![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Mag het VB voor ergens mee in een bestuurs regering | |||
Ja, Federaal |
![]() ![]() ![]() |
5 | 33,33% |
Niet, Federaal |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ja Regionaal |
![]() ![]() ![]() |
8 | 53,33% |
Niet Regionaal |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ja, Lokaal |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Niet, lokaal |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Verklaring van Marrakesh: een weg naar "meer" of "minder" migratie? De zoveelste doos van Pandora??? p.s. Voor Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken levert ze een ideaal forum voor meer "terugkeer van migranten". Is daar tot op heden ten dage ooit wat van in huis gekomen van dat terugsturen????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 mei 2024 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerder een zoveelste opgepookt non-issue van de Hongaren, PVV, Vlaams Belang en zo waar N-VA zich door heeft laten opjagen.
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zolang Vlaams Belang niet de kans krijgt om mee te besturen blijf ik op deze partij stemmen. Ook al duurt dit tot aan mijn laatste levensjaar.
Als het Vlaams mee mag besturen en ze doen het slecht, zoals de Meloni regering in Italië bijvoorbeeld, dan kunnen we eens kijken voor op iets anders te stemmen. Doen ze het goed dan blijf ik gewoon er op stemmen natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vandaar dat ik eens wil polsen bij de forumleden hier, of die de "voorzitters" volgen of niet. Laatst gewijzigd door De Prof : 27 mei 2024 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal het VB wel moeten doen. Kijk maar naar Nederland. Nu is er wel al veel water in hun wijn gedaan bij het vb. Vb. homo-rechten zijn verworven rechten. Van Grieken zei: het is mijn persoonlijke mening dat er slechts twee geslachten zijn. Ok, dat is zijn persoonlijke mening. Hij zei niet dat er een wet zou gaan komen, indien zij in een meerderheid zouden toetreden, die dat zo zou stellen. Van Grieken vroeg aan het zagende oud wijveke in de zeverende dag, of zij akkoord zou zijn dat een biologische man samen zou douchen met haar kleindochter. Strike !! Het mag van mij gerust dat er terughoudendheid gevraagd wordt van mensen op sommige plaatsen waar vb. kinderen komen, in casu de douches van publieke zwembaden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zegt u nu dat de wijn van de VVD onversneden en zuiver in Wilders is gevloeid? Waarom zou het Vlaams Belang trouwens enig water in de wijn moeten doen als de N-VA de partij tot zware compromissen zou dwingen maar dat het een puur éénrichtingsverkeer zou zijn. Geen enkele in de top van Vlaams Belang zal dat aanvaarden. Als de uitgestoken hand van het Vlaams Belang door de N-VA wordt aangenomen, dan zal het als een partnerschap moeten verder gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet lachen met die "eisen" om zowat drie kwart van de top van het vb buiten te bonjouren.
Ik heb al gesteld op dit forum: het is voldoende dat Dewinter fungeert als slachtoffer. Plus enkele afspraken over de ernstige toon van regeringsleden. Dat zal wel lukken, zelfs voor Van Rooy. Verder blijf ik wachten op 'bewijzen' van vb. het racisme van de toekomstige burgemeester van Ninove. (zijn chocomousse vond ik grappig, maar niet racistisch)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Vlaams Belang heeft sedert haar oprichting nooit het standpunt ingenomen met deze rechten ingetrokken moeten worden. U vergist zich. Op ethisch vlak zie je een heel duidelijk onderscheid tussen de lijn van het vroegere Vlaams Blok en wat het Vlaams Belang sedertdien aanbrengt. Toch is het Vlaams Belang nog steeds de enige partij die heel zwaar drukt op het gezin als kern van de samenleving en de noodzaak om dit op meerdere vlakken te ondersteunen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest is dat zwaar drukken op het gezin als kern van de samenleving ook wel sociologisch achterhaald. Er zijn meer gebroken gezinnen, dan ongebroken. Concrete vraag bijvoorbeeld: is een gescheiden en alleenstaande moeder met twee kinderen een gezin voor jou? Of nog: moet een single man of vrouw nog steeds zoveel meer belastingen betalen als een echtpaar in het huidige stelsel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, op een gegeven ogenblik hebben heel wat vrouwen gezegd: dat willen we niet meer als vrouw. Zo is het gegaan. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 mei 2024 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, u mag mij altijd zo'n titel aanraden waaruit zou moeten blijken dat "de praktijk vaak effe anders was".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN