![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U projecteert uw haat tegenover één persoon op een hele partij met om en bij de duizend leden, en dus ook op de hele Belgische Beweging die meer dan tienduizend leden telt, alsook op onze kiezers, en op alle kiezers van politici die lid zijn van B Plus. U haat dus ettelijke honderdduizenden mensen, enkel en alleen omdat U Bruno Yammine haat. Is dat niet een heel klein beetje kortzichtig van u? Het antwoord is ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het antwoord is dan ook duidelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Jazeker wat verwacht u anders van een bubber
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hola Patriot, nie zo hard van stapel lopen he.
Ik haat dhr Yaminne niét, waar zou ik dat gezegd hebben? en al evenmin de kiezers van de belgische beweging. Integendeel, ik heb respect voor dhr Yaminne als historicus, iets wat me logisch lijkt als ik dezelfde opleiding genoten heb. Ik kan mij enkel niet vinden in gelijk welke nationalistische beweging. Dat is mijn overtuiging en mijn goed recht. Nationalisme heeft nog niks bijgedragen aan de wereld in mijn ogen, integendeel in hun naam worden altijd oorlogen ed. gevoerd. Het valt mij ook op dat jullie allebei dezelfde strategie gebruiken in een discussie, nl mensen dingen in de mond leggen, en hen daarop aanvallen. Gvd, kben echt kwaad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nationalisme en religie: Verdwijn samen met de klassenmaatschappij!
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad, er wordt om allerlei redenen gevochten. das dan ook de reden waarom ik het meeste van die zgn redenen verwerp: nationalisme, religie,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Luister eens naar mijn punt slimme, voordat ge weer begint te schelden ('nationalisten' enz). 't Is niet omdat u meneer Yammine een extremist vond dat alle leden, sympathisanten en kiezers van de Belgische Beweging extremisten zijn. Ik denk dat mensen als Willy Claes, Marc Eyskens, Armand de Decker, ... moeilijk extremisten te noemen zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En overigens, waar heb ik gezegd dat alle sympathisanten van België extremisten zijn? Eerlijk discussiëren aub. Laatst gewijzigd door Meia noite : 30 december 2004 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan nog. Ben ik een extremist? Je kent me niet eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel daar ben je weer. Waarom vind je dat de BUB extremistisch is? Omdat B.Y. volgens u een extremist is
![]() Zegt dat iets over andere BUB'ers? Bij mijn weten vertegenwoordigt meneer Yammine 0.1 procent van ons ledenbestand... |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De reden waarom ik de BUB extremistisch beschouw ligt in het feit dat u federaal België zoals het bestaat in zijn huidige vorm wil afschaffen. (zie bvb naar de ontkenning van de splitsing van de provincie brabant). Daarenboven beschouw ik de monarchie als een niet-democratische instelling (erfelijke titels behoren tot de middeleeuwen, en niet in een maatschappij die al 200jaar door de Verlichting getekend is). Of hij goedkoper is dan een president weet ik niet(maakt ook nieveel uit voor mij, ik vermoed dat 1president goedkoper is dan een hele kliek coburgers). Ik weet wel dat het enige wat de koning moeten doen heeft om aan zijn macht te geraken, geboren worden is. Kortom, geen enkele persoonlijke verdienste. BUB is tegen vreemdelingenstemrecht, wat ondemocratisch is in mijn ogen. Voorts staat in u programma een fundamentele fiscale ongelijkheid ingeschreven tvv van gezinnen (itt alleenstaanden) Volgens het justitionele programma van uw partij, is de BUB voor een minimale invulling van het vrijheidsbegrip, en gekant tegen vervroegde vrijlatingen (recht op 2e kans? iemand?). Valt het u ook op dat bij vele van uw standpunten, de BUB héél dicht aanleunt bij die andere extremistische partij: het VB? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |