![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u Rusland vernietigd zien worden? | |||
Ja, de Russische natie moet volledig uitgeroeid worden en vernietigd. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,70% |
Nee, Rusland is een prachtig land met een rijke cultuur maar met een halve gare president. |
![]() ![]() ![]() |
21 | 91,30% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() is nog nix goeds van voortgekomen
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is in elk geval veel en veel logischer als we de Russen bezig zien, dan dat Oekraine Rusland zou gaan veroveren zijn tot aan Moskou, wat de aanvankelijke bewering was van de noodzaak tot inval he (nadien pas is het Dombass verhaaltje opgekomen: eerst was het de NATO bedreiging die uitging van Oekraine voor het bestaan van Rusland). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
zie pagina 8 van 258; We kunnen over de semantiek vallen wat een "tekort op een begroting" is. Echter, de "net operating cost" was (afgerond tot honderden miljoenen ![]() anders gezegd, moest er een fiscaal evenwicht zijn, dan zouden ze effectief 4,1 BILJOEN (of trillion in het engels) USD minder gespendeerd moeten hebben. In 2022 alleen hé. En ik vraag me af wat het finale cijfer van 2023 gaat zijn. ![]() Als ge de staat van de infrastructuur in de US ziet, is dit land compleet failliet. Dus, ik blijf mij afvragen wie zichzelf nu aan het vernietigen is.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 22 februari 2023 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dat zie ik als een goede oplossing, maar jammer genoeg is 150 miljoen daar opbergen wel erg veel. Hoewel ze goed bezig zijn om dat getal te minderen. We noemen het daar dan Orkistan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige wat jij wil is zoveel mogelijk doden, om het even aan welke kant, zolang je er zelf niet bij bent.
Een doctoraat psychopathie zou ingekaderd aan de muur van uw bureau mogen prijken.
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wenste eigenlijk de keuze "Monseigneur Laurent wordt Tsaar" geboden zien...
Maar ja.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Als je schuld aangaat, doe het met een vaste rentevoet Als je overschot in betaalmiddelen hebt, zet het om in waardevast, of waardevol bezit. Deze oorlog is er voor een reden. Een "debt-jubilee." Zoek maar eens op, tonnen informatie over te vinden. Een lopend tekort van biljoenen dollars, nu er minder en minder kopers zijn voor die schulden, is onhoudbaar. Hier, misschien wat lang, maar Martin Armstrong is een legende in zijn vak. https://www.zerohedge.com/markets/ne...ecks-all-boxes
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Patrick, wat ge ook aan't smoren bent, best iets lichter pakken.
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Vernietigen...
Mooie poll. We gaan er zo op vooruit!
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had er naast de 'gewone' militairen geen special forces op pad moeten gestuurd zijn om Poetin te killen zoals men dat een tijd geleden met Bin Laden gedaan heeft?
Na dit bekeken te hebben is het overduidelijk dat hij zijn oorlog wil doortrekken tot in de EU. (tekst & clips) Of zijn er fouten gemaakt? p.s. Op weg naar de krantenwinkel kwam ik iemand tegen waar ik van weet dat hij in een hoogbouw in het Antwerpse woonachtig is. Hij zei: ik ga verhuizen want met alles wat er de laatste tijden aan de hand is met Rusland als dreigende hoofdrolspeler woon ik niet graag meer in een hoogbouw. Ik had er totaal geen idee van wat ik daar moest op reageren. ![]() Het viel ook op dat hij niet rustig overkwam. Hij had de schrik op zijn lijf zou ik zeggen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 februari 2023 om 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En neen, een doodseskader op pad sturen is zowat het onverstandigste dat men kan doen. Dat is de kortste weg naar W.O. III en ik denk dat we allemaal wel een vermoeden hebben wat er dan staat te gebeuren. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag die daarbij rijst is: die WWIII was die niet al bezig?? WW3 (<<---link, wreed link zelfs...) Ik weet dat hij (de man die ik tegen het lijf liep) er fan van is maar ik heb het hem afgeraden op het artikel verder te lezen, hij had de daver nog meer op zijn lijf gehad dan denk ik. Nostradamus predictions for 2023: An antichrist arrives, World War III and the monarchy dies ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 februari 2023 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rusland vernietigen want zij houden niet op of zijn zij alles in kaart aan het brengen voor verder gebruik?
Opnieuw onderscheppen Nederlandse F-35's een Russisch vliegtuig boven Baltische Zee
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 februari 2023 om 22:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind al die angst voor de Russen simpelweg onzin. En het is opvallend hoe het meestal dezelfde mensen zijn die beweren dat: 1. Het russisch leger absoluut waardeloos is 2. De Russische economie een peanut groot is 3. We in doodsangst moeten leven voor een Russische invasie Dat is compleet inconsistent. En een continent met 300 miljoen+ inwoners en 2 nucleaire staten (als we het VK meetellen) heeft toch nog absoluut de VS nodig om zich tegen die dreigende invasie te beschermen? Klinkklare onzin voor iedereen met een greintje logisch verstand. If anything schat ik het risico voor de autochtone bevolking van de ongebreidelde massa-immigratie oneindig veel hoger in dan die van een russiche invasie.
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tegen welke vijand hebben die ons dan wel beschermd na het uiteenvallen van de sovjet-unie? Onze vijand in Afghanistan? In Irak? In Lybië? In Servië? In Yemen? In Syrië? Voor welke welvaart hebben ze gezorgd? Het opblazen van NordStream 1 en 2? ![]()
Roman soldiers were paid a silver denarius per day. About the size of a silver dime. Job description: brutal hand to hand combat against barbarian hordes. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 22 februari 2023 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus een president bang om te sterven dreigt dan de wereld op te blazen met nukes ???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Poetin is toch tegen de blanke heterofiele mannenhaat in heel Europa en die hele verzwarting, verkleuring, islamisering, afrikanisering dus daarom is hij bezig met zijn anti europa offensief denk ik. maar poetin en zijn hele militaire kliek zijn toch een minderheids Clan in heel Rusland, 122 miljoen mensen wonen daar, die machteloze slachtoffers zijn van deze KGB dictatuur, het is erger dan communisme. Met een paar precisie bombardementen moet men toch hele KGB top kunnen ruimen in Rusland?? Geef Oekrainse leger gewoon 10.000 hi tech, tactische aanvalsdrones om dit vuile klusje te klaren en binnen 24 uur kan hele KGB top het graf ingeruimd zijn. |
|
![]() |
![]() |