![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Interessant maar hier naast de kwestie, ik heb helemaal niet beweerd dat de meerderheid van de ID-leden pro-Russisch zou zijn. Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als de sutter zijn skelet binnen een paar honderd jaar door mensen die hun brein niet besmet is geweest met het woke-mind-virus, wordt onderzocht, dan concluderen deze dat de sutter van de geboorte tot zijn dood een man is geweest. Met of zonder ge-amputeerde penis.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 juni 2024 om 07:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gij kunt dan NU zelfs niet.
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.bfmtv.com/politique/mari...406050905.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw woorden: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit waren mijn woorden: Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zal dus nog veel water door de Schelde, de Rijn en de Donau moeten vloeien eer het groot publiek de ID-fractie als een asset voor de zelfverdediging van Europa gaat zien.
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was de rechtstreekse aanval van De Wever op Van Grieken met zijn anti-woke/homo gelul en zijn rikketikketik die daar voor een wijziging zorgde.
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, zo zit een mens in elkaar. Ik heb het de ene dag ook moeilijker dan de andere met het feit dat ik hier nu de minderheid ben. Soms zie ik het allemaal nog wel goed komen, een andere keer denk ik dat de blok hier binnenkort in brand staat omdat zo'n stonede debiel in een soekjurk zijn in brand staande pitapan met water blust of erger ik me aan het feit dat ik op het half uur naar het werk fietsen enkel vrouwen met hoofddoeken of mensen die vreemde talen spreken ben tegen gekomen. Het weer zit daar al eens voor iets tussen.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 13 juni 2024 om 09:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat betekent dat, en op basis waarvan maak je die hypothese? Citaat:
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 13 juni 2024 om 09:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit waren wel woorden: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarover heeft De Wever Van Grieken dingen doen zeggen die sommigen van gedacht deden veranderen.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 juni 2024 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier uw analyse die uit twee elementen bestaat, en waarbij het laatste wel gaat over het Europees niveau:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |