![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Want kijk, dat kan ook het voordeel hebben dat de "ongewensten" zich nadien zodanig willen "vermommen" als mensen van hier, dat de last die we ermee hebben tevens weg is. En dan is dat ook goed he ![]() Stel U voor dat al die kopvodden geen kopvodden meer aandoen, en zich, om ons te "bedriegen" gaan gedragen als vrouwen van hier. En dat alle kopvoddenboelekes, in plaats van zich schurftig te gedragen, om ons te "bedriegen" zich als voorbeeldige kinderen van hier gaan gedragen. Om te vermijden dat ze een klop van een korte bijl krijgen van een misnoegde burger. Wel, dan is dat OOK goed wat mij betreft ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 13 februari 2023 om 07:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is een ter zake doende vraag. Ten einde onnodige verwarring en wildgroei te vermijden, stel ik voor dat de EU-knotsen-commissie de nodige specificaties opstelt. Uit goede bron heb ik vernomen dat die studie snel vordert want door Frankrijk is reeds bekomen dat het 'Gulden Sporen'-model niet in aanmerking zou genomen worden. Als argument wordt aangevoerd dat de Franstalige inwoners van België en Noord-Frankrijk zich hierdoor bedreigd voelen. Er wordt aan een compromis gewerkt.
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik maak ze op maat.
En ik geef een garantie dat je ze niet kan kapotkloppen op dierlijke lichamen.
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In titanium? Ik ken u….
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om te knuppelen heb ik geen knots nodig, hoor. Kijk maar....
Jaja, ze zijn met niet veel meer. (kiezers van de VLD) Het verval gaat snel nu. Laat ons genieten van het spektakel. http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=14
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Polypropyleen is goedkoper en werkt net dat iets soepeler.
Maar ja, als de klant titanium vraagt, dan wordt titanium geleverd. Persoonlijk ben ik nu aan't kijken op een eindje Bilinga kernhout. Staat al 5 jaar te drogen in ideale omstandigheden.
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.dekinder.be/nl/shop/925/...en-koppelingen Is niet duur, je slaat die niet stuk en je mag die bij hebben in je wagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minder werk is ook meegenomen. 'k Heb genoeg te doen.
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |