![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar net zoals mondmaskers hebben kleren niets te zien met de verspreiding van ziektes, daar heb je helemaal gelijk in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Net zoals vaxxers zich ook mogen laten vaccineren maar dan ook de gevolgen ervan moeten dragen en niet komen janken en blijven jammeren over antivaxxers. ![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() ..................................................
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door Pontifex : 30 augustus 2023 om 14:25. Reden: Gewist wegens quotevervalsing |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Door geen mondmasker te dragen en je komt iemand tegen die hoest en snottert in je gezicht, krijg je miljoenen deeltjes binnen en is een week ziekte of veel langer onafwendbaar. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 30 augustus 2023 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heb je overigens al ooit van je leven een mondmasker gebruikt vóór die corona waanzin van 2020? Neen, niemand trouwens. En toch ben je niet voortdurend en altijd ziek geweest door hoestende en verkouden mensen die in je gezicht snotterden? Hoe heb je dan maar zolang kunnen overleven zonder mondmasker? ![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben hier terug weg.
Bende hypocrieten hier. Ik heb helemaal geen quote vervalst. Als het niet in hun plaatje past wordt je mond gesnoerd. En die beschuldigen anderen van fascisme en vrijheid van mening. Haha. "Als du nicht denkt was wir denken mogen Sie nicht in unser Reich posten!!!"
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Jawel, gij hebt mijn post in jouw quote wel vervalst door mijn tekst te veranderen. Citaat:
DIT was mijn post: Citaat:
Ongelooflijk, liegen en nog blijven ontkennen terwijl iedereen je vervalsing kan zien. ![]()
![]() |