![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Djeezes, wat een evolutie zeg... Vroeger zo preuts als de pest, en nu door haar gefinancierde exotische Fuck reisjes met Swingers van politics.be
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is overigens niet het feit dat ze het niet MET U ééns zijn waarover het gaat, maar ze trekken daar, in de corona-draden, de wetenschappelijkheid van "de maatregelen" ernstig in twijfel. Gezien nog steeds geen wetenschappelijk niet-falsifieerbare antwoorden op die twijfel zijn geformuleerd, blijft die twijfel dan ook bestaan. Net zoals de flat-earthers, die ook maar blijven vasthouden aan de onzin dat de aarde plat is, en daar even weinig wetenschappelijk niet-falsifieerbare antwoorden geven op pertinente vragen, dan vaxxers over "de maatregelen." En dan, als een klein kindje, aapt ge wat na, en gebruikt het monniker platte-aarders dus ook maar, en tracht ge uw vitriool te verstoppen in een k&k draad. (politics.be is wat dat betreft een fantastisch product, wat alles netjes chronologisch onthoudt...)
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als die dikke nek op het scherm komt zap ik onmiddellijk weg. Ik kan die vent zijne kop niet meer zien.
|
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel moeilijk want hij zit in bijna alle programma's... Zijn zoon vind ik even erg. Die heeft nog nooit 1 dag gewerkt in heel zijn leven en is alleen bekend omwille van Papaaaake. Puhh! |
|
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Gert Verhulst = gerespecteerd zakenman
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() James Cooke is een goede vriend van Gert, ik vind die een omhoog gevallen TV Janet.
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een Gert Verhulst is natuurlijk een uitzondering vooral door wat hij gepresteerd heeft in in zijn business. Dat hij een dikke nek heeft of andere zaken die hem minder sympathiek maken is in feite maar een persoonlijke mening zonder echte relevantie. Hij is een geslaagd zakenman zoals er weinig in Vlaanderen zijn en ja er zijn ergens normen hoe men andere mensen bekijkt volgens hun belangrijkheid. |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol, geen boemboem intentions hoor maar.........
ik werd wel degelijk in die richting lastig gevallen door meneer maddox toen wij op weekend gingen in de Ardennen in 2021 vlak na de dood van mijn moeder. Meneer heeft mij achteraf nog op het forum zitten stalken door telkens op mijn berichten repliek te geven, terwijl het wel duidelijk was dat ik hem sinds betreffend weekend negeerde. Enfin het moest er even uit want zulke perversheid + achterbaksheid in een periode dat je rouwt en dacht een vertrouwensband opgebouwd te hebben voelde werkelijk aan als een mes in de rug. Dus ik zal meneer maddox uit Vilvoorde om die reden nooit meer het woord adresseren. Ps. ik besef maar al te goed dat jullie 'boemboem grapjes' etc. au contraire wel degelijk grapjes zijn, daar niet van loooooool. |
![]() |
![]() |
#76 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat posting 76 beter door de TS zou worden aangepast, en de evidente PA zou worden gedelete.
Dit is vigilante forummisbruik. Gebruik je verstand, en doe het zelf.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 1 augustus 2023 om 18:08. |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BB, op wat baseer je de toch wel echt bijzonder wereldvreemde aanname dat die 'boemboem grapjes' niet gewoon zijn wat we hier denken ? ![]() ![]() ![]() En waarom zou dat een probleem moeten zijn ? De twee betrokken partijen krijgen dan toch waar ze écht naar op zoek zijn, dus iedereen is dan toch tevree ?
Laatst gewijzigd door Pandareus : 1 augustus 2023 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U vergeet er wel even bij te vertellen dat mijn echtgenote er bij was. In alle geval, als U mijn reacties op uw posts stalking noemt, ik stel voor dat U naar de politie gaat met fysieke en digitale kopies van uw desbetreffende teksten, en mijn reacties op uw postings, en me, of zelfs mij en mijn echtgenote aanklaagt. Want U hebt het nooit zelf verteld dat U dat gevoel had, en gewoon niks schreef of zei. Noch hebt U de forum moderatoren op de hoogte gebracht van uw "gevoel". (of indien wel, hebben de moderatoren hun eigen conclusie getrokken). Of is het mijn stilte op deze topic dat U dit waanbeeld heeft opgeleverd? Indien het dat is, spijtig, maar de hoofdreden van mijn stilte hier was simpel. De premise. "1 forumlid". Daar kan ik niet aan voldoen, dus schreef ik niks. Nadien, de beschuldiging... ik ben niet de enige die "Vilvoorde" gebruikt als lokatie. Onze lokale taalpurist sluit ook steevast af met met Vilvoordse Groeten. En die is duidelijk mysogynist als forumfiguur.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 1 augustus 2023 om 18:38. |
|
![]() |