![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan toch nog zo succesvol zijn om het grote Rusland-leger zo met hun kloten te rammelen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de helft zijn vrouwen, de mannelijke helft, is voor de helft te jong of te oud... dat is dus 1/4 en nu kunnen ze maar amper beroep doen op 1/8ste van 30miljoen overblijvende zombies, of een lger van 4miljoen... tegen 150miljoen nijdige russen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw opmerking over stembureaus in gebieden "die zich verzetten tegen de macht van Kiev" is grappig en zielig tegelijkertijd. Delen van de Donbas worden wederrechtelijk bezet door Russische en Russischgezinde troepen. Vrij normaal dat er daar geen stembureaus worden geopend, want het schrikbewind dat die in gebieden nu heerst, maakt de uitoefening van de Oekraïense democratie onmogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet mij trouwens een uitleggen hoe de Belgische autoriteiten tijdens de Duitse bezetting verkiezingen konden organiseren. De Duitse autoriteiten waren toen in België aan de macht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik dergelijke reacties lees, dan weet ik dat president Zelensky het net bijzonder goed doet. Als geen ander is hij op het diplomatieke vlak aanwezig en weet voor de Oekraïense zaak heel wat hulp en sympathie los te weken. Hij doet wat hij volgens zijn ambt hoort te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo stilaan wordt het hele plaatje duidelijk bij u: u zit volop in het moeras van al die complotverhaaltjes over Oekraïne. Ongetwijfeld gelooft u ook dat hilarisch verhaaltje over de biolabo's, nietwaar?! Of die volkerenmoord op de Russischtaligen in Oekraïne, niet?! En natuurlijk moet Zelensky ongetwijfeld wel iedere dag het bloed van een Russisch kind uit de Donbas op zijn nuchtere maag, nietwaar?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoi Jan.
Wo bist tu bleven? ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 30 juni 2023 om 22:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tussen haakjes: president heeft de oppositie helemaal niet afgeschaft in de zin dat alle oppositiepartijen verboden werden. Dat is niet het geval. Enkel een handjevol Russischgezinde partijen werden in hun activiteiten bevroren. En dat is vrij normaal. In België zou men op basis van artikel 8 net hetzelfde gedaan hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Met die logica had je beter op forum-vakantie gebleven. Bovendien, dit is geen oorlog tussen Oekraïne en Rusland, maar een overgangs-oorlog naar een multi-polaire wereld. 2 maffia-clans in plaats van 1. Zelensky is een dictator geworden, aan een touwtje van de navo weliswaar, en enkel apologismen zijn nog mogelijk voor dat feit.
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Als een democratie wordt afgeschaft, zijn er altijd apologisten.
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
En als de regering de democratie afschaft is dat niet meer mogelijk. Het volstaat om de oppositie te beschuldigen van "heulen met de vaaiaand." Kut-legislatie waar "de apologisten van de dictatuur" zich achter verschuilen.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 1 juli 2023 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Nu klagen de Russofielen dat Zelensky de Oekraïense grondwet naleeft.
Hilarisch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Altijd. Zelensky deed niets verkeerd, integendeel. Laatst gewijzigd door Boduo : 1 juli 2023 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelensky zou wel eens de man van het decennium kunnen worden:
klein duimpje die de Russische beer temde.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |