak zetten , hetero , homo , non-sex |
![]() ![]() ![]() |
1 | 8,33% |
holebi's zijn ook mensen zoals iedereen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 25,00% |
buiten ermee , hoe dan ook .... |
![]() ![]() ![]() |
2 | 16,67% |
iedereen is welkom in mijn zaak |
![]() ![]() ![]() |
1 | 8,33% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner me een restauranthouder die, al hoe wel hij volgens u aan iedereen eten wil verkopen, toch klanten weigerde, o.a. bourgeoisvoorzitter Rousseau viel die behandeling ten deel. Dus stop maar met het riedeltje dat ze altijd en overal alles aan iedereen willen verkopen, want het klopt gewoonweg niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat dus misschien de reden van die designer haar weigering was he. Ze jutten ons op met halve waarheden en fake news. Repent Oma.
![]() |
![]() |
#64 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
want zij zijn gelovig en zullen gered worden op doomsday !! Citaat:
Oh boy , martelatenschap ?? ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
want de mensen moeten toch gered worden ?!?! Citaat:
Voor zulke zou ik werkelijk bereid zijn om een taart te weigeren , tenzij .... eentje bestaande uit diarree & rotovergeefsel , dan is't ok !! ![]() ![]() Ik zou in zo'n zaken inderdaad wegblijven !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 10 december 2022 om 18:33. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ahja cookie, als de wereld ons graag heeft, zijn we heel verkeerd bezig he. Was het niet zo zou Hij gelogen hebben en Hij loog geen woord.
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 10 december 2022 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De weigering gebeurt niet op basis van de geaardheid van de klant, maar op basis van het werk dat gecreeerd moet worden. Dit was ook het geval met de taartenbakker: niet de klant was het probleem, maar de taart die moest gemaakt worden.
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel da' geloof draait om leugens , het is gebaseerd op leugens ,
welke bij mensen moet worden ingeramd willen of niet , waarom ?? Geef mij hiervoor 1 goede reden , aub ?? Zonder invloed van eender wie !! Daar ga ik wel mee akkoord !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel “dat geloof” draait om de waarheid. De waarheid is iemand, geen menselijk begrip. De waarheid is absoluut en niet tijdsgebonden.
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Voor de taartenbakker maakt het niet uit wij zijn taart koopt. Het probleem is als ge een speciale taart wilt, met een opschrift dat de taartenbakker niet wil schrijven. Voor de websitebouwer maakt het ook niet uit wie de klant is, wel welke website moet gebouwd worden. Dat zijn verschillende zaken, en gij liegt als ge beweert dat dat hetzelfde is. Enfin, ge kunt ook achterlijk zijn, en niet begrijpen dat dat twee verschillende zaken zijn, maar ik geef U het voordeel van de twijfel.
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is trouwens het grappige: men zou heel heel "gevoelig" zijn dat verkopers van waren en diensten enkel maar economische criteria aanwenden in het doen van hun zaken, en helemaal geen ideologische, politieke, religieuze, of racistische overwegingen hebben, maar aan de andere kant STIMULEERT men vaak de kopers om juist op basis daarvan WEL keuzes te maken: over 't laatst was er zelfs ophefmakerij betreffende het VB dat zou verhuren aan kwiebussen van Groen of zo, en dat het toch niet gaat dat Groen klant zou zijn bij het VB. Als men enkel maar puur economische overwegingen mag maken als verkoper, dan zou men eigenlijk elke andere-dan-puur-economische overweging bij kopen ook moeten bestraffen he. En nee, geen "ik koop wat duurder omdat het Max Havelaar is" of zo he ! Dat is het discrimineren op basis van overtuigingen, foei ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Neen, jij moet dat doen.
Men PROBEERT de zaak te framen op basis van de geaardheid van de klant, maar dat is een leugen. Dat de gazet en de OP meegaan in deze leugen maakt geen verschil. De zaak gaat niet over de geaardheid van de klant maar het werk dat gecreëerd moet worden. Citaat:
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een webdesigner vind ik het wel belangrijk dat hij zijn naam selectief verbind aan bepaalde doelgroepen.
Tenslotte staat zijn naam er ook op.
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou het ook vreemd vinden moest de bakker zeggen: gij krijgt geen brood, want uw smoel staat mij niet aan. Een website is een andere zaak.
![]() |
![]() |
#77 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
https://pbs.twimg.com/media/CBiTlt0VAAEiica.jpg:large Citaat:
Citaat:
en ge verkoopt ook aan die persoon , doet ge wettig niks verkeerd !! Maar hij weigert een huwelijkstaart voor homo's , dus is hij een hypocriet , want hij weigert wel degelijk om een produkt te verkopen aan homo's !! Misschien zou die beter een plaatje plaatsen: LGBTQ not allowed in this store , dat weet men meteen dat men niet welkom is in die zaak !! https://duckduckgo.com/?t=ffab&q=gay...ages&ia=images https://duckduckgo.com/?q=LGBTQ+not+...ages&ia=images https://www.aclu.org/news/lgbtq-righ...ay-because-who https://en.wikipedia.org/wiki/Master...hts_Commission https://www.dailymail.co.uk/news/art...win-court.html https://www.oregonlive.com/business/...ider-fine.html En wat met dit: https://web.archive.org/web/20150122...ghts-complaint Citaat:
omdat hij gelovig is , hij voelt zich daardoor superieur !! Waarom ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 december 2022 om 14:21. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opnieuw, lees het artikel. Niet de afgewezen klanten stappen naar de rechter, maar de wedesigner zelf. Hij/Zij/Het vindt het dus heel belangrijk om de reden publiek te maken.
![]() |
#79 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De enige achterlijke is die gelovige webdesigner , die waant zich beter & meer omdat zij gelovig is , zij voelt zich daardoor superieur !! Waarom ?? Ze begaat een zonde volgens de 10 geboden , ze gaat naar de hel !! Maar ja , voor dat soort onmensen is da' allemaal ok , 10 Weesgegroetjes , en 't is ok , hun zieltje is weer gezuiverd !! Ook hetzelfde voor bv bakkers die dit weigeren !! Citaat:
Zij vinden hen zondaars , ze zouden beter zelf eens in hun spiegel kijken !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 december 2022 om 16:03. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() dan gaat ge daar toch maar ene keer, en de volgende keer gaat ge ergens anders. het enige dat diene bakker doet is in zijn eigen portemonnee snijden... daar heeft de overheid toch geen zaken mee?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |