![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ho ho ik heb zorgen, een beetje peper een beetje zout.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze beste inzendig ooit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Vlaamse inzending is woke - woker - wokest.
Straks denkt de wereld dat heel Vlaanderen zo is. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben eens benieuwd of België de finale haalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() België mag naar de finale.
In zekere zin mag ik toch fier zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De man met hoed mag nog eens op het podium. Wat een geldverspilling is da song festival.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 |
Gouverneur
|
![]() Als men daar langer dan 10 minuten naar kan kijken zonder een zenuwinzinking te krijgen, is dat toch een verdienste me dunkt
![]()
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelf kijk ik niet naar de (wedstrijd) maar mijn ouders hadden het opgezet.
Weer was het hertzelfde zoals ik vorig jaar al schreef, er was bijna geen enkel songfestivalliedje bij. Eigenlijk moet je dat zoals al wel eens eerder schreef, met uw ogen dicht bekijken. Een songfestivalliedje is een liedje waar na de eerste tonen uw voet spontaan gaat meedansen en de tekst gaat proberen mee te zingen. Een liedje dat op dat vlak wat songfestivalniveau had was het liedje van Polen Andere liedjes waren een hoop geroep en geschreeuw. In extremis viel onze 'inzending' nog mee... Get woke, go broke? (grijnszzzzz ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik, denk dat de Gustaaf wel een echt eurosong liedje heeft in de traditie van Eurosong wil ik dan zeggen. Het zit musicaal goed in elkaar heeft ritme is catchy de tekst is niet te moeilijk Dus dat zit wel goed. Sandrine en die andere maskes doen het ook niet slecht als backing vocals en zo staan er ook niet te veel blanke "mannen" op het podium. Visueel is het ook nog ok, hij ziet er wat exentriek uit Ja het is eurosong dus er kijken overwegend oude mensen en de LGBTQABCDEFG+ ers zijn diege die stemmen. Wat dat laatste betreft is de toegevoegde vogue danseres natuurlijk een schot in de roos want die gasten en gastinnen zijn daar zot van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Winnen zal het niet doen evenwel denk ik. Die Edgar Alan Poe is mijn ‘favoriet’.
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus gustaaf doe uw best, maar net niet best genoeg. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zijn ze voortgegaan op het Poe, Poe, Poe wat iedereen nogal gemakkelijk kan meegillen. ![]() Ik blijf van mening dat de inzending van Polen toch het leukste was. ![]() p.s. De meeste andere liedjes waren gewoon een hoop lawaai. In de wedstrijden van America Got Talent of een ander land zijn er betere zangers en zangeressen te vinden zelfs bij de kinderen wedstrijden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 mei 2023 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie het mag betalen weten we al, dus daar zal niet veel gezeik over zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of weekdieren die kattengejank (mijn excuses aan Wieroe) produceren.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() Ah, is het weer Eurovisie zangwedstrijd? (wij zijn de enigen ter wereld die dit een song festival noemen)
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |