![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Één Vlaamse kieskring ter vervanging van alle provinciale kieskringen? | |||
Ja, ik wil voor elke Vlaming kunnen stemmen. |
![]() ![]() ![]() |
16 | 88,89% |
Neen, ik wil per provincie blijven stemmen. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bijlage 119575 Die mensen kunnen al van geluk spreken and ze één iemand kennen op die kieslijsten gereduceerd tot provincies voor federale verkiezingen. Laatst gewijzigd door Bach : 30 mei 2024 om 07:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://verkiezingen.fgov.be/kiezers...t-een-volmacht Degene waaraan je volmacht geeft moet wel eerst zelf zijn stembrief in het stemhokje van zijn kieskring laten afstempelen. Daarna kan hij bij volmacht stemmen in het stembureau van de volmachtgever, wat volgens mij niet noodzakelijk in dezelfde kieskring hoeft te zijn. Als volmachtgever kan je best iemand die in de streek van jouw eigen stembureau woont zoeken of iemand die graag afstanden aflegt op een zondagmorgen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ofwel alles federaal, ofwel alles splitsen. Deze hybride vorm is compleet belachelijk. Noem eens een ander Westers land waarin je las inwoner van dat land niet de mogelijkheid hebt om op een bepaalde partij te stemmen die uiteindelijk wel de wetten en belastingen voor u gaat bepalen? Ik heb lange tijd in Brussel gezeten en vele Walen gekend die zeiden "Als ik kón vlaams belang stemmen, deed ik het" of het jammer vonden dat er geen partij was die "Belgisch Belang" heette met dezelfde thema's, want laat ons eerlijk zijn: Hoeveel Vlaams-Belang stemmers stemmen erop omdat ze Vlaanderen als een afzonderlijke soevereine staat willen? Hoeveel Vlaams Belangers weigeren hun Belgische vlag naar buiten te hangen tijdens het WK? Hoeveel Vlaams Belangers vinden de Rode Duivels zever en willen liever een Vlaams elftal?
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er is ook Nederland als optie waarnaartoe gewerkt kan worden, he?
Mijn contacten met Franstaligen zijn zo goed als onbestaand, i.t.t. met Nederlanders. Ik heb geprobeerd, maar Franstaligen haken al af als ze merken dat ik graag in Nederland zit omdat dat een bedreiging voor hun Belgische ideaal is ofzo. Erg koele interacties die ik niet normaal vind. Laatst gewijzigd door Weyland : 30 mei 2024 om 11:12. |
![]() |
![]() |