Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 1 augustus 2023, 12:00   #61
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Samen naar Kore-a
Samen naar Kore-ee-a
We vliegen vlug we vliegen traag
We gaan omhoog en naar omlaag
Samen naar Kore-ee-a
Naais!
NieuwNoors is offline  
Oud 1 augustus 2023, 12:01   #62
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
.
met zijn ladyboys

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 1 augustus 2023, 12:48   #63
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Een triootje?
Dat Albeir dat in zijn oude dag dat nog mag beleven.
Henri1 is offline  
Oud 1 augustus 2023, 13:14   #64
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een triootje?
Djeezes, wat een evolutie zeg... Vroeger zo preuts als de pest, en nu door haar gefinancierde exotische Fuck reisjes met Swingers van politics.be
Pandareus is offline  
Oud 1 augustus 2023, 13:32   #65
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
In k en k valt het nog mee. Ben je al eens in het Corona subforum geweest? Het enige dat daar nog post zijn flat earthers die vandaag nog steeds de coronamaatregelen van jaren terug hekelen en vinden dat hun vrije mening en vrijheid werd aangevallen. Als je niet akkoord bent met hun dan driehoeken ze je en proberen ze je de mond te snoeren. Ik ga niemand bij naam noemen maar hypocrieten zijn het daar.
Er zijn er daar ook die de gaskamers nog steeds hekelen. Volgens U ook zageventen zeker, hé?
Het is overigens niet het feit dat ze het niet MET U ééns zijn waarover het gaat, maar ze trekken daar, in de corona-draden, de wetenschappelijkheid van "de maatregelen" ernstig in twijfel. Gezien nog steeds geen wetenschappelijk niet-falsifieerbare antwoorden op die twijfel zijn geformuleerd, blijft die twijfel dan ook bestaan.
Net zoals de flat-earthers, die ook maar blijven vasthouden aan de onzin dat de aarde plat is, en daar even weinig wetenschappelijk niet-falsifieerbare antwoorden geven op pertinente vragen, dan vaxxers over "de maatregelen."

En dan, als een klein kindje, aapt ge wat na, en gebruikt het monniker platte-aarders dus ook maar, en tracht ge uw vitriool te verstoppen in een k&k draad.
(politics.be is wat dat betreft een fantastisch product, wat alles netjes chronologisch onthoudt...)
Oud 1 augustus 2023, 14:32   #66
Onzijdig
Eur. Commissievoorzitter

Onzijdig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Ik moest kloppen want de bel doet het niet!

Enfin; in die tijd had Gertje Verhulst nog niet zo'n dikke nek en zag Koen Crucke er nog 'normaal' uit.
Als die dikke nek op het scherm komt zap ik onmiddellijk weg. Ik kan die vent zijne kop niet meer zien.
Onzijdig is offline  
Oud 1 augustus 2023, 14:37   #67
Onzijdig
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Een triootje?
Ha, wordt bembem BoemBoem.
Onzijdig is offline  
Oud 1 augustus 2023, 15:21   #68
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Als die dikke nek op het scherm komt zap ik onmiddellijk weg. Ik kan die vent zijne kop niet meer zien.
Ik zap ook direct weg hoor.
Wel moeilijk want hij zit in bijna alle programma's...

Zijn zoon vind ik even erg. Die heeft nog nooit 1 dag gewerkt in heel zijn leven en is alleen bekend omwille van Papaaaake.
Puhh!
NieuwNoors is offline  
Oud 1 augustus 2023, 15:24   #69
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ha, wordt bembem BoemBoem.
Eerst bla-bla dan boemboem he!

Bij Fluppeke was het omgekeerd. Ze deden:
eerst boemboem dan blabla
"Et voila". Onze Filip werd papaaaaaaaaaaa
NieuwNoors is offline  
Oud 1 augustus 2023, 15:58   #70
Den Ardennees

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gert Verhulst = gerespecteerd zakenman
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline  
Oud 1 augustus 2023, 16:07   #71
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Gert Verhulst = gerespecteerd zakenman
?
Waarom moet die gerespecteerd worden en de poetsdame/ vuinisophaler-meneer niet?
NieuwNoors is offline  
Oud 1 augustus 2023, 16:50   #72
Onzijdig
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik zap ook direct weg hoor.
Wel moeilijk want hij zit in bijna alle programma's...

Zijn zoon vind ik even erg. Die heeft nog nooit 1 dag gewerkt in heel zijn leven en is alleen bekend omwille van Papaaaake.
Puhh!
James Cooke is een goede vriend van Gert, ik vind die een omhoog gevallen TV Janet.
Onzijdig is offline  
Oud 1 augustus 2023, 17:22   #73
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
?
Waarom moet die gerespecteerd worden en de poetsdame/ vuinisophaler-meneer niet?
Dat is een soort good feeling statement. Poetsvrouwen of vuilnisophalers zijn mensen zoals iedereen maar men gaat hen niet aankijken zoals men pakweg een Gert Verhulst aankijkt. 90% van de Vlaamse amusement sector ken ik niet eens. Ik kijk trouwens nooit naar dat soort programma's.

Maar een Gert Verhulst is natuurlijk een uitzondering vooral door wat hij gepresteerd heeft in in zijn business. Dat hij een dikke nek heeft of andere zaken die hem minder sympathiek maken is in feite maar een persoonlijke mening zonder echte relevantie. Hij is een geslaagd zakenman zoals er weinig in Vlaanderen zijn en ja er zijn ergens normen hoe men andere mensen bekijkt volgens hun belangrijkheid.
Gipsy is offline  
Oud 1 augustus 2023, 17:29   #74
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is een soort good feeling statement. Poetsvrouwen of vuilnisophalers zijn mensen zoals iedereen maar men gaat hen niet aankijken zoals men pakweg een Gert Verhulst aankijkt. 90% van de Vlaamse amusement sector ken ik niet eens. Ik kijk trouwens nooit naar dat soort programma's.

Maar een Gert Verhulst is natuurlijk een uitzondering vooral door wat hij gepresteerd heeft in in zijn business. Dat hij een dikke nek heeft of andere zaken die hem minder sympathiek maken is in feite maar een persoonlijke mening zonder echte relevantie. Hij is een geslaagd zakenman zoals er weinig in Vlaanderen zijn en ja er zijn ergens normen hoe men andere mensen bekijkt volgens hun belangrijkheid.
Dat is 'Dag Allemaal' gezever om de essentie van dit interessante draadje weg te kanaliseren : wie gaat er mee op de door BB gefinancierde & georganiseerde Korean Gangbang journey.
Pandareus is offline  
Oud 1 augustus 2023, 18:00   #75
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Lol, geen boemboem intentions hoor maar.........

ik werd wel degelijk in die richting lastig gevallen door meneer maddox toen wij op weekend gingen in de Ardennen in 2021 vlak na de dood van mijn moeder. Meneer heeft mij achteraf nog op het forum zitten stalken door telkens op mijn berichten repliek te geven, terwijl het wel duidelijk was dat ik hem sinds betreffend weekend negeerde. Enfin het moest er even uit want zulke perversheid + achterbaksheid in een periode dat je rouwt en dacht een vertrouwensband opgebouwd te hebben voelde werkelijk aan als een mes in de rug. Dus ik zal meneer maddox uit Vilvoorde om die reden nooit meer het woord adresseren.

Ps. ik besef maar al te goed dat jullie 'boemboem grapjes' etc. au contraire wel degelijk grapjes zijn, daar niet van loooooool.
bembem is offline  
Oud 1 augustus 2023, 18:03   #76
Den Ardennees

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
?
ik toon ook respect voor de kuisvrouw en vuilnismannen hoor
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline  
Oud 1 augustus 2023, 18:07   #77
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik denk dat posting 76 beter door de TS zou worden aangepast, en de evidente PA zou worden gedelete.

Dit is vigilante forummisbruik.

Gebruik je verstand, en doe het zelf.

Laatst gewijzigd door Pandareus : 1 augustus 2023 om 18:08.
Pandareus is offline  
Oud 1 augustus 2023, 18:07   #78
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht

ik werd wel degelijk in die richting lastig gevallen door meneer maddox toen wij op weekend gingen in de Ardennen in 2021 vlak na de dood van mijn moeder. Meneer heeft mij achteraf nog op het forum zitten stalken door telkens op mijn berichten repliek te geven, terwijl het wel duidelijk was dat ik hem sinds betreffend weekend negeerde. Enfin het moest er even uit want zulke perversheid + achterbaksheid in een periode dat je rouwt en dacht een vertrouwensband opgebouwd te hebben voelde werkelijk aan als een mes in de rug. Dus ik zal meneer maddox uit Vilvoorde om die reden nooit meer het woord adresseren.

Ps. ik besef maar al te goed dat jullie 'boemboem grapjes' etc. au contraire wel degelijk grapjes zijn, daar niet van loooooool.
Ik ga mee als ik heel de rit over uw buikske mag strelen. }-)
Oud 1 augustus 2023, 18:13   #79
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

BB, op wat baseer je de toch wel echt bijzonder wereldvreemde aanname dat die 'boemboem grapjes' niet gewoon zijn wat we hier denken ?

En waarom zou dat een probleem moeten zijn ? De twee betrokken partijen krijgen dan toch waar ze écht naar op zoek zijn, dus iedereen is dan toch tevree ?

Laatst gewijzigd door Pandareus : 1 augustus 2023 om 18:14.
Pandareus is offline  
Oud 1 augustus 2023, 18:22   #80
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:

Dit is pijnlijk, ergelijk, en beledigend.

U vergeet er wel even bij te vertellen dat mijn echtgenote er bij was.

In alle geval, als U mijn reacties op uw posts stalking noemt, ik stel voor dat U naar de politie gaat met fysieke en digitale kopies van uw desbetreffende teksten, en mijn reacties op uw postings, en me, of zelfs mij en mijn echtgenote aanklaagt.

Want U hebt het nooit zelf verteld dat U dat gevoel had, en gewoon niks schreef of zei. Noch hebt U de forum moderatoren op de hoogte gebracht van uw "gevoel". (of indien wel, hebben de moderatoren hun eigen conclusie getrokken).

Of is het mijn stilte op deze topic dat U dit waanbeeld heeft opgeleverd?

Indien het dat is, spijtig, maar de hoofdreden van mijn stilte hier was simpel. De premise. "1 forumlid". Daar kan ik niet aan voldoen, dus schreef ik niks.

Nadien, de beschuldiging... ik ben niet de enige die "Vilvoorde" gebruikt als lokatie. Onze lokale taalpurist sluit ook steevast af met met Vilvoordse Groeten. En die is duidelijk mysogynist als forumfiguur.

Laatst gewijzigd door maddox : 1 augustus 2023 om 18:38.
maddox is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be