![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Straks worden we nog op een stoel vastgebonden en verplicht om een wettelijke dosis vlaamse volksliedjes te beluisteren. Misschien passen de vlamingen zich in Wallonie zonder problemen aan omdat men er zich gewoon als mens welkom voelt en Walen beter opgevoed zijn wat gastvrijheid betreft. Hier bij ons worden franstaligen ongemeen vijandig en agressief ontvangen en bij het minste, kleinste, onbenullig foutje of accentje onmiddellijk zwaar onderuitgehaald en de vlaamse taal ontmoedigd. Laatst gewijzigd door janPieter : 29 december 2004 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door djaap : 29 december 2004 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik ook eens �* la carte wetten ga volgen. Dat hele "rood licht"-concept vind ik een dikke pesterij, ik veeg er in de toekomst mijn botten aan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 29 december 2004 om 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Professor en historicus Luc De Vos: (...) België en 's lands belangen zijn al langer een utopie. Niemand ijvert ervoor. Het land bestaat nog bij gratie van de monarchie en de nationale voetbalploeg. Restanten uit een verleden, zonder slagkracht in de moderne politiek (...), HLN, 23/9/2004, p.12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Draagt Jan's afwijkende mening over homosexualtiteit zo ver?
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ligt Schaarbeek trouwens ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een arrest is nog wat anders als een advies, dacht ik zo.
![]() |
![]() |
#75 |
Burger
|
![]() jullie zeggen altijd hetzelfde, anti-franstaligen en dat is alles.. volgens mij moeten we welkom overal zijn, en vooral in de faciliteitengemeenten. Vlamingen die in Moeskroen bv willen hun taal spreken moeten niet problemen hebben, alles zou beter zijn als de nationalisten (racisten) niet aanwezig zijn, ook bij de franstaligen. ik zeg niet dat al de franstaligen in de Rand een goed gedrag hebben, maar wel dat "eigen taal eerst" is niet de oplossing; tweetaligheid ja, ook voor de Vlamingen in Wallonië.
![]() Laatst gewijzigd door djaap : 29 december 2004 om 22:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door zorroaster : 29 december 2004 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog nooit in Knokke geweest zeker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga liever zelf afwassen inplaats van denigrerend te doen als de waarheid jou niet aanstaat.
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Burger
|
![]() to@Bobke : frans met administratieve teksten gebruiken. maar misschien ja, met de VB in de regering frans in de straten gebruiken kan verbieden worden.
(ik ga liever naar Westende en Blankenberge..)