![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen is niet iedereen even spilziek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ook bij verlies? Of mag het verlies afgezet worden tegen de winst? En wat gebeurt er als de materiële activa door de inflatie duurder worden en er slechts een fictieve winst gemaakt wordt?
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn zus kocht grond aan, volgens het kadaster te goedkoop, ze moest een boete van 4000 euro betalen. Gelukkig kwam ik er tijdig achter dat haar grond niet grensde aan openbaar domein. Met andere woorden ze kon zelfs niet op haar bouwgrond. Ik diende dus bezwaar in, bezwaar dat aanvaard werd. Onmiddellijk daarna contact gezocht met de gemeente om de gond tussen het openbaar domein en hare grond aan te kopen. Dat ging redelijk vlot. PS: niet iedere grond, in eigendom van de gemeente, is openbare grond. Wij kwamen daar rijkelijk laat achter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfbediening: dat zijn ze in ons eigen bestuur, vooral het federaal parlement. Een parlementariër krijgt NETTO 7.000 € per maand. Bij de PVDA gaat méér dan de helft naar de partij ! Een parlementslid houdt daar 2.200 € NETTO van over voor zich. De particratie krijgt jaarlijks tientallen miljoenen; het is de brandstof v.d. partijen. Fatsoen ? Dat woord kennen er maar weinig in de Wetstraat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik moet nu al veel ophoesten. Een klein bedragje dat ze terloops in mijn soep gedraaid wordt, doet me relatief meer ambetant worden, dan andere die groter zijn: de maandelijkse solidariteitsbijdrage omdat ik een ietske hoger pensioen heb. "Tijdelijk" ingevoerd destijds. Elke maand nu 120 euro.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe onnozel kan een boer zijn? Hij kiest voor een trekpaard ipv drie knechten die de ploeg kunnen voorttrekken. Die onnozelaar kiest nu zelfs voor een tractor. En voor machines om te oogsten. Zonder te verpinken kiest die zomaar voor moderne techniek. Ze moesten hem ophangen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat ik dat aan m'n broek heb tot ik het tijdelijke met het eeuwige wissel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het mag gezegd worden: de nva is niet afkerig van een vermogensWINSTbelasting. Niet afkerig is nog iets anders dan blanco-cheque-vertrouwen. De totale belastingsdruk moet dalen. Vooral de belasting op arbeid moet dalen. De shift, niewaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar DOEN: dat is te moeilijk. Ik zou ze een C-attest geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ter herhaling: de sterkste schouders moeten de zwaarste lasten dragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ter herhaling: de sterkste schouders moeten de zwaarste lasten dragen.
|
![]() |
![]() |